Vind ik leuk !Reflex wrote:Hoog tijd dat ik eens ga werken aan een "Vind ik leuk" knops-biker gert wrote:Te koop " i survived BeMC " bieden kan na het weekend
BeMC 2014
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
jelle_be
- Mountainbiker
Re: BeMC 2014
Davidoff wrote:Kan er mij iemand op google maps dien fameuzen muur van Borzee eens laten zien?
http://www.strava.com/segments/1381186" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Davidoff
- Mountainbiker
Thnx, kheb hem gisteren gaan verkennen.stubbe wrote:Davidoff wrote:Kan er mij iemand op google maps dien fameuzen muur van Borzee eens laten zien?
http://www.strava.com/segments/1381186" onclick="window.open(this.href);return false;
Sterk werk als ge da tegen 9km/h omhoog vliegt
Was te nat en laatste stijl stukske trapte gewoon door.
Wordt plezant vant weekend
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
En als voorgerecht mag je hem 2x bedwingenDavidoff wrote:Thnx, kheb hem gisteren gaan verkennen.stubbe wrote:Davidoff wrote:Kan er mij iemand op google maps dien fameuzen muur van Borzee eens laten zien?
- Butch
- Mountainbiker
zowat het belangrijkste weekend dat eraan komt dit jaar, sinds gisteren ziek, slijmen ,neus lopen, hoofdpijn, keelpijn,...hopelijk morgen en ook vrijdag beter want zo gaat dat niet goekomen! 
Eerste rit was geweldig. En wat een mooi weer. Alle, nog 2 te gaan. Succes iedereen!
Inderdaad een mooie rit en mooi weer. Het parcours was toch best mooi. Niet super technisch maar er zaten toch wel leuke afdalingen tussen. Buiten de eerste lus links van het wildpark (na de begraafplaats) viel de modder ook goed mee. Wel bijna iemand expres omver zien gereden worden door een gek die bomen aan het kappen was in het bos met een grote machine. Hij reed op het pad en wij bleven er rustig achter rijden maar ineens draait hij zijn cabine en begint achteruit te rijden. Na wat geroep geeft hij vol gas waarna 1 man nog net kan wegfietsen. Dat is gewoon poging tot doodslag!! Had wel mijn slechtste dag ooit waardoor ik na de eerste lus van 25km enkel maar op het gemak kon uitrijden. Maar morgen beter 
En jij gelooft Strava? Ik zou de 8e tijd hebben en daar met 7.7km/h naar boven hebben gereden terwijl ik het steile stuk heb moeten wandelen. En ik heb niet bewust iets raars gedaan.Davidoff wrote:Thnx, kheb hem gisteren gaan verkennen.stubbe wrote:Davidoff wrote:Kan er mij iemand op google maps dien fameuzen muur van Borzee eens laten zien?
- Butch
- Mountainbiker
Eerste 2 etappes goed verteerd ondanks het ziek zijn voor en zelf tijdens de ritten. Neus, hoofd...alles pijn en dicht zitten, alsof de BeMC al niet zwaar genoeg is zonder die dingen.
Uiteindelijk gisteren over de streep gekomen, maar nadien het zeer jammere nieuws gekregen dat mijn vader is overleden en dan onmiddellijk huiswaarts gekeerd...

Uiteindelijk gisteren over de streep gekomen, maar nadien het zeer jammere nieuws gekregen dat mijn vader is overleden en dan onmiddellijk huiswaarts gekeerd...