7-6-14 hagelandse chrono 2014

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
moosdaver
Mountainbiker

Re: 7-6-14 hagelandse chrono 2014

Post by moosdaver »

Mooi parcours, van in het begin mijn tempo gezocht tot er een paar man me voorbij gevlogen kwamen en die probeerde te volgen met als gevolg en duik waar ik even moest van bekomen. Verder echt genoten. De organisatie was top en aan de bevoorradingen is het beter dat je zelf je drinkbussen moet nemen zo gooien ze tenminste de lege drinkbussen in de daarvoor voorzien bakken. Vorig jaar gaven ze de drinkbussen aan met als gevolg dat de hele berm vol met lege drinkbussen lag.
Uiteindelijk bijna identiek dezelfde tijd als vorig jaar (3u32min27sec). Slechts 5 seconden trager dat zal het jaartje ouder zijn zeker ofwel 5 seconden langer voor het rood licht gestaan.
maderoo
Mountainbiker

Post by maderoo »

wil hier toch ook even mijn gedacht zeggen:

allereerst een dikke pluim voor de organisatie =D> overal goede bepijling, gevarenborden en een zeer goede bevoorrading!!!

ik heb er ook enkelen de drinkbussen zien weggooien wat echt zonde is!!! [-X

Nu ben ik niet iemand die van de snelste is en ik heb er geen enkel probleem mee als iemand mij vriendelijk vraagt om voorbij te rijden om zijn chronotijd niet onnodig te vertragen maar wat mij wel verschrikkelijk gestoord heeft is dat er ene mij wou voorbij steken op een zanderige bergop, mijn kabeltje heeft stuk gereden en vervolgens gewoon op de grond gegooid heeft zonder ook maar 1 woord van verontschuldiging, dat gaat mij toch wel efkes te ver.

Voor de rest heb ik mij goed geamuseerd en ben ik er fier op dat ik die 80 kilometer uitgereden heb =D>
en wie weet doe ik volgend jaar wel beter!!!!
964RS
Mountainbiker

Post by 964RS »

Ook de complimenten voor de fotograaf :-) :-)

http://www.mtb-you.be/cmsmedia/fotoalbu ... M.facebook" onclick="window.open(this.href);return false;
JuMa
Mountainbiker

Post by JuMa »

Z. wrote:29 graden, zon en stof.

Naar deze tochten kijken we toch een hele winter uit.
Ik heb me in elk geval goed geamuseerd.
Doe mij toch maar 10 graden minder! ;-)
tomtje
Mountainbiker

Post by tomtje »

Mooie tocht, goed afgepijld, goede bevoorradingen, lekker weertje... Kortom het was compleet :-) mij zien ze volgend jaar terug!
IntoXic
Mountainbiker

Post by IntoXic »

Volledige uitslag na controle van inschrijvingsformulieren en O2 bikers MC nummers.

http://mtbteamlangdorp.be/chrono/uitslag/2014.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Opmerkingen of toch nog een foutje gezien > timing@hagelandsechrono.be" onclick="window.open(this.href);return false;
IntoXic
Mountainbiker

Post by IntoXic »

Brevet af te halen via http://mtbteamlangdorp.be/diplomas/2014/" onclick="window.open(this.href);return false;
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Misschien in het vervolg ook wat pijlen naar de start hangen ! Zeker als je op alle affiches "Langdorp" zet, terwijl het (eigenlijk) niet in Langdorp is.
Na 17 km rondfietsen en 4 voetbalpleinen, had ik nog weinig goesting.
Heb nergens ne pijl gezien naar de start, dus kom niet af dat die er wel hingen.

Spijtig :-?
De eerste 20 km waren magnifiek mooi =D>
Toen was mijn goesting over en stond er al 60 km op mijn tellerke.
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Biestie1 wrote:Misschien in het vervolg ook wat pijlen naar de start hangen ! Zeker als je op alle affiches "Langdorp" zet, terwijl het (eigenlijk) niet in Langdorp is.
Heb nergens ne pijl gezien naar de start, dus kom niet af dat die er wel hingen.

Inderdaad,hetzelde probleem,gelukkig ik met de wagen.Dit was niet zo erg maar het probleem nadien was dat ik men wagen niet meer vond.Had hem ergens in, een straat gezet .Na 1 uur zoeken,met de fiets,terug naar de start gegaan en daar aan de organisatie men uitleg gedaan dat ik via de vroegere start ben toegekomen.Heeft me dan een plannetje getekend en daarmee toch eindelijk de wagen gevonden
.Dit alles is niet zo erg ,maar ik moest het vlees gaan ophalen voor de barbecue voor 17u.
balphydus
Mountainbiker

Post by balphydus »

Biestie1 wrote:Misschien in het vervolg ook wat pijlen naar de start hangen ! Zeker als je op alle affiches "Langdorp" zet, terwijl het (eigenlijk) niet in Langdorp is.

Het correcte adres stond nochthans op de website....
Ik bekijk toch altijd even waar ik naartoe moet de avond vooraf
Post Reply