Zo 15-06-2014 Mol Gompel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
offroadbikers mol
- Mountainbiker
Zo 15-06-2014 Mol Gompel
Post by offroadbikers mol »
jaarlijkse zomertoertocht Off-road bikers
info hier
Zondag 15/06/2014
Afstanden 25 – 42 en 60 km
Vrij vertrek tussen 7.30 u – 10.30 u
voetbalkantine GSK Owenslei 2
Mol Gompel
Uitgebreide bevoorrading
Bosrijke omgeving
Bewaakte fietsstalling
Douches en afspuitstand voorzien
info hier
Zondag 15/06/2014
Afstanden 25 – 42 en 60 km
Vrij vertrek tussen 7.30 u – 10.30 u
voetbalkantine GSK Owenslei 2
Mol Gompel
Uitgebreide bevoorrading
Bosrijke omgeving
Bewaakte fietsstalling
Douches en afspuitstand voorzien
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
Re: Zo 15-06-2014 Mol Gompel
Post by pierrot le fou »
Beste organisatie ;
Binnen twee weken zit ik in de Ardennen (RDHF) , en daarom wil ik toch nog eens rustiger een lange afstand rijden .
daarom mijn vraag : ik vertrek veel vroeger dan 08h00 , en rij de toer 2x , bij passage 1ste-x betaal ik aan de kassa .(tenzij jullie er toch al vroeg staan en ik van in den beginne kan betalen ) Kan dit ??
Indien er problemen zijn met het idee van dubbel rijden : dan betaal ik twee maal inkom : simpel :)
Vanaf hoe laat zou er een BV opengaan ? En na hoeveel km-eters ?? kwestie van te weten hoeveel drinkbettons ik in mijn rugzakje mag steken !
Mvg
Brandweerman P Van den Eynde (Leuven )
" BierBiker"
Binnen twee weken zit ik in de Ardennen (RDHF) , en daarom wil ik toch nog eens rustiger een lange afstand rijden .
daarom mijn vraag : ik vertrek veel vroeger dan 08h00 , en rij de toer 2x , bij passage 1ste-x betaal ik aan de kassa .(tenzij jullie er toch al vroeg staan en ik van in den beginne kan betalen ) Kan dit ??
Indien er problemen zijn met het idee van dubbel rijden : dan betaal ik twee maal inkom : simpel :)
Vanaf hoe laat zou er een BV opengaan ? En na hoeveel km-eters ?? kwestie van te weten hoeveel drinkbettons ik in mijn rugzakje mag steken !
Mvg
Brandweerman P Van den Eynde (Leuven )
-
offroadbikers mol
- Mountainbiker
Wij zijn vanaf 7 uur aanwezig de eerste BV op 23 km en de tweede op 41 km 1 keer betalen is goed we zullen wel een extra wafel voorzien 
- Artie
- Mountainbiker
- Location: Canyon Nerve 29 - On One Inbred 29 - Merida Gustav 26
Inderdaad, hoogtemeters zijn hier niet te rapen, singletracks daarentegen wel!DoubleOne wrote:Zal toch wel rond de volle 100 hm liggen, deze regio kennende
TT Mol-Gompel is elk jaar weer een terugkerend toppertje in de gemeente Mol! Zeker nu ze dit jaar 60km aanbieden!
Vraagje aan de organisatie: de uitbreiding van de 60km; gaat deze richting Lommel-Kattebos (
-
offroadbikers mol
- Mountainbiker
de extra lus is een aangepaste versie van de landduinenroute