De route zelf voor GPS of de kaart?Den Bees wrote:ik kan de route perfect downloaden zenneStrammerMax wrote:Die route op Google-Maps kan niet gedownload worden voor de GPS, ze is enkel te bekijken op kaart! De mogelijkheid om ze te downloaden is opzettelijk geblokkeerd om te vermijden dat ze met GPS zou worden nagereden! Dat is zo voor alle routes die ik bij de artikels plaats! Wie de route wil downloaden moet eerst via Google+ contact opnemen met mijn bikemakker die de route geregistreerd heeft. Indien er private stukken in voorkomen dan weigert hij om ze vrij te geven.Schaarbakkes wrote:voor 20€ kun je toch ook alle foto's kopen in 1x?
Strammermax, toch wel een beetje jammer dat je hier mooi verkondigd dat de route op google maps staat, terwijl de Herders expliciet vragen om geen routes online te zetten om zo geen miserie te hebben bij volgende edities om aanvragen in te dienen...
Za 17/05/2014 - 7de HerderMarathon - Schorisse (Maarkedal)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Re: Za 17/05/2014 - 7de HerderMarathon - Schorisse (Maarkeda
Post by StrammerMax »
ik kan een kmz bestaand downloaden , ik kan die perfect in mijn app laden , en er zijn genoeg programma's die kmz kunnen omzetten naar andere gps bestaden hoorDen Bees wrote:ik kan de route perfect downloaden zenneStrammerMax wrote:Die route op Google-Maps kan niet gedownload worden voor de GPS, ze is enkel te bekijken op kaart! De mogelijkheid om ze te downloaden is opzettelijk geblokkeerd om te vermijden dat ze met GPS zou worden nagereden! Dat is zo voor alle routes die ik bij de artikels plaats! Wie de route wil downloaden moet eerst via Google+ contact opnemen met mijn bikemakker die de route geregistreerd heeft. Indien er private stukken in voorkomen dan weigert hij om ze vrij te geven.Schaarbakkes wrote:voor 20€ kun je toch ook alle foto's kopen in 1x?
Strammermax, toch wel een beetje jammer dat je hier mooi verkondigd dat de route op google maps staat, terwijl de Herders expliciet vragen om geen routes online te zetten om zo geen miserie te hebben bij volgende edities om aanvragen in te dienen...
Hier de 120km te vinden, dus waar maak jij je druk overDen Bees wrote:ik kan een kmz bestaand downloaden , ik kan die perfect in mijn app laden , en er zijn genoeg programma's die kmz kunnen omzetten naar andere gps bestaden hoor
ik maak mij helemaal niet druk , maar de herders vragen om geen routes online te zetten om zo geen miserie te hebben de volgende jaren , die opmerking is daarstraks ook al gegeven en nu zet jij klakloos er een andere route bij , van respect gesprokenRigolleM wrote:Hier de 120km te vinden, dus waar maak jij je druk overDen Bees wrote:ik kan een kmz bestaand downloaden , ik kan die perfect in mijn app laden , en er zijn genoeg programma's die kmz kunnen omzetten naar andere gps bestaden hoor
IK heb die niet op Garmin Connect gezet hé...Den Bees wrote:ik maak mij helemaal niet druk , maar de herders vragen om geen routes online te zetten om zo geen miserie te hebben de volgende jaren , die opmerking is daarstraks ook al gegeven en nu zet jij klakloos er een andere route bij , van respect gesprokenRigolleM wrote:Hier de 120km te vinden, dus waar maak jij je druk overDen Bees wrote:ik kan een kmz bestaand downloaden , ik kan die perfect in mijn app laden , en er zijn genoeg programma's die kmz kunnen omzetten naar andere gps bestaden hoor![]()
![]()
Garmin Connect, GPSies.com,... staat er vol van... Het respectloos omgaan van gereden tracks van gps loggers is allom gekend bij de organisaties, je kan het vragen niet te doen, maar dezelfde dag vindt je al tracks terug.
sorry is een fout van mij jari niet van stammersmax. sorry dan hadden ze mij verkeerd ingelicht tegen mij hadden ze gezegd dat een kmz bestand niet na te rijden was, weten jullie dan een oplossing dat ik wel de kaart online kan zetten ? ik heb juist gezien dat ik dat openbaar kan afzettten dan kunnen ze het niet meer dawnloden? ik wou gewoon dat de mensen de kaart konden zien maar niet na te rijden

- Sloebertje
- Mountainbiker
heb de oplossing gevonden mijn instelingen stonden verkeerd zal niet meer gebeuren. zou niet willen dat er een zo een supper rit zoals de herdersmarathon zou stoppen. 
- Herder Ben
- Mountainbiker
Post by Herder Ben »
Aangezien er veel vraag is naar de GPX'en van onze rit hebben we een 120km versie gemaakt zonder de privé stukken. GPX is te downloaden via onze site: http://www.herdermarathon.be/120km.html.
Langs deze weg willen we alle 1825 deelnemers nog eens bedanken voor hun aanwezigheid. We hebben met veel plezier alle positieve reacties gelezen. Een betere motivatie voor een volgende editie bestaat er niet! De opmerkingen die jullie gemaakt hebben nemen we tevens mee voor HM8.
Thanks,
De Herders
Langs deze weg willen we alle 1825 deelnemers nog eens bedanken voor hun aanwezigheid. We hebben met veel plezier alle positieve reacties gelezen. Een betere motivatie voor een volgende editie bestaat er niet! De opmerkingen die jullie gemaakt hebben nemen we tevens mee voor HM8.
Thanks,
De Herders