BeMC 2014
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: BeMC 2014
Fre, ik vond het al raar dat ik je niet aan de start zag deze morgen na onze rit gisteren.
Ik weet dat opgeven niet in je woordenboek stond.
Heel veel sterkte met dit verlies voor jou en je familie.
Ik weet dat opgeven niet in je woordenboek stond.
Heel veel sterkte met dit verlies voor jou en je familie.
-
Davidoff
- Mountainbiker
Dan moet ik naast u hebben gestaan want ik was daar ook bij.Reflex wrote:Inderdaad een mooie rit en mooi weer. Het parcours was toch best mooi. Niet super technisch maar er zaten toch wel leuke afdalingen tussen. Buiten de eerste lus links van het wildpark (na de begraafplaats) viel de modder ook goed mee. Wel bijna iemand expres omver zien gereden worden door een gek die bomen aan het kappen was in het bos met een grote machine. Hij reed op het pad en wij bleven er rustig achter rijden maar ineens draait hij zijn cabine en begint achteruit te rijden. Na wat geroep geeft hij vol gas waarna 1 man nog net kan wegfietsen. Dat is gewoon poging tot doodslag!! Had wel mijn slechtste dag ooit waardoor ik na de eerste lus van 25km enkel maar op het gemak kon uitrijden. Maar morgen beter
Goed zot was dien kerel in zen traktorke, een beetje respect mag van beide kanten komen!
Laatste dag op die afdaling recht naar beneden op km 35 a 40 wel zwaar overkop gegaan maar toch kunnen uitrijden.
Eerste BeMC T-shirt is binnen
Butch, van hieruit ook gecondoleerd......zo'n bummer op een mooi weekend.....
Precies, wij hadden in elk geval respect door gewoon erachter te blijven, ik heb niemand horen roepen of zeuren. Maar ik vermoed zomaar dat de eerste renners hem daar wel ff iets toegeroepen hebben.
Ik had overigens minder geluk met een val in een afdaling. Op dag 2 bij de steile afdaling richting de 2e keer langs het water met de modderstroken (na de 1e bevoorrading) over de kop gegaan en op mijn knie terecht gekomen. Ik vermoed dat dit na km 25/30 was. Vervolgens tot km 70 doorgereden maar de pijn was niet te houden. Daardoor op moeten geven helaas.
Ik had overigens minder geluk met een val in een afdaling. Op dag 2 bij de steile afdaling richting de 2e keer langs het water met de modderstroken (na de 1e bevoorrading) over de kop gegaan en op mijn knie terecht gekomen. Ik vermoed dat dit na km 25/30 was. Vervolgens tot km 70 doorgereden maar de pijn was niet te houden. Daardoor op moeten geven helaas.
-
Davidoff
- Mountainbiker
Auch, das ook niet leuk! Had ik ietsje meer geluk.Reflex wrote:Precies, wij hadden in elk geval respect door gewoon erachter te blijven, ik heb niemand horen roepen of zeuren. Maar ik vermoed zomaar dat de eerste renners hem daar wel ff iets toegeroepen hebben.
Heb er nu wel een zere rug en nek aan over gehouden, maar dat heelt wel
-
need for speed
- Mountainbiker
Post by need for speed »
uitgereden voor mij was alles in orde
op naar 2015
hopelijk zelfde weer en vriendelijk mensen
op naar 2015
hopelijk zelfde weer en vriendelijk mensen
Ik heb hem ook uitgereden. Kheb er nog serieus geniet van, in mijn benen, armen, buikspieren, nek ...
Maar het was het dubbel en dik waard!
1ne keer serieus in de bomen gehangen door wat té enthousiast af te dalen, met wat krassen op mijne velo en mijn lijf als gevolg... Maar niks ernstig.
De organisatie was top! Parcours, bevoorrading, seingevers, afpijling, ... Niks dan lof!
Op naar 2015!
Maar het was het dubbel en dik waard!
1ne keer serieus in de bomen gehangen door wat té enthousiast af te dalen, met wat krassen op mijne velo en mijn lijf als gevolg... Maar niks ernstig.
De organisatie was top! Parcours, bevoorrading, seingevers, afpijling, ... Niks dan lof!
Op naar 2015!
Allereerst mijn deelneming @ Butch, veel sterkte voor u en de rest van de familie
Ik vond het een schitterende ervaring, zeker voor herhaling vatbaar!
Organisatie zit goed in elkaar, op enkele punten na. Zoals die lussen tijdens de eerste rit zijn verwarrend met het gekende gevolg voor de overwinning van Joris Massaer.
Wat ik vooral jammer vond, dit heb ik ook reeds aangekaart bij organisator Koenraad, is dat er zoveel verpakkingen van sportvoeding weggegooid werd! Wat je vol kan meenemen kan je ook leeg terug meenemen denk ik toch!!!
Het is echter zo dat we minder en minder toelatingen verkrijgen voor het organiseren van dergelijke wedstrijden en toertochten! We mogen toch onze eigen sport niet WEGGOOIEN!
Zondag heb ik rugnr 537 onderweg gevonden, als die persoon deze graag zou terug hebben mag je me altijd contacteren. Ik stuur deze dan wel op met de post.
Hopelijk tot volgend jaar!
Ik vond het een schitterende ervaring, zeker voor herhaling vatbaar!
Organisatie zit goed in elkaar, op enkele punten na. Zoals die lussen tijdens de eerste rit zijn verwarrend met het gekende gevolg voor de overwinning van Joris Massaer.
Wat ik vooral jammer vond, dit heb ik ook reeds aangekaart bij organisator Koenraad, is dat er zoveel verpakkingen van sportvoeding weggegooid werd! Wat je vol kan meenemen kan je ook leeg terug meenemen denk ik toch!!!
Het is echter zo dat we minder en minder toelatingen verkrijgen voor het organiseren van dergelijke wedstrijden en toertochten! We mogen toch onze eigen sport niet WEGGOOIEN!
Zondag heb ik rugnr 537 onderweg gevonden, als die persoon deze graag zou terug hebben mag je me altijd contacteren. Ik stuur deze dan wel op met de post.
Hopelijk tot volgend jaar!
- Reindert
- Mountainbiker
Amen to that, Pirgy. Het is echt doodzonde om zoveel lege verpakkingen van energierepen, gels, guarana-glazekes, whatever..., tot ver voorbij de feedzone, en zelfs midden in de bossen te zien liggen.
Ik kan er niet bij dat het zoveel moeite vraagt om dat gewoon even terug in je achterzak te stoppen. Daar bestaat geen speciale techniek voor ofzo: gewoon even proppen op 2 seconden.
Ik kan er niet bij dat het zoveel moeite vraagt om dat gewoon even terug in je achterzak te stoppen. Daar bestaat geen speciale techniek voor ofzo: gewoon even proppen op 2 seconden.