zullen daar ter plaatse ook nog wat publiciteit maken voor hun 16de zomer MTB tocht op donderdag 29 mei 2014 (Ons-Heer-Hemelvaartdag)
Zo 25/05/2014 Bornem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 25/05/2014 Bornem
De bikers van MTB Palmvelden uit Londerzeel tekenen - na de verplichte omweg in het stemhokje - ook zeker present bij de buren uit Bornem en ....
zullen daar ter plaatse ook nog wat publiciteit maken voor hun 16de zomer MTB tocht op donderdag 29 mei 2014 (Ons-Heer-Hemelvaartdag)
- bip bip
- Mountainbiker
- Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel
Willebroek zit er niet in, ik denk dat je best kan inpikken op het technisch stukje BLOSO in Ruisbroek.dragonfly wrote:Is het mogelijk van in willebroek in te pikken ? Zo moet ik niet eerst naar bornem rijden
grt,
bip bip
- nameeb
- Mountainbiker
- Location: Kona , Epic S Works , Carbon Lefty Dirty Harry 29er
Eindelijk komt hij boven water : de parkoerboer.
Na het ongeval dat ik had in september zit ik wel al eens op de fiets, maar om te mountainbiken zal ik nog enkele maanden moeten wachten. Dit neemt niet weg dat ik enkele plaatsen gevonden heb waar we nog nooit reden. Spaar de benen voor de laatste 20 km, der zal zand zijn.
Na het ongeval dat ik had in september zit ik wel al eens op de fiets, maar om te mountainbiken zal ik nog enkele maanden moeten wachten. Dit neemt niet weg dat ik enkele plaatsen gevonden heb waar we nog nooit reden. Spaar de benen voor de laatste 20 km, der zal zand zijn.
- IC
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 910 / Scott Scale 29" - 2 x 10 / On-One Scandal 26" - 1 X 9
nameeb wrote:Eindelijk komt hij boven water : de parkoerboer.
Buienradar bekeken en het zand zal droog zijn, ja murdock: doe uw strandslippers maar aan
Wij gaan nu starten met uitpijlen!
We zijn morgen met een ruime delegatie aanwezig , succes Greenies !!!
- bip bip
- Mountainbiker
- Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel
zeker voor de 72 km kunnen we moeilijk toelaten later dan 10.30u te vertrekken omdat we anders niet tijdig rond geraken om op zondag heel de bepijling nog af te breken ( is een afspraak die we gemaakt hebben en die trouwens op al onze pijlen staat vermeldt en we willen ons daar ook aan houden). Voor de kortere tochten zit er nog wel een (kleine) rek op het startuur.LaurensM wrote:Wordt de inschrijvingstijd niet verlengd met de verkiezingen van zondag? 10u30 lijkt me wat krap
grt,
bip bip
- bip bip
- Mountainbiker
welkom, buurmannen ( en vrouwen?), alles staat klaar, ook de sportdrank met schuim staat klaardirty wrote:We zijn morgen met een ruime delegatie aanwezig , succes Greenies !!!
in de kleine voetbalkantine
grt,
bip bip
- John kanon
- Mountainbiker