Za 17/05/2014 - 7de HerderMarathon - Schorisse (Maarkedal)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fitzy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Re: Za 17/05/2014 - 7de HerderMarathon - Schorisse (Maarkeda

Post by Fitzy »

Wackys will be there !
butcher
Mountainbiker

Post by butcher »

Nog een paar bokes met choco en ik kom af met nog een handvol veldploeters
jo63
Mountainbiker

Post by jo63 »

Was aan het twijfelen tussen 45 en 60 maar dan toch maar de 60 genomen want ik vermoede dat er wel wat asfalt zou tussen zitten wat ook zo was. In het begin 3 tal keer verkeerd gereden en uiteindelijk binnen gereden met 47km (?) op de teller. Het was wel genoeg zo, pijp was toch ver uit. Parcours was redelijk zwaar. Redelijk wat klimmetjes (765hm) paar technische stukjes, wat modder hier en daar. Dank aan de organisatie en de vele wegenwachters.
http://connect.garmin.com/activity/501180448
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

niet veel woorden aan vuil maken
GEWOON TOPRITJE
samen met t'vrouwke genoten van begin tot einde alhoewel op t'einde was da genieten al veel minder
bedankt aan alle medewerkers die deze tocht mogelijk hebben gemaakt
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Goh, ik zit een beetje met gemengde gevoelens. Zeer mooi parcours die ervoor zorgde dat je op het einde toch ferm vermoeid was. Ik ben om 09.50 Hr vertrokken voor de 100 km en heb toch heel veel volk van de 60 en 80 op het parcours tegengekomen. Ik weet niet wat het was, maar ik moest constant vragen om te mogen passeren waar het mogelijk was. Sommigen stopten voor elk boomstammetje op de weg, voor elke plas afstappen, iemand stopte resoluut voor mij, dus alles toe, om dan zijn neus te snuiten,... allé alles kwam ik precies tegen, maar het zal door mijn vertrekuur zijn denk ik.
Iedereen moet kunnen genieten van deze tocht, zeker deze, want zulke mooie goed georganiseerd tochten vind je niet in twee dozijn, maar sommige bikers zouden toch wat meer ervaring, techniek en behendigheid moeten oefenen vooraleer ze dergelijke tochten ondernemen.
Bravo aan de organisatie : 9.8/10 !
BikerNooB
Mountainbiker

Post by BikerNooB »

@R1Alain,

Ik zou bij de profs gaan rijden, daar gaat ge da nie tegenkomen.

De mindere goden hebben ook nen hobby nodig !!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
kitana-racing
Mountainbiker

Post by kitana-racing »

R1ALAIN wrote:Goh, ik zit een beetje met gemengde gevoelens. Zeer mooi parcours die ervoor zorgde dat je op het einde toch ferm vermoeid was. Ik ben om 09.50 Hr vertrokken voor de 100 km en heb toch heel veel volk van de 60 en 80 op het parcours tegengekomen. Ik weet niet wat het was, maar ik moest constant vragen om te mogen passeren waar het mogelijk was. Sommigen stopten voor elk boomstammetje op de weg, voor elke plas afstappen, iemand stopte resoluut voor mij, dus alles toe, om dan zijn neus te snuiten,... allé alles kwam ik precies tegen, maar het zal door mijn vertrekuur zijn denk ik.
Iedereen moet kunnen genieten van deze tocht, zeker deze, want zulke mooie goed georganiseerd tochten vind je niet in twee dozijn, maar sommige bikers zouden toch wat meer ervaring, techniek en behendigheid moeten oefenen vooraleer ze dergelijke tochten ondernemen.
Bravo aan de organisatie : 9.8/10 !
Daarvoor diende het systeem van starturen denk ik.... Ik geloof dat 100km slechts tot 9u kon starten. En de 60km slechts vanaf 9u.
Zo vermijd je drukte.
anho
Mountainbiker

Post by anho »

Was zeker een toprit.

Viel mij ook op dat mensen te voet niet echt reageren als je in een stijle, smalle klim voorbij wilt rijden. Gewoon ff pas op de plaats en fiets aan de kant trekken en iedereen is tevreden. Heeft niks met racen te maken maar met gewoon rekening houden met. Ook met de betere rijder dus.

Verder geeeeen klachten alles goed geregeld en wat een mooi weer =D>
Cokeman
Mountainbiker

Post by Cokeman »

Deze ochtend 60 km afgewerkt onder een stralende zon. Doseren was nodig. Leuke rit. Toch verrast dat er toch hier en daar nog was drassige passages waren. In het Livierenbos gekozen voor de Easy-track :oops:
Organisatie tip top
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Met een zestal grysperres gestart deze morgen elk met zijn eigen doel. Ikzelf voor de full monty met optielus en dit voor de eerste keer in al die jaren dat ik hier startte. Goed dat het bosje van den doktoor er in zat maar meermaals toch te voet wegens bruine zeep ondergrond. Bos in frasnes lag er bij momenten vettig bij en zodus toch paar keer te voet. Rest van parcours was dik in orde.
Herders merci voor deze toprit en perfecte organistie.
de weergoden hebben natuurlijk ook een extra tandje bijgezet vandaag.
Post Reply