20/06/2014 Kalken Avondrit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
manontheside
- Mountainbiker
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Re: 20/06/2014 Kalken Avondrit
Post by Zotte Marre »
Aangename ontmoeting! Tot een volgende, mss wel een SS-je?Dickie wrote: Ook 'Zotte Marre' van de Herders ontmoet.>
Foto's van de toertocht :
https://plus.google.com/photos/10969884 ... banner=pwa" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank aan de 470 deelnemers !
https://plus.google.com/photos/10969884 ... banner=pwa" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank aan de 470 deelnemers !
steeds zie ik toch nog bikers zonder helm rond rijden,maar tja als zedan wat tegenkomen ,dan ist gehuil zekers ,het ligt niet altijd aan uzelf een ongelukje ,sorry dat ik mij met iemand anders veiligheid of prive bemoei ,maar als je het als eens met vrienden hebt meegemaakt
groetjes
voor de rest hele mooie en leuke tocht
groetjes
voor de rest hele mooie en leuke tocht
-
geertm1969
- Mountainbiker
Post by geertm1969 »
Schoon fotookes. Spijtig da ik er op sta
Waren immers ook laat vertrokken.
Ja zonder helm?? Wa kunt ge daar op zeggen. Zullen het wel merken waarvoor dat dient als ze eens op hun gezicht gaan.
Zeker als parcours er hard bij liggen kan je hard ten val komen. Ieder moet dit voor zichzelf uit maken natuurlijk
Trouwens super fijne rit gehad.
Waren immers ook laat vertrokken.
Ja zonder helm?? Wa kunt ge daar op zeggen. Zullen het wel merken waarvoor dat dient als ze eens op hun gezicht gaan.
Zeker als parcours er hard bij liggen kan je hard ten val komen. Ieder moet dit voor zichzelf uit maken natuurlijk
Trouwens super fijne rit gehad.