Raid des Hautes Fagnes (Malmédy) - 22/06/2014

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
rocki
Mountainbiker

Re: Raid des Hautes Fagnes (Malmédy) - 22/06/2014

Post by rocki »

Headshot wrote:Wat is de MMMM hard?
Voor ons was dat 10u genieten op de bike op supertracks waar al eens wat technische stukken en portages in zaten. Natte ondergrond maakte het nog wat spannender.
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Als je 65 km doet en je bent iets of wat getraind mag dit geen problemen vormen, tenzij je doseert, en je onderweg zorgt voor voldoende eten en drinken. Als je de langere afstanden gaat nemen, dat is nog iets anders. Ik zou de komende weken toch nog proberen enkele tt's in de Ardennen te rijden, en hangt ook af hoe vlot je daalt en klimt qua cadans en recuperatie in de afdaling.

Trouwens is hier iemand uit de buurt van Temse die de morgen zelf vertrekt? Zou deze nog wel terug willen rijden, begin deze week terug te fietsen, maar zit met rijverbod zelf :roll:
Als ik komende weken terug goed kan afbouwen, en in droge omstandigheden, zou ik de dag zelf nog willen afkomen.
Flippen
Mountainbiker

Post by Flippen »

@ berggeit, normaal wil ik de RDHF ook rijden. Het is te zien wat mijn bikemakkers doen. Kan wel leuk zijn om samen naar daar te gaan..
stijndt
Mountainbiker

Post by stijndt »

Met een bang hart ingeschreven voor de grote afstand. Vorm van de dag zelf zal bepalen wa ik kies na de splitsing.
Is deze echt zooooooo veel zwaarder dan Waimes? Daar de 85km's afgerond, en ik moet toegeven dat ik dit toch al voelde in de benen...
pompierke 349
Mountainbiker

Post by pompierke 349 »

Hallo
Een vraagje ik ben ingeschreven voor de 90km maar door aanhoude rugpijn heb ik bijna nog niet kunnen fietsen.
Zou ik mijn inschrijving van 90km nog kunnen veranderen naar de 65km???
Ik heb al een mail gestuurd naar chronorace, maar nog altijd geen reactie gekregen.
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

stijndt wrote:Met een bang hart ingeschreven voor de grote afstand. Vorm van de dag zelf zal bepalen wa ik kies na de splitsing.
Is deze echt zooooooo veel zwaarder dan Waimes? Daar de 85km's afgerond, en ik moet toegeven dat ik dit toch al voelde in de benen...
in de 65 km van de RDHF zitten meer hoogtemeters dan in de 85 van Waimes ......
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

lowie wrote:
stijndt wrote:Met een bang hart ingeschreven voor de grote afstand. Vorm van de dag zelf zal bepalen wa ik kies na de splitsing.
in de 65 km van de RDHF zitten meer hoogtemeters dan in de 85 van Waimes ......
Ja :-) Een paar jaar terug ook redelijk vlot de lange afstand in Waimes gedaan. Daarna ingeschreven voor de RDHF 90km... het heeft toch pijn gedaan zunne :-D
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Vorige zondag nog een 80-tal kilometer RDHF-tracks gaan verkennen, opruimen, bijsnoeien, ..
en onderweg wat fotokes gemaakt.
Komen jullie binnenkort meegenieten van dit uitzonderlijk mooie stukje Ardennen ?

Image

en een selectie van de rest :
https://plus.google.com/photos/10763700 ... 1982627089" onclick="window.open(this.href);return false;
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Knappe foto's, lowie!

Ik ga dit weekend al eens de buurt verkennen :-)
parcival
Mountainbiker

Post by parcival »

lowie wrote:Vorige zondag nog een 80-tal kilometer RDHF-tracks gaan verkennen, opruimen, bijsnoeien, ..
en onderweg wat fotokes gemaakt.
Komen jullie binnenkort meegenieten van dit uitzonderlijk mooie stukje Ardennen ?

Image

en een selectie van de rest :
https://plus.google.com/photos/10763700 ... 1982627089" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij hebben de 90km ook tot een goed einde gebracht Lowie, de laatste 2 klimmen waren inderdaad nog lekker stevig!! Tof om u dan nog net tegen te komen aan de camping.
Nogmaals merci voor de gps-track!!
Post Reply