MTB Sabboika
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: MTB Sabboika
Mooie rit. Was bij de vroege vogels wegens middagplannen en amper volk in de weg (interessant voor een ss bij hellingen). Bolde zo vlot dat ik nog tijd overhad :). Bepijling was ok. Ravito ook.
http://runkeeper.com/activity?userId=11 ... =374165729" onclick="window.open(this.href);return false;
GPS track van de 58
Goed kunnen doorrijden alles was droog ...
GPS track van de 58
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
- Cokeman
- Mountainbiker
Heel tevreden naar huis teruggekeerd na 58 km in een leuke bike-omgeving. Alles bolde goed. Goede bevoorradingen
Regelmatig bikers met pech aan de kant. Ik was er niet rouwig om dat de laatste km's overwegend in dalende lijn gingen.
Waar kunnen we de foto's vinden?
Regelmatig bikers met pech aan de kant. Ik was er niet rouwig om dat de laatste km's overwegend in dalende lijn gingen.
Waar kunnen we de foto's vinden?
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Post by mahna-mahna »
prima TT
bevoorradingen om "U" tegen te zeggen
enkel jammer dat we deze keer het klimmetje met de trappen (net voor de zavelput) links hebben laten liggen
tot de volgende
bevoorradingen om "U" tegen te zeggen
enkel jammer dat we deze keer het klimmetje met de trappen (net voor de zavelput) links hebben laten liggen
tot de volgende
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
Heb hier weer met plezier gereden, alles was in orde, bepijling en ravito idem dito.
In vergelijking met vorig jaar was er volgens mij wat meer asfalt en veldwegen en dus minder bos, maar het aantal klimmetjes maakten zeker alles weer goed, bij deze tocht zijn er altijd flinke klimmetjes maar ook weer een aantal stukken om te recupereren en dat is altijd prettig.
Heb weer genoten

In vergelijking met vorig jaar was er volgens mij wat meer asfalt en veldwegen en dus minder bos, maar het aantal klimmetjes maakten zeker alles weer goed, bij deze tocht zijn er altijd flinke klimmetjes maar ook weer een aantal stukken om te recupereren en dat is altijd prettig.
Heb weer genoten
Heeft er nog iemand een track; Zelf kwam ik maar aan 730 hoogtemeters op de 58 kmjapser wrote:http://runkeeper.com/activity?userId=11 ... =374165729
GPS track van de 58