Overzicht 29er banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- blubberduck
- Mountainbiker
Re: Overzicht 29er banden
Post by blubberduck »
en ik rij de BeMC - uitpijling met TB 2.1 vooraan en FF 2.0 achter 
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Maar gij moogt elke klim te voet doen om een pijl te hangen, héblubberduck wrote:en ik rij de BeMC - uitpijling met TB 2.1 vooraan en FF 2.0 achter
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
waarom te voet....'t ligt droog toch.....Zotte Marre wrote:Maar gij moogt elke klim te voet doen om een pijl te hangen, héblubberduck wrote:en ik rij de BeMC - uitpijling met TB 2.1 vooraan en FF 2.0 achter
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Oh, gij kunt al rijden pijlen hangen? Ik ga komen kijkenblubberduck wrote:waarom te voet....'t ligt droog toch.....Zotte Marre wrote:Maar gij moogt elke klim te voet doen om een pijl te hangen, héblubberduck wrote:en ik rij de BeMC - uitpijling met TB 2.1 vooraan en FF 2.0 achter![]()
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
'k heb ne "boy" mee hé, ik zeg al passeren daar pijlke hangen en m'n boy doe dat...Zotte Marre wrote:Oh, gij kunt al rijden pijlen hangen? Ik ga komen kijkenZotte Marre wrote:Maar gij moogt elke klim te voet doen om een pijl te hangen, héblubberduck wrote:en ik rij de BeMC - uitpijling met TB 2.1 vooraan en FF 2.0 achter
-
HardTail Charlie
- Mountainbiker
Post by HardTail Charlie »
Geen problemen ondervonden bij het tubeless maken van de Conti Race Kings. Ging vlot, heb Schwalbe Doc Blue gebruikt.fieldbiker wrote:Ik heb op mijn Canyon CF SLX 9.9 Continental X-kings 2.2 staan; ze werden wel geleverd mèt binnenband erin.
In de Mountainbike plus van deze maand staat een dubbeltest van deze band met de Pacenti Neo-Moto en bij de kenmerken van de banden (onderaan het artikel) staatdat Continental niet aanraadt om de banden tubeless te maken ....
Uiteraard wil ik ze wel tubeless hebben, dus hebben jullie problemen gehad om deze banden tubeless te maken (of niet) ?
Graag jullie advies,
Field
Wel met compressor moeten werken, met de voetpomp lukte 't niet.
- fieldbiker
- Mountainbiker
Post by fieldbiker »
Dank je wel voor de feedback. Ik moet dus aan de slag met een compressorHardTail Charlie wrote:Geen problemen ondervonden bij het tubeless maken van de Conti Race Kings. Ging vlot, heb Schwalbe Doc Blue gebruikt.fieldbiker wrote:Ik heb op mijn Canyon CF SLX 9.9 Continental X-kings 2.2 staan; ze werden wel geleverd mèt binnenband erin.
In de Mountainbike plus van deze maand staat een dubbeltest van deze band met de Pacenti Neo-Moto en bij de kenmerken van de banden (onderaan het artikel) staatdat Continental niet aanraadt om de banden tubeless te maken ....
Uiteraard wil ik ze wel tubeless hebben, dus hebben jullie problemen gehad om deze banden tubeless te maken (of niet) ?
Graag jullie advies,
Field
Wel met compressor moeten werken, met de voetpomp lukte 't niet.
field
-
HardTail Charlie
- Mountainbiker
Post by HardTail Charlie »
+1go2go2 wrote:Ik ga mij (nog) niet uitspreken over gewicht en rijgedrag. Maar IK vind ze cool!!