GESTOLEN BIKE'S

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Jemp
Mountainbiker

Re: GESTOLEN BIKE'S

Post by Jemp »

En door al je gegevens door te geven, is er nog een kans dat ze je, ongewenst, na sluitingstijd, nog eens komen bezoeken. [-X

Inderdaad, oppassen met zo'n zaken.

Een wijs man zei ooit: Als iets te mooi is om waar te zijn, is het meestal te mooi om waar te zijn..... :wink:
RWmtb
Mountainbiker

Post by RWmtb »

Bedankt! Ik ben bij pascal geweest maar kreeg elders een betere prijs :-)
jakkeknol wrote:aangezien ik ook in heist woon zal ik proberen wat in het oog te houden.
per toeval gekocht bij pascal op de westerlose steenweg ?
DrMacabr3
Mountainbiker

Post by DrMacabr3 »

onder het motto "naald in een hooiberg" en "never gonna happen":
GEZOCHT (GESTOLEN tussen 14u30 en 17u15 op 24/3/14 aan Museum M in de Leopold Vanderkelenstraat in Leuven):
Als je deze toch ergens zou zien, laat het dan weten aub.. >>> DrMacabr3@hotmail.Com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; <<<
Image
Ik had er zelf zwart met grijze spatborden opstaan, en zwarte pedalen, geen klikpedalen oid.
kristoffervansaet
Mountainbiker

Post by kristoffervansaet »

Image

Bij mij op de oprit vannacht gestolen! Bonheiden. Hopelijk komt iemand em tegen!
eL Tee
Mountainbiker

Post by eL Tee »

Zoiets zet je 's nachts niet op de oprit...
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

So? Van een ander zijn spullen blijf je af.
Hoeveel mensen zetten hun fiets de dag ervoor al niet klaar op de bagagedrager - op slot - net als deze.
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

el gordo wrote:So? Van een ander zijn spullen blijf je af.
Gelegenheid maakt de dief.
Geef ze dan ook geen gelegenheid.

Ik ben het volstandig met iedereen eens die zegt dat ze met hun fikken van andermans spullen moeten blijven,
maar helaas is het naïef om te denken dat dat ooit zal gebeuren.
TheNewbie
Mountainbiker

Post by TheNewbie »

_alain_ wrote:
el gordo wrote:So? Van een ander zijn spullen blijf je af.
Gelegenheid maakt de dief.
Geef ze dan ook geen gelegenheid.

Ik ben het volstandig met iedereen eens die zegt dat ze met hun fikken van andermans spullen moeten blijven,
maar helaas is het naïef om te denken dat dat ooit zal gebeuren.
volledig mee eens
ik snap ook gewoon niet dat er mensen zijn die het risico nemen van een fiets van een paar duizend euro gewoon op hun oprit te laten. dat is er in mijn ogen gewoon om vragen.
en een gestolen fiets terugvinden is voor de politie al een probleem, laat staan dat je hem zelf terugvindt.
ik snap ook wel dat mensen graag voorbereiden voor hun vertrek, maar wees aub een beetje verstandig en geef de dieven geen kans. zet hem binnen achter slot en grendel, dan moeten ze er met hun fikken van af blijven.
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

Ik snap je punt wel, daar niet van.
Zelf heb ik geen ingebouwde garage, maar een losstaande. Deze is op slot, met daarin mijn MTB dat ook nog eens op slot staat.

Het gaat er mij om, dat dit niet echt de reactie is dat de eigenaar wilt horen. Hij is net bestolen geweest,
en krijgt hij daarboven nog eens de wind van voren.
dannyvk
Mountainbiker

Post by dannyvk »

el gordo wrote:Ik snap je punt wel, daar niet van.
Zelf heb ik geen ingebouwde garage, maar een losstaande. Deze is op slot, met daarin mijn MTB dat ook nog eens op slot staat.

Het gaat er mij om, dat dit niet echt de reactie is dat de eigenaar wilt horen. Hij is net bestolen geweest,
en krijgt hij daarboven nog eens de wind van voren.
+1 Hoop dat jullie dit nooit overkomt want wie weet is het dan jullie eigen fout?
Vorig jaar is er bij mij thuis ingebroken, sleutels van auto lagen in huis, bij deze auto weg incl fiets want deze stond op de fietsendrager.
Is dit mijn eigen fout dat dat mijn sleutels in huis lagen ?
Ja mss wel maar wie weet hadden ze daar niet gelegen hadden ze me mss opgewacht en dan..... maar wss zullen ze dan wel zeggen komt er van dat je dure auto en fiets hebt en ga zo maar verder...
Uiteindelijk ben ik 1 van die gelukkige die auto en fiets terug heeft , auto is na 20 km in panne gevallen zonder diesel ( moest dringend tanken).
Ik wil maar zeggen dat je goed moet beveiligen maar als ze willen pieken dan kan je hier niks aan veranderen.
Ze moeten gewoon met hun POTEN van een ander materiaal blijven.
@kristoffervansaet hoop dat je uw fiets terugvind.
Post Reply