Za 17/05/2014 - 7de HerderMarathon - Schorisse (Maarkedal)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Fitzy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Re: Za 17/05/2014 - 7de HerderMarathon - Schorisse (Maarkeda

Post by Fitzy »

It was a TOP day, thx gasten !
Smirnoff103
Mountainbiker

Post by Smirnoff103 »

=D> Proficiat aan de organisatie =D>
Super aangename & challenging toerentocht, samen met die van Middelkerke de beste die ik ooit gedaan heb.
Heb al een kras in mijn splinternieuwe vork door uit te glijden op die natte stenen op passage "ijskelder" (ofzoiets), gelukkig na de fotograaf [-o<

Moest er toch iets negatiefs kunnen zijn: op de 45km, kwam de eerste bevoorading wat vroeg aan (na 7km al).

Volgend jaar weer v dat
sierens
Mountainbiker
Location: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)

Post by sierens »

R1ALAIN wrote:Goh, ik zit een beetje met gemengde gevoelens. Zeer mooi parcours die ervoor zorgde dat je op het einde toch ferm vermoeid was. Ik ben om 09.50 Hr vertrokken voor de 100 km en heb toch heel veel volk van de 60 en 80 op het parcours tegengekomen. Ik weet niet wat het was, maar ik moest constant vragen om te mogen passeren waar het mogelijk was. Sommigen stopten voor elk boomstammetje op de weg, voor elke plas afstappen, iemand stopte resoluut voor mij, dus alles toe, om dan zijn neus te snuiten,... allé alles kwam ik precies tegen, maar het zal door mijn vertrekuur zijn denk ik.
Iedereen moet kunnen genieten van deze tocht, zeker deze, want zulke mooie goed georganiseerd tochten vind je niet in twee dozijn, maar sommige bikers zouden toch wat meer ervaring, techniek en behendigheid moeten oefenen vooraleer ze dergelijke tochten ondernemen.
Bravo aan de organisatie : 9.8/10 !
Awel ik heb de 80 gereden, en had ook een gevoel van dat sommige hun fisiek echt wel triestig was.
Niets tegen beginnelingen, maar stoppen voor ieder plas en dan nog in het midden van een spoor [-X
Soit het was een pracht tochtje, beste van het jaar.
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Vanochtend gestart voor de 60 km , onderweg wat gebist, en er nog de niet te onderschatten optielus bij genomen, om wreed moe, maar evenzeer wreed voldaan met een goeie 70 km op de teller terug bij de parking te arriveren. Herders, jullie doen dat wreed goed . Merci hiervoor, en surtout proficiat. 't Was leutig, maar lastig.
Stic
Mountainbiker

Post by Stic »

Gestart na de middag met enkele Steenbakkers en genoten van een lastig , mega toffe rit.
Echt wel toporganisatie , alvast tot volgend jaar ! (o)
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

Bedankt aan allen die hieraan hebben meegewerkt . Ze hebben en naam hoog te houden en zijn daar terug uitstekend in geslaagd. =D> =D> =D>
bedankt
Gekomen voor de "groten met optie" en deze dan ook gereden. Met een voldaan gevoel aangekomen. :lol: :lol:
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Gisteren genoten van een prachtige tocht =D> =D> =D> . De 120km + extra 'pittige' lus gereden. Slechts 1x verkeerd gereden en dit was louter mijn eigen fout ](*,) ](*,) ](*,) . Uiteindelijk aangekomen met 130.5km. Kortweg zoals altijd is dit een top organisatie =D> =D> =D> =D> =D> Chapeau!!
VaMalder
Mountainbiker

Post by VaMalder »

Zoals gewoonlijk een perfecte organisatie. Om 8u30 vertrokken en niet het gevoel gehad dat het een overrompeling was . Twee jaar geleden de 80km gereden met een droge ondergrond, was deze keer andere koek. Volgend jaar zal ik proberen om te onthouden indien dezelfde omstandigheden het priveboske en het ronnybos te vermijden. Rijden kon enkel bergaf :-)

Mbt tot de commentaren op diegene met minder conditie : het is niet omdat ge ne nummer hebt dat het een koers is !

Tot volgend jaar :-D
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

Bestof gallery Sportograf. Binnenkort komen de individuele foto's online.

http://www.sportograf.com/bestof/2466/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pijilator
Mountainbiker

Post by Pijilator »

Schitterende tocht, dikke pluim voor de parkoerbouwers. Wij hebben in die streek al veel gereden, en toch weer stukken gedaan die ik nog nooit gezien heb. 'k Denk dat we kort mogen zijn: de Herders kennen hunne stiel.

Wij zijn met de bende vertrokken 8u voor de 120km. Nergens problemen gehad met files, overal goed kunnen rijden. Soms moet je effe inhouden voor iemand die trager is. Maar hetzelfde kom je dan verder zelf tegen, dan zitten ze achteraan te spelen met hunne vetessenbak. :-D

De 120km is toch ruig... Na het 'modderboske' zat ik al te kijken op mijn kilometriek: 'fuck nog maar 50km, als da hier nog zo 70km gaat zijn'. Maar daarna werd het parkoer vergevingsgezinder. Maar goed, modder hoort er bij, anders moet je maar met de vrouwenvelo gaan rijden in een wit tenueken. 2 Weken geleden de Roc Marathon gereden, maar dit was toch een pakje zwaarder.

Volgend jaar weer kaderplaatjes, die stickers... das maar gay. :roll:

Merci voor de fantastische dag!
PJ

BTW: verkoop me eens een T-Shirt! Heb nu alleen zere benen als herinnering.
Post Reply