Ik hoor het donderen in Keulen, met al die benamingen... ik ben dan ook waarschijnlijk de laatste mens in de beschaafde wereld ... zonder GSM... tot nu toe heb ik daar geen spijt van...
Grtz
welke smartphone...
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- whaleshark
- Mountainbiker
- Location: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem
- franskem71
- Mountainbiker
Re: welke smartphone...
Post by franskem71 »
Ik had een nokia 820. Vorige week, tijdens een fiets tocht, wilde ik iets uit m'n tas pakken, klemde m'n telefoon even tussen m'n tanden om 2 handen vrij te hebben. Beet w.s. iets te hard, 2x Krak en m'n scherm mooi gescheurd en niet meer bruikbaar.
Als het goed is komt vandaag de Samsung Galaxy XCover 2 binnen. Maakt wel niet zulke mooie foto's als de Nokia, maar is wel een stuk steviger.
Als het goed is komt vandaag de Samsung Galaxy XCover 2 binnen. Maakt wel niet zulke mooie foto's als de Nokia, maar is wel een stuk steviger.
- Fret Raket
- Mountainbiker
Post by Fret Raket »
Heb plannen om een Samsung Galaxy S4 Mini te kopen. Deze betaal je ongeveer 340 euro.
Maar vorige week zag ik Hasselt dat dit toestel maar 209 euro kost bij die GSM-herstelzaakjes. Nieuwe toestellen in een gesloten doos, met een jaar garantie
Weet iemand wat hier de adders onder het gras zijn ?? Zo een groot prijsverschil, dan denk ik toch dat er iets niet pluis is.
Maar vorige week zag ik Hasselt dat dit toestel maar 209 euro kost bij die GSM-herstelzaakjes. Nieuwe toestellen in een gesloten doos, met een jaar garantie
Weet iemand wat hier de adders onder het gras zijn ?? Zo een groot prijsverschil, dan denk ik toch dat er iets niet pluis is.
- rubber-12
- Mountainbiker
Refurbished toestellen.Fret Raket wrote:Heb plannen om een Samsung Galaxy S4 Mini te kopen. Deze betaal je ongeveer 340 euro.
Maar vorige week zag ik Hasselt dat dit toestel maar 209 euro kost bij die GSM-herstelzaakjes. Nieuwe toestellen in een gesloten doos, met een jaar garantie![]()
Koop u een Motorola Moto G of als je iets dieper in de buidel tast een Nexus 5, je gaat het u geen moment beklagen.Fret Raket wrote:Heb plannen om een Samsung Galaxy S4 Mini te kopen. Deze betaal je ongeveer 340 euro.
Maar vorige week zag ik Hasselt dat dit toestel maar 209 euro kost bij die GSM-herstelzaakjes. Nieuwe toestellen in een gesloten doos, met een jaar garantie![]()
Deze zijn voorzien van de laatste Android versie en altijd up to date als er een nieuwe update is. Samsung S4 mini krijgt (volgens geruchten in juni) weliswaar de update naar KitKat maar de volgende updates zullen niet meer van toepassing zijn.
Qua specs kan de Moto G enkel onderdoen qua camera, geheugenuitbreiding en geen 4G in vergelijking met de Samsung S4 mini. De Nexus 5 wedijvert mee met de dure high-end Androids van > € 500 van Samsung, HTC, Sony,... en dit voor de prijs van € 349 (16Gb).
Zowel Moto G als Nexus 5 draaien op stock Android OS zonder bloatware van de fabrikant (Samsung Touch, HTC Sense, ...).
- Fret Raket
- Mountainbiker
Post by Fret Raket »
Heb net even zitten vergelijken en die Motorola lijkt me wel een interessant toestel, zeker als de prijs een rol speelt. Denk dat ik volgende week de knoop ga doorhakken en eens ga shoppen. Mijn Nokia 620 vervangen door een beter toestel.
-
gidonhanger
- Mountainbiker
Post by gidonhanger »
ben je niet tevreden van de nokia 620?ik ben aan het twijfelen tussen de nokia 630 of de motorola moto g...
tsss veel teveel op de markt
tsss veel teveel op de markt
- Fret Raket
- Mountainbiker
Post by Fret Raket »
Nadelen van de Nokia; draait op Windows, waardoor je veel apps niet kan gebruiken, en de batterij is te slap, elke dag opladen is noodzakelijk.
blijven volhouden!! (om soms jaloers op te zijnwhaleshark wrote:Ik hoor het donderen in Keulen, met al die benamingen... ik ben dan ook waarschijnlijk de laatste mens in de beschaafde wereld ... zonder GSM... tot nu toe heb ik daar geen spijt van...
Grtz