Zo 15/06/2014 Blaton 2°Randonnée vtt des 3 Canaux à Blaton

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Re: Zo 15/06/2014 Blaton 2°Randonnée vtt des 3 Canaux à Bla

Post by Bresciani »

biker tino wrote:vandaag ne super tocht gereden in blaton
super veel uit bos en mer de sable gehaald
goei bevoorradingen en afspuitstand

1 ding was minder , heb mijn voorwiel laten staan tegen de remorque van de krierecrossers
als iemand het gezien heeft , ik kan het nog gebruiken op een volgende toertocht

totton
Tino,

Die mannen hebben uw wiel meegenomen en gingen hier dan posten dat het bij hen beschikbaar was.

Eén van die mannen heeft een horecazaak (De Natuur) in Marke,
ik ga het anders bij hem gaan halen (ik passeer daar dagelijks naar 't werk)
en breng het dan deze week eens binnen als ik naar Van Eyck rij...
ik moet nog een setje banden gaan afhalen.

Ciao,

Bresciani :wink:
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

prideandglory1891 wrote:Op stap met de forumbikers:

TT Blaton eigen improviastie.
3uur gefietst, 43km, 40km SPEELTIJD, schitterend
Mer de sable binnestebuiten gekeerd.
Toertocht op eigen improvisatie kan soms nog leuker zijn dan de toertocht zelf :lol:
Voila, geen verder commentaar,
Merci voor de compagnie aan de bende en tot volgende week
Hopelijk heeft Hanzi na de mooie apres met fritsie en polarbear (en vrouwtje) nog zijn auto teruggevonden.

Binnenkort is Steven2 terug met ons mee ;)
Hans76
Mountainbiker

Post by Hans76 »

Mijn eerste kennismaking met de Forumbikers en op hun website staat dat ze een bende ongeregeld zijn.... Awel : ze hebben niet gelogen :lol:
Na de 2de bevoorrading beslist om 'mer de sable' de bissen... En hoe bissen. Spelen is inderdaad een veel beter woord :-? Waar er ook maar een track was of niet was, werd die gebruikt (soms in alle richtingen)
Toen de speeltijd over was werd er beslist om terug te keren naar de start in tegenovergestelde richting #-o :-k (het bos is toch van iedereen?)
Terug aan de start met inderdaad ongeveer 40km. op de teller en een hele rare tekening op de gps-track :-)
Nog nooit had ik in 'mer de sable' gereden. Deze eerste keer zal ik mij nog heel lang herinneren :-)
Forumbikers : tot de volgende (o)
liebherr 914
Mountainbiker
Location: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Post by liebherr 914 »

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> meer moet ik eigenlijk nie zeggen, t'was gewoon weg super,
tot de volgende.
grts. de Liebhertjes .
Last edited by liebherr 914 on Sun 15 Jun 2014 21:18, edited 1 time in total.
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

ik ben ook grote fan van mer des sable .....mo toch de officiele tocht gereden en die was zeker ook dik in orde.Nooit viel de tocht stil.Nu en dan ne berm in met technische singels,veel bos,hard en soft(wat soft was weet ik nie :-" ).zeer goeie organisatie.......alleen stond ik op een plein en waren we daar met ne biker of 30 te zoeken naar de inschrijving.Volgend jaar zonder belet zeker zonder twijvel terug.oja streekbiertje smaakte ook.

film volgt(ksta al ne tocht of 5 achter om te monteren......moja tis weeral enkele weken luxe in de tochten)
Slazwierder
Mountainbiker

Post by Slazwierder »

Filmke vd 45km: " onclick="window.open(this.href);return false;
De eerste 15km vond ik top, daarna iets minder. Niet dat het slecht was, maar ik had er meer van verwacht.
Weet niet of ik volgend jaar de 1h30 durende tocht naar ginder ervoor zal over hebben.
kitty
Mountainbiker

Post by kitty »

Bresciani wrote:

1 ding was minder , heb mijn voorwiel laten staan tegen de remorque van de krierecrossers
als iemand het gezien heeft , ik kan het nog gebruiken op een volgende toertocht

totton
Tino,

Die mannen hebben uw wiel meegenomen en gingen hier dan posten dat het bij hen beschikbaar was.

Ciao,

Hallo,
Idd het voorwiel werd gevonden best afspreken met deze persoon
sebrecht@outlook.be" onclick="window.open(this.href);return false;
biker tino
Mountainbiker

Post by biker tino »

Bresciani wrote:

totton
Tino,

Ciao,

dikke merci aan iedereen die goe voor mijn wiel heeft gezorgd
@ bresciani , ik zal mijn adres nog eens smsen

totton
volse platter
Mountainbiker

Post by volse platter »

Wel ik kan de forumbiikers geen ongelijk geven ! Maar ook wij hebben de ganse tocht gereden... Het eerste stuk was idd wel het beste van allemaal (heb ik mij goed herinnerd cfr vorig jaar) Het tweede deel was (voor mij) minder zoals ik mij dus ook kon herinneren en het derde deel was wel een heel stuk minder spectaculair dan in mijn herinneringen :-? . Ook de 'hard' stukken vond ik veel minder 'hard' dan vorig jaar, maar daar heeft het 'weer' ook wel veel mee te maken.... (of mijn conditie 8) ) Al bij al een heeeeeel leuke tocht ! Ook de organisatie is er met 10 stappen op vooruit gegaan ivgm vorig jaar =D> . Wij hebben maar 1 keer verkeerd gereden en dat was dan nog omdat er een auto geparkeerd stond op die pijl #-o . Ook de bevoorradingen waren stukken beter en de afspuitstand was ook (voor ons) meer dan in orde ! Kortom : genoten van deze tt en een dikke proficiat aan de organisatie ! Voor wie hoopt dat de tocht 'iets' minder technisch zal worden, heb ik maar 1 woord : pech !!! De organisatie wil de naam mtb'en hoog houden en garanderen dat ze het zeker niet minder technisch gaan maken en dat kunnen wij alleen maar bewonderen =D> Ons zien ze in elk geval volgend jaar terug !!!! (ik vond het jammer dat het niet samenviel met hun dorpsfeest, maar blijkbaar denken er daar veel mensen anders over zodat ze hun datum hebben verandert... )
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

Zie net op FB pagina vd organisatie dat er gevonden Gps is binnengebracht.
Geen vermelding v merk of type... maar wie er eentje kwijt is moet dit wel weten zeker :-D

Indien iemand v dit forum: neem best contact op met organisatie.

Probleem ondertss al opgelost. Was van een Herderke.
Chapeau voor de goede service vd organisatie.
Post Reply