Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
PhilippeBiker
Mountainbiker

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Post by PhilippeBiker »

Ik kom nog eens kijken als jullie bezig zijn,ondertussen doe ik de doorns af...met mijn benen... ze staan weer vol krassen.
Ne fiets met boordmaaier aan zou handig zijn.
Vandaag maar 1 mtbiker tegen gekomen ,vrees dat sommige tracks te tricky zijn en vandaar wat weinig bereden worden om al het onkruid weg te houden.
Maar Flashing (en medewerlers) ,doe zo voort want vrees aan de kant van de Schorre binnekort weinig overblijft met de werken daar. ](*,)
Last edited by PhilippeBiker on Mon 23 Jun 2014 18:26, edited 1 time in total.
Sccall
Mountainbiker

Post by Sccall »

Wij waren daar vandaag met 2 , rond 14:30 ! Ben iemand tegengekomen die ons de weg naar Terhagen heeft uitgelegd, en ons daar ook even wegwijs gemaakt heeft.. Veel plezier gehad vandaag , zeker met de mooie technische stukken
flashing1
Mountainbiker

Post by flashing1 »

PhilippeBiker wrote:Ik kom nog eens kijken als jullie bezig zijn,ondertussen doe ik de doorns af...met mijn benen... ze staan weer vol krassen.
Ne fiets met boordmaaier aan zou handig zijn.
Vandaag maar 1 mtbiker tegen gekomen ,vrees dat sommige tracks te tricky zijn en vandaar wat weinig bereden worden om al het onkruid weg te houden.
Maar Flashing (en medewerlers) ,doe zo voort want vrees aan de kant van de Schorre binnekort weinig overblijft met de werken daar. ](*,)
nee zo erg zal het niet zijn , ik moet wat aanpassen als de brug van tomorrow klaar is , maar het is de bedoeling om in terhagen put een volledige cirkel te maken , ben vndg is gaan zien voor dat laatste stukske , ziet er veelbelovend uit , we gaan alles geven vanaf deze donderdag middag :-)
flashing1
Mountainbiker

Post by flashing1 »

ik zie foto,s die de coördinaten niet volgen ( de laaste ) vd steile afdaling, ik ga asp bepijlen , blauwe verf op witte achtergrond , opletten dus, hopelijk kan ik deze week de cirkel rond krijgen vanaf donderdag , lets hope , nog wat werk aan natuurlijk en regenen graag dan wordt de losse grond wat vaster , beter om af te dalen en te rijden natuurlijk
Kulgan
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 2017/Rocky Mountain Instinct

Post by Kulgan »

Ik ken daar totaal niets maar zou daar ook graag eens rijden.

Heeft er iemand een gps track?
PhilippeBiker
Mountainbiker

Post by PhilippeBiker »

flashing1 wrote:ik zie foto,s die de coördinaten niet volgen ( de laaste ) vd steile afdaling, ik ga asp bepijlen , blauwe verf op witte achtergrond , opletten dus, hopelijk kan ik deze week de cirkel rond krijgen vanaf donderdag , lets hope , nog wat werk aan natuurlijk en regenen graag dan wordt de losse grond wat vaster , beter om af te dalen en te rijden natuurlijk
De laatste foto is niet van die steile afdaling maar als je Terhagen tussen die huizen indraait als je van't straat komt (waar de wasdraad zo laag hangt) ,smal weggetje tussen hekken van tuin,de eerste drop die je maakt naar links,is ne S track.
Image
Is dan ook ver verwijdert van de andere drop's waar je aan bezig bent.
Heb veel van je blauwe pijlen gezien maar die vervagen snel op de grond ,zouden eerder op bordjes moeten komen maar die worden meestal snel verwijdert door "bos" liefhebbers.
TimW
Mountainbiker

Post by TimW »

PhilippeBiker wrote:Heb veel van je blauwe pijlen gezien maar die vervagen snel op de grond ,zouden eerder op bordjes moeten komen maar die worden meestal snel verwijdert door "bos" liefhebbers.
Ik denk dat die pijlen van ne wandeltocht zijn :-)
Kulgan wrote:Ik ken daar totaal niets maar zou daar ook graag eens rijden.

https://www.dropbox.com/s/u6b7t32v63y1q ... rhagen.gpx" onclick="window.open(this.href);return false;

In die track staat het meeste in, enkel de nieuwe afdaling niet maar die is toch nog niet af.
In de Schorre zijn ze aan het werken, daar moet ge wat rond de werken rijden momenteel... En zoals Flashing zegt, 1 van de dagen begint de opbouw voor tomorrowland, dan ist ff gedaan met in de Schorre te rijden...

Ik ga er straks rond 16u ook nog een paar rondjes doen 8)
flashing1
Mountainbiker

Post by flashing1 »

PhilippeBiker wrote:
flashing1 wrote:ik zie foto,s die de coördinaten niet volgen ( de laaste ) vd steile afdaling, ik ga asp bepijlen , blauwe verf op witte achtergrond , opletten dus, hopelijk kan ik deze week de cirkel rond krijgen vanaf donderdag , lets hope , nog wat werk aan natuurlijk en regenen graag dan wordt de losse grond wat vaster , beter om af te dalen en te rijden natuurlijk
De laatste foto is niet van die steile afdaling maar als je Terhagen tussen die huizen indraait als je van't straat komt (waar de wasdraad zo laag hangt) ,smal weggetje tussen hekken van tuin,de eerste drop die je maakt naar links,is ne S track.
Image
Is dan ook ver verwijdert van de andere drop's waar je aan bezig bent.
Heb veel van je blauwe pijlen gezien maar die vervagen snel op de grond ,zouden eerder op bordjes moeten komen maar die worden meestal snel verwijdert door "bos" liefhebbers.
ik herken het nu , dateert van een dikke maand terug of langer , ik heb nog nooit blauwe verf gebruikt , en ben van plan om dat wel deftig te doen :-)
flashing1
Mountainbiker

Post by flashing1 »

TimW wrote:
PhilippeBiker wrote:Heb veel van je blauwe pijlen gezien maar die vervagen snel op de grond ,zouden eerder op bordjes moeten komen maar die worden meestal snel verwijdert door "bos" liefhebbers.
Ik denk dat die pijlen van ne wandeltocht zijn :-)
Kulgan wrote:Ik ken daar totaal niets maar zou daar ook graag eens rijden.

https://www.dropbox.com/s/u6b7t32v63y1q ... rhagen.gpx" onclick="window.open(this.href);return false;

In die track staat het meeste in, enkel de nieuwe afdaling niet maar die is toch nog niet af.
In de Schorre zijn ze aan het werken, daar moet ge wat rond de werken rijden momenteel... En zoals Flashing zegt, 1 van de dagen begint de opbouw voor tomorrowland, dan ist ff gedaan met in de Schorre te rijden...
vandaag gaan we dat bruggetje in elkaar zetten , ergens midden in de jungle , eigenlijk in de buurt van de nieuwe afdaling , richting ingang Piet v Akenpad , het zal zoekn worden als je dat echt wil vinden , donderdag kan het klaar zijn ,dan zijn we met 3 werkers

Ik ga er straks rond 16u ook nog een paar rondjes doen 8)
Kulgan
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 2017/Rocky Mountain Instinct

Post by Kulgan »

Merci!!!

Eens tomorrowland gedaan is, eens proberen :-)
Post Reply