MTB Sabboika

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
japser
Mountainbiker

Re: MTB Sabboika

Post by japser »

mrdoorman wrote:
japser wrote:http://runkeeper.com/activity?userId=11 ... =374165729

GPS track van de 58 :-)

Goed kunnen doorrijden alles was droog ...
Heeft er nog iemand een track; Zelf kwam ik maar aan 730 hoogtemeters op de 58 km
ik heb die van mij met de gsm gemaakt dus in hoeverre die klopt weet ik niet...
kitana-racing
Mountainbiker

Post by kitana-racing »

mrdoorman wrote:

Heeft er nog iemand een track; Zelf kwam ik maar aan 730 hoogtemeters op de 58 km
Ik kwam aan 768hm op de 58km
kazzz
Mountainbiker

Post by kazzz »

Vooral het begin van de tocht was leuk.
Op en af in het bos, op de brug, ..
Ik vraag me wel af als er niemand het water in gestuikt is ergens na een 5km, de bos na de brug, waar je een 1.5m trapjes naar beneden had, waar je ook links van kon, en erachter een bocht van 90° was, met ernaast water :-) Iets verder dan een schuine kant naar boven. Tricky, want je kwam er met een goeie snelheid aan en moest dus vol in de remmen :drunk: (het kleine kleine gevaarbordje in de begroeiing was niet echt voldoende).

Het 2e deel was een beetje saaier spijtig genoeg, meer weg etc.. maar bon, al bij al een heel leuk tochtje! Kameraad woont in Buizingen en heeft toch een heel deel nieuwe wegjes ontdekt, dus goed gedaan van de organisatie! 8)

Ook onze beide nieuwe Trek Superfly's 9.8 hebben de test ruimschoots doorstaan!
jangen
Mountainbiker

Post by jangen »

proficiat aan de organisatie, perfect uitgepijld en zeer verzorgde bevoorading, voorts een toffe tocht door een mooie streek.
Thierry W
Mountainbiker

Post by Thierry W »

Het eerste deel tot aan de eerste bevoorrading was inderdaad het leukste, daarna spijtig genoeg wat meer afsfalt.
Bepijling en bevoorradingen waren uitstekend.
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Voor mij de eerste keer dat ik deze deed.
Vroeg onderweg en daardoor van een rustige tt kunnen genieten.
De saboteurs waren ook vroeg van onder hun steen gekropen, er werd een pijl verdraaid en er mankeerde eentje aan het tunneltje onder de sporen.
Gelukkig reed er net iemand van de organisatie in het zog die opnieuw een paaltje met pijl in de grond klopte, anders zou het nog een zoektocht geworden zijn.
Verderop werden er nog wat punaises gestrooid, das nog eens iets anders :evil: .
Het grootste deel van de tocht me in het ss-wiel van Rocki vastgebeten, ondanks mijn vitessen was het op de klimmen aanklampen :wink: .
Onderweg meer Niners dan gewoonlijk tegengekomen, de groene Sir van Rocki, ook een Kermit Jet en nog een andere Tang Air9.
2 bevoorradingen met voldoende van alles.
Het potteke rijstpap op de 2de ravi in de mooie vierkantshoeve smaakte.
Het parcours lag er kurkdroog bij op een paar meter vettige stukjes na, 't ging dus goed vooruit De Buizingse kerktoren zonder torenspits doemde al snel weer op na de 58, maar de benen voelden nog goed aan, het weer was perfect en had nog goesting...daar moet je van profiteren vanaf een bepaalde leeftijd :wink:
Daarom onderaan de voetgangersbrug direct de steven gekeerd om de 32km extra te doen.
Het pijltje aan het tunneltje was wéér weg, de late vertrekkers bleven er dus ook niet van gespaard.
De paar korte vettige stukjes waren nu droog gereden, zelfs dat stuk met de takken en knuppelpad leek wel geruimd, ook de soms late pijlen zaten nog in mijn geheugen.
Zodoende nog ietske vlotter het laatste deel kunnen afhaspelen en na het douchen nog van een ronde kunnen genieten samen met een delegatie van Just-Ridin uit Waasmunster, deze keer met een 75cl Chimay :wink:
Content terug naar huis =D>
Appelsapje
Mountainbiker

Post by Appelsapje »

Mooie tocht. technisch hier en daar, wat hoogtemeters en mooie stukjes in 't bos. Laatste paar km wel wat minder.
Weet iemand waar de foto's staan die de fotograaf heeft getrokken op de brug over de treinsporen bij het binnenrijden ?
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Hier, net online:
https://www.flickr.com/photos/sabboika/ ... 788969490/" onclick="window.open(this.href);return false;
mrdoorman
Mountainbiker

Post by mrdoorman »

kitana-racing wrote:
mrdoorman wrote:

Ik kwam aan 768hm op de 58km
Dat is toch een pak minder als de 1000hm.
Post Reply