7-6-14 hagelandse chrono 2014

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
JuMa
Mountainbiker

Re: 7-6-14 hagelandse chrono 2014

Post by JuMa »

TaurineR wrote:'t is geen wedstrijd, maar wel een chrono, dus het is nu te hopen dat er niet teveel baanoversteken met rode lichten tussen zitten, want dat die vind ik wel storend...
Met een mooi zonnetje ga ik me er wel niet erg druk om maken.
Vorige jaren zaten er volgens mij zo goed als geen verkeerslichten in.
Ik dacht alleen aan de ring in Aarschot, maar 'k ben nu eigenlijk ni zeker meer
of we daar met de chrono gepasseerd zijn.

Ik hoop wel dat ze wat gesnoeid hebben want ik heb woensdag de BLOSO routes van Aarschot gereden en die waren op verschillende plaatsen rampzalig wat de begroeiing langs de bos- en veldwegen betreft! Ik ben zelfs op 1 plaats moeten afstappen om over 2 omgevallen bomen te stappen (en 't waren geen kleintjes).

Zelfs woensdag in de regen lagen de wegen er goed berijdbaar bij, de meeste zullen morgen waarschijnlijk al terug volledig opgedroogd zijn, met het weer van vandaag.

Voor zij die zeggen dat ze het alleen maar als training rijden: Yeah right! Tot hunne chrono gestart is! :lol:

Aan de organisatie: sinds de update van de site, kan ik de uitslagen van de vorige jaren niet meer terugvinden! :( Ik had nog eens graag mijnen tijd van vorig jaar en mijn plaats in 't klassement gezien.

Tot morgen.
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

http://www.mtbteamlangdorp.be/caketest/ ... uitslagen/" onclick="window.open(this.href);return false;
JuMa
Mountainbiker

Post by JuMa »

IntoXic
Mountainbiker

Post by IntoXic »

http://mtbteamlangdorp.be/hc2013/uitsla ... ratch.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tijdelijke uitslag (nog niet iedereen binnen + nog geen dubbelcheck van controlepunten en tijden)
964RS
Mountainbiker

Post by 964RS »

Mooi chrono !! Voor mij was het de eerste keer. Leuk afwisselend parcour met goede verzorging onderweg. En voor niet al teveel geld :-). Voor herhaling vatbaar. Wel een aantal dezelfde mensen een paar keer ingehaald :-(
JuMa
Mountainbiker

Post by JuMa »

964RS wrote:Wel een aantal dezelfde mensen een paar keer ingehaald :-(
Idd, ik heb er ook een aantal zien vals spelen! [-X
Da's toch gewoon u eigen bedriegen!!! ](*,)

Voor mij was het véél te warm, tijdens de klimmekes kreeg ik bijna geen adem meer! :(
Ik denk dat ik in totaal vandaag een ganse drinkbus water over mij gekapt heb om wat af te koelen, maar 't hielp nooit echt lang.
Dan nog eens 2 keer een klein stukje mis gereden en 2min staan wachten aan de lichten op de ring rond Aarschot.
Gevolg: net 4 min te laat om zilver te hebben! :(

Maar we hebben ons geamuseerd, en da's natuurlijk 't belangrijkste!
Wicked_Uncle_Ernie
Mountainbiker

Post by Wicked_Uncle_Ernie »

Zoals steeds een knappe chrono op een schitterend parcours, en een uitstekende organisatie op alle gebied !
Tot volgend jaar :wink:
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Schande aan diegene die de gratis drinkbussen zo maar terug weg gooide in de natuur ,doet een organisatie is iets leuk en krijg je dit .Vind dat er dringend werk moet gemaakt worden van uitsluiting van zo'n mannen of boetes zou ook mogen.
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Een keer gevallen, een keer over kop gegaan, twee keer ketting eraf en tussen achterwiel en cassette gedraaid, en veel miserie met achterderaileur.
Een paar keer te ver gereden, en ik was de enige niet.
Maar een prachtige tocht beleefd, heel mooi weer, wel warm, maar mij hoor je niet klagen.
En ik trek mijn woorden terug ivm. de lichten, maar 1 maal verkeerslichten in Aarschot, en ze kwamen juist op groen als ik eraan kwam :-) .
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Ben ook op een grote baan rechtdoor gereden en na 2km zag ik de rijders van rechts komen.Ben dan in tegenovergestelde richting gereden maar was te gevaarlijk.

Dus helemeaal terug gedraaid tot het punt waar ik ben verkeerd gereden.Op dit stuk stond geen controle,dus had ik gewoon verder gereden dan had ik zeker 30min minder.

Vooral blij voor mezelf dat ik dit gedaan heb.Iemand zei "trek het u niet aan,zo kan je wat meer kilometers doen voor hetzelfde geld"dus mene moraal was weer terug ok.

Vandaag verschrikkelijk armkrampen en nekpijn,is mij nog nooit overkomen,zelfs moeten stoppen van de pijn,bizaar.Toch blij dat ik hem nog eens heb gereden want met men 70 jaar zal het er niet op verbeteren en de kansen minderen ook.

Misschien is het door de ouderdom,maar vond het parcours van vroeger gemakkelijker,zijn er nog die er zo over denken?
Post Reply