aangezien het hier nog redelijk veel zandgrond is kan die wel wat water hebben. De effectieve toestand van het parcour zal ik zaterdag hierop zetten als het afpijlen gedaanis. Maar ze geven droog weer op einde van de week dus ik verwacht niks spectaculair slecht of vettig.flap sas wrote:Wat kunnen we verwachten op het parcour ivm ondergrond. Niet dat we bang zijn van wat slijk, alleen om de juiste bandenkeuze te maken!
18/05/2014 3Action Classic wolfsdonk - Langdorp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
Re: 18/05/2014 3Action Classic
Post by touchdownbiker »
Re: 18/05/2014 3Action Classic wolfsdonk - Langdorp
De bikers uit het verre Kemmel (W-VL) terug aanwezig ,ditmaal terug met en grote groep.
Nu zijn we met een 32 bikers op de bus ,enkel nog plaats voor fietsen in bergruimte van de bus want fiestremorque is volzet.Bier staat al koud voor op de terugweg,altijd klein feestje .
Luc misschien enkele bakken omer (veel lekkerder dan blonde leffe en winstmarge groter) voorzien voor op jullie zonnig terras .
Is het bij ons op en rond de west-vlaamse heuvels lastig,den 3action classic moet zeker niet onder doen kwestie van hoogtemeters, en modder moeten ze daar nog uitvinden.Maar vooral een parkoer door al de bossen rond Langdorp.
Ik zou zeggen voor de twijfelaars: pak de fiets zondag en ga naar Wolfsdonk
Wolfsdonk here we come
De Kodo's Kemmel
http://www.vttkemmel.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu zijn we met een 32 bikers op de bus ,enkel nog plaats voor fietsen in bergruimte van de bus want fiestremorque is volzet.Bier staat al koud voor op de terugweg,altijd klein feestje .
Luc misschien enkele bakken omer (veel lekkerder dan blonde leffe en winstmarge groter) voorzien voor op jullie zonnig terras .
Is het bij ons op en rond de west-vlaamse heuvels lastig,den 3action classic moet zeker niet onder doen kwestie van hoogtemeters, en modder moeten ze daar nog uitvinden.Maar vooral een parkoer door al de bossen rond Langdorp.
Ik zou zeggen voor de twijfelaars: pak de fiets zondag en ga naar Wolfsdonk
Wolfsdonk here we come
De Kodo's Kemmel
http://www.vttkemmel.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Ssssttttt...niet zo luid. 't Is er zo al druk genoeg.picco wrote:Ik zou zeggen voor de twijfelaars: pak de fiets zondag en ga naar Wolfsdonk
Wolfsdonk here we come
Ga een poging doen voor de 110km...
Heeft iemand enig idee van het aantal hoogtemeters? En hoe het parcours (min of meer) gaat lopen?
Heeft iemand enig idee van het aantal hoogtemeters? En hoe het parcours (min of meer) gaat lopen?
-
el gordo
- Mountainbiker
+-1.100tomwings wrote:Ga een poging doen voor de 110km...![]()
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Rij jij mee zondag E.G.?el gordo wrote:+-1.100tomwings wrote:Ga een poging doen voor de 110km...![]()
-
el gordo
- Mountainbiker
Nee, ik heb mijn weekendje aan zee niet goed geplandMr. Stitchen wrote:Rij jij mee zondag E.G.?el gordo wrote:+-1.100tomwings wrote:Ga een poging doen voor de 110km...![]()
- master j
- Mountainbiker
Ergens een overzichtsplanneke van de 110 ?
- WTC VOSSENBERG
- Mountainbiker
Post by WTC VOSSENBERG »
De mannen van WTC VOSSENBERG Herentals ook aanwezig .
Zien er al naar uit
Zien er al naar uit