Mooi parcours, van in het begin mijn tempo gezocht tot er een paar man me voorbij gevlogen kwamen en die probeerde te volgen met als gevolg en duik waar ik even moest van bekomen. Verder echt genoten. De organisatie was top en aan de bevoorradingen is het beter dat je zelf je drinkbussen moet nemen zo gooien ze tenminste de lege drinkbussen in de daarvoor voorzien bakken. Vorig jaar gaven ze de drinkbussen aan met als gevolg dat de hele berm vol met lege drinkbussen lag.
Uiteindelijk bijna identiek dezelfde tijd als vorig jaar (3u32min27sec). Slechts 5 seconden trager dat zal het jaartje ouder zijn zeker ofwel 5 seconden langer voor het rood licht gestaan.
7-6-14 hagelandse chrono 2014
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: 7-6-14 hagelandse chrono 2014
wil hier toch ook even mijn gedacht zeggen:
allereerst een dikke pluim voor de organisatie
overal goede bepijling, gevarenborden en een zeer goede bevoorrading!!!
ik heb er ook enkelen de drinkbussen zien weggooien wat echt zonde is!!!
Nu ben ik niet iemand die van de snelste is en ik heb er geen enkel probleem mee als iemand mij vriendelijk vraagt om voorbij te rijden om zijn chronotijd niet onnodig te vertragen maar wat mij wel verschrikkelijk gestoord heeft is dat er ene mij wou voorbij steken op een zanderige bergop, mijn kabeltje heeft stuk gereden en vervolgens gewoon op de grond gegooid heeft zonder ook maar 1 woord van verontschuldiging, dat gaat mij toch wel efkes te ver.
Voor de rest heb ik mij goed geamuseerd en ben ik er fier op dat ik die 80 kilometer uitgereden heb
en wie weet doe ik volgend jaar wel beter!!!!
allereerst een dikke pluim voor de organisatie
ik heb er ook enkelen de drinkbussen zien weggooien wat echt zonde is!!!
Nu ben ik niet iemand die van de snelste is en ik heb er geen enkel probleem mee als iemand mij vriendelijk vraagt om voorbij te rijden om zijn chronotijd niet onnodig te vertragen maar wat mij wel verschrikkelijk gestoord heeft is dat er ene mij wou voorbij steken op een zanderige bergop, mijn kabeltje heeft stuk gereden en vervolgens gewoon op de grond gegooid heeft zonder ook maar 1 woord van verontschuldiging, dat gaat mij toch wel efkes te ver.
Voor de rest heb ik mij goed geamuseerd en ben ik er fier op dat ik die 80 kilometer uitgereden heb
en wie weet doe ik volgend jaar wel beter!!!!
-
964RS
- Mountainbiker
Ook de complimenten voor de fotograaf

http://www.mtb-you.be/cmsmedia/fotoalbu ... M.facebook" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mtb-you.be/cmsmedia/fotoalbu ... M.facebook" onclick="window.open(this.href);return false;
- JuMa
- Mountainbiker
Doe mij toch maar 10 graden minder!Z. wrote:29 graden, zon en stof.
Naar deze tochten kijken we toch een hele winter uit.
Ik heb me in elk geval goed geamuseerd.
- IntoXic
- Mountainbiker
Volledige uitslag na controle van inschrijvingsformulieren en O2 bikers MC nummers.
http://mtbteamlangdorp.be/chrono/uitslag/2014.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Opmerkingen of toch nog een foutje gezien > timing@hagelandsechrono.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://mtbteamlangdorp.be/chrono/uitslag/2014.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Opmerkingen of toch nog een foutje gezien > timing@hagelandsechrono.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- IntoXic
- Mountainbiker
Brevet af te halen via http://mtbteamlangdorp.be/diplomas/2014/" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien in het vervolg ook wat pijlen naar de start hangen ! Zeker als je op alle affiches "Langdorp" zet, terwijl het (eigenlijk) niet in Langdorp is.
Na 17 km rondfietsen en 4 voetbalpleinen, had ik nog weinig goesting.
Heb nergens ne pijl gezien naar de start, dus kom niet af dat die er wel hingen.
Spijtig
De eerste 20 km waren magnifiek mooi
Toen was mijn goesting over en stond er al 60 km op mijn tellerke.
Heb nergens ne pijl gezien naar de start, dus kom niet af dat die er wel hingen.
Spijtig
De eerste 20 km waren magnifiek mooi
Biestie1 wrote:Misschien in het vervolg ook wat pijlen naar de start hangen ! Zeker als je op alle affiches "Langdorp" zet, terwijl het (eigenlijk) niet in Langdorp is.
Spijtig![]()
De eerste 20 km waren magnifiek mooi![]()
Inderdaad,hetzelde probleem,gelukkig ik met de wagen.Dit was niet zo erg maar het probleem nadien was dat ik men wagen niet meer vond.Had hem ergens in, een straat gezet .Na 1 uur zoeken,met de fiets,terug naar de start gegaan en daar aan de organisatie men uitleg gedaan dat ik via de vroegere start ben toegekomen.Heeft me dan een plannetje getekend en daarmee toch eindelijk de wagen gevonden
.Dit alles is niet zo erg ,maar ik moest het vlees gaan ophalen voor de barbecue voor 17u.
Het correcte adres stond nochthans op de website....Biestie1 wrote:Misschien in het vervolg ook wat pijlen naar de start hangen ! Zeker als je op alle affiches "Langdorp" zet, terwijl het (eigenlijk) niet in Langdorp is.
Spijtig![]()
De eerste 20 km waren magnifiek mooi![]()
Ik bekijk toch altijd even waar ik naartoe moet de avond vooraf