En/of
('t Is een graptjen hé!)
Post by Real Epic '89 »
Op harde uitgedroogde klei kun je rustig met een hogere bandenspanning rijden. Dan heeft je bike iets minder last van spoorvorming. Maar spoorvorming uit het zicht door hoog gras is een lastige tegenstander. Pas wel op. Soms willen er ook nog wel eens takken uit het zicht in het gras liggen.canyon2 wrote:Harde uitgedroogde kleigrond en weeg 68kg.Moet zeggen dat de singletrack overgroeid was met gras en denk dat mijn wiel uit het spoor gevlogen is.Real Epic '89 wrote:Hoeveel weeg je en wat is de ondergrond. Zand, klei of wat anders. Was er spoorvorming op het pad waarin je de tweede keer onderuit ging?
Bedankt Real Epic '89 voor de tip met de hogere bandenspanning,zal het volgende keer es proberen. Dacht ook al aan een steen/tak die ik ni gezien had moja de wonden zijn gelikt en bijna genezenReal Epic '89 wrote:Op harde uitgedroogde klei kun je rustig met een hogere bandenspanning rijden. Dan heeft je bike iets minder last van spoorvorming. Maar spoorvorming uit het zicht door hoog gras is een lastige tegenstander. Pas wel op. Soms willen er ook nog wel eens takken uit het zicht in het gras liggen.canyon2 wrote:Harde uitgedroogde kleigrond en weeg 68kg.Moet zeggen dat de singletrack overgroeid was met gras en denk dat mijn wiel uit het spoor gevlogen is.Real Epic '89 wrote:Hoeveel weeg je en wat is de ondergrond. Zand, klei of wat anders. Was er spoorvorming op het pad waarin je de tweede keer onderuit ging?