Raid des Hautes Fagnes (Malmédy) - 22/06/2014
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- pearl jam
- Mountainbiker
Re: Raid des Hautes Fagnes (Malmédy) - 22/06/2014
Pffff azo zagen over die startboxen..........kpeize dat de startklim in Malmedy lang genoeg is om op te schuiven.
Ge kunt over 115km genoeg tijd goed maken.......
Ik vermoed dat het niet simpel is om dat allemaal te organiseren. Gelieve tevreden te zijn dat er mensen zijn die dat voor ons willen doen. Lowie RESPECT.
Ik vermoed dat het niet simpel is om dat allemaal te organiseren. Gelieve tevreden te zijn dat er mensen zijn die dat voor ons willen doen. Lowie RESPECT.
-
bezembiker
- Mountainbiker
Post by bezembiker »
pearl jam wrote:Pffff azo zagen over die startboxen..........kpeize dat de startklim in Malmedy lang genoeg is om op te schuiven.
-
neverpressrewind
- Mountainbiker
Post by neverpressrewind »
Zaaalig dagje biken daar!! Werkelijk spek voor ieders bek, snelle stukken, vele en lange klims, technische afdalingen, mooie vergezichten. Heb onze ardennen zelden zo mooi gezien! Tevens ook puike organisatie, geen files zoals in waimes, beste bevoorradingen die ik ooit heb meegemaakt en dan als ge lek reed kreeg ge gratis nen binnenband bij de technische bijstand... Ik kan geen enkel slecht woord zeggen over vadaag!! tot volgend jaar
-
chris.scherrens
- Mountainbiker
Post by chris.scherrens »
was terug top ritje volgend jaar zie je mij zeker terug !
-
Roeki
- Mountainbiker
Alles zat mee vandaag! Zeker het weer! De 95 vlot uitgereden. Had ik het geweten, had afgeslagen op de 115km. Toen ik de afdaling van de skipiste in ovifat deed, zaten er daar toch een paar in de kant, die zwaar tegen de grond gegaan waren. Hopelijk komt alles goed!
- timtim78
- Mountainbiker
Ja Lowie gij kunt ne mens wa aandoen in de laatste 20km. Al een geluk dat ik de vorige 95km genietend gereden had anders had ik nog een paar keer dikwijlder dood gegaan. Foei Foei Foei
Top organisatie ma ik zou toch liever hebben dat volgend jaar iemand anders de laatste km uitzet
grapje hé Lowie
- timtim78
- Mountainbiker
Daar was ik bij. Er lag er ene verkeerd neergekomen in die sprong. Er was al volk bij en die voor mij gaat eens effe stoppen boven op die springberg terwijl ik en een paar Duitser vlak achter hem honger en ik de sprong al aan het maken was. En ge raad het nooit maar remmen werken nie in de luchtvochtigheid het moet een ander ongeval geweest zijn denk dat er daar wel wa gebeurt zijn.Roeki wrote:Alles zat mee vandaag! Zeker het weer! De 95 vlot uitgereden. Had ik het geweten, had afgeslagen op de 115km. Toen ik de afdaling van de skipiste in ovifat deed, zaten er daar toch een paar in de kant, die zwaar tegen de grond gegaan waren. Hopelijk komt alles goed!
Last edited by timtim78 on Sun 22 Jun 2014 21:08, edited 1 time in total.
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
Zeg ma gerust de laatste 25km. Die klim voor we aan de steengroeve kwamen mocht er ook zijn. Heel de rit rustig gereden en opt kaatste wat gas bijgegeven om een toptijd van 8u25 te realiseren. Als ik 10per uur sneller had gereden kan ik zelfs let de top mee, dus dat zat goed.
Idd geen file, enkel 2x op een rijtje gewandeld maar daar kon ik zelf toch ook niet fietsen.
Wel veel pijn in de handen gehad de laatste 35km.
Als ik niet moet werken kom ik zeker terug, is al van 2010 geleden dat ik deze nog eens vrij had opt werk.
Twijfelde nog over de 90km maar volgens de kerel aan het infostandje was de 115 slechts 550hm extra wat allemaal goed meeviel. Dan toch maar de 115 gereden en geen seconde beklaag. soms dacht ik wel dat ik allerlaatste was, zo weinig volk op de 115 en dikwijls moederziel alleen gereden.
Idd geen file, enkel 2x op een rijtje gewandeld maar daar kon ik zelf toch ook niet fietsen.
Wel veel pijn in de handen gehad de laatste 35km.
Als ik niet moet werken kom ik zeker terug, is al van 2010 geleden dat ik deze nog eens vrij had opt werk.
Twijfelde nog over de 90km maar volgens de kerel aan het infostandje was de 115 slechts 550hm extra wat allemaal goed meeviel. Dan toch maar de 115 gereden en geen seconde beklaag. soms dacht ik wel dat ik allerlaatste was, zo weinig volk op de 115 en dikwijls moederziel alleen gereden.