Hoi,
Filmke van vorig jaar.
http://www.pinkbike.com/video/315408/" onclick="window.open(this.href);return false;
Grt. Jo
1/06/2014 Géromont-Malmedy
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
first
- Mountainbiker
Re: 1/06/2014 Géromont-Malmedy
Hoor zo weinig,is er al iemand geweest? trekt het een beetje op waimes is toch in de zelfde streek?
topic van vorig jaar.first wrote:Hoor zo weinig,is er al iemand geweest? trekt het een beetje op waimes is toch in de zelfde streek?
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?f=2&t=116367" onclick="window.open(this.href);return false;
Erg mooie tocht. Vantevoren op het Franstalige forum gelezen dat er ook een 59 was en bij aankomst bleek dat ook te kloppen, perfect. Het venijn zat vooral in de lus van deze 59, 2 steile hellingen, de eerste was nog wel te doen maar die tweede, poeh. Deze lus kwam ook langs het circuit waar we getrakteerd werden op een Formule Ford race, vet!
Na 25km zaten we al op 800 van de 1400hm dus zoals verwacht bestond het 2e gedeelte van de tocht uit wat uitbollen
. Met afentoe een steil hellinkje
Mooie wortelpaden, lekkere technische stukken die voor mij nieuw waren, niet de geijkte paden, prima pauzeplaatsen, het was een fijne dag :)
Na 25km zaten we al op 800 van de 1400hm dus zoals verwacht bestond het 2e gedeelte van de tocht uit wat uitbollen
Mooie wortelpaden, lekkere technische stukken die voor mij nieuw waren, niet de geijkte paden, prima pauzeplaatsen, het was een fijne dag :)
-
hellsbells
- Mountainbiker
-
first
- Mountainbiker
Voor zover ik geraakt ben zeer mooie tocht maar na twee maal lekke band (snee in buitenband)over de weg terug naar start gereden.Bedankt Ward voor het lenen van een extra binnenband.
-
Gerardus
- Mountainbiker
Prachtige tocht. Alles zat erin, echt zeer mooie trails hier. De 44 gereden omdat ik ergens de afrit voor de 58 gemist heb. Volgende keer op het plannetje kijken bij het vertrek. Bij momenten wel technisch, heb hier en daar wat hartkloppingen gehad wegens net niet gecrasht, zoals op een dikke wortel die mooi schuin in een snelle bocht lag. De afdalingen die niet op straat lagen waren alles behalve ontspannend, het was echt opletten.
Bepijling was perfect. Ravitailleringen waren ok zonder meer, veel cake en koekjes, van mij mocht er wel een banaantje bij.
Bepijling was perfect. Ravitailleringen waren ok zonder meer, veel cake en koekjes, van mij mocht er wel een banaantje bij.
Die dikke tak schuin in de bocht heeft me ook bijna de grond doen kussen
Het was mijn eerste echte Ardennen-toertocht en het smaakt naar meer. 46km gereden, volgende keer mik ik wat hoger want er zat nog wat reserve in de beentjes.
Prachtige tocht, prachtige streek, maar wat me echt opviel was de vriendelijke, gemoedelijke sfeer. Zowel van andere deelnemers als van organisatie en wandelaars die we tegenkwamen. Bevoorrading dik in orde, bepijling ook. Gelukkig geen pech gehad, reserveband niet nodig gehad, ondanks de ruige ondergrond. Voor herhaling vatbaar!!
Het was mijn eerste echte Ardennen-toertocht en het smaakt naar meer. 46km gereden, volgende keer mik ik wat hoger want er zat nog wat reserve in de beentjes.
Prachtige tocht, prachtige streek, maar wat me echt opviel was de vriendelijke, gemoedelijke sfeer. Zowel van andere deelnemers als van organisatie en wandelaars die we tegenkwamen. Bevoorrading dik in orde, bepijling ook. Gelukkig geen pech gehad, reserveband niet nodig gehad, ondanks de ruige ondergrond. Voor herhaling vatbaar!!