ZO 11/05/214 TT Herselt Blauberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Jenthe_Alaerts
- Mountainbiker
Re: ZO 11/05/214 TT Herselt Blauberg
Post by Jenthe_Alaerts »
Dikke teleurstelling! Meer asfalt dan bos en enkel nog water aan de bevoorrading. Een grote schande noem ik dit!
Ik moest om 12 u op nen brunch zijn daarom naar Herselt. De hierboven reeds aangehaalde opmerkingen kan ik alleen maar beamen. Maar ik ga er mijn mtb-zondag niet door laten vergallen. Dat de RK-vrijwilliger op de eerste bevoorrading zich wat geviseerd voelde en zich enerveerde aan de opmerkingen omtrent de povere bevoorrading is begrijpelijk maar hij had dat beter niet gedaan. Hij kreeg dan ook wat hij vroeg toen iemand opmerkte : " als jullie stickers verkopen op de kruispunten, zijn jullie veel vriendelijker ".
Nu, in ieder geval, ik blijf stickers kopen en zondag is er terug mtb-dag.
Nu, in ieder geval, ik blijf stickers kopen en zondag is er terug mtb-dag.
-
kristoffervansaet
- Mountainbiker
Post by kristoffervansaet »
Kwestie van nen tocht te organiseren die geld in het kaske brengt kan iedereen hier wel een puntje aan zuigen.
Thumbs up boys!
(Rode Kruis of ni, dan doede beter niks)
Thumbs up boys!
Teleurstellende tocht! Maar het was of Bloso route of asfalt. Er zat volgens mij heel wat meer in.
Bovendien voor 4€ op de 60km enkel één soort sportdrank en een droge suikerwafel, ik heb het al rijkelijker geweten voor die prijs. Een stuk fruit zou mooi geweest zijn.
Gelukkig kon de ondergrond heel wat water slikken en viel de staat van het parcour al bij al nog mee.
De afspuitstand was daarentegen wel ecologisch verantwoord, groot watervat van den boer gevuld met regenwater. En de douche stonk naar stront en ijs koud water
dan maar in het zweet naar huis.
Bovendien voor 4€ op de 60km enkel één soort sportdrank en een droge suikerwafel, ik heb het al rijkelijker geweten voor die prijs. Een stuk fruit zou mooi geweest zijn.
Gelukkig kon de ondergrond heel wat water slikken en viel de staat van het parcour al bij al nog mee.
De afspuitstand was daarentegen wel ecologisch verantwoord, groot watervat van den boer gevuld met regenwater. En de douche stonk naar stront en ijs koud water
-
Stevestrong
- Mountainbiker
Post by Stevestrong »
Rode Kruis gesteund en daarmee is alles gezegd... Van die 4 eur zal in alle geval een groot deel in hun spaarpot belanden. Veel kosten hebben ze ni gemaakt. De basislus viel nog mee, omdat de Bloso route van Herselt nog enigszins meevalt, maar die extra lus van de 60 km was beneden alle peil (behalve dan die paar stukjes rond Averbode).
En op een tocht van het rode kruis zou je op z'n minst toch een noodnummer verwachten
Dat ze volgend jaar desnoods een euroke meer vragen, maar aub wat meer moeite doen. Ik koop met plezier jaarlijks de sticker, maar als je iets organiseert, doe het dan goed of niet...
En op een tocht van het rode kruis zou je op z'n minst toch een noodnummer verwachten
Dat ze volgend jaar desnoods een euroke meer vragen, maar aub wat meer moeite doen. Ik koop met plezier jaarlijks de sticker, maar als je iets organiseert, doe het dan goed of niet...
tjiens , Fietspromo , krijgt zo wel een heel slechte naam .......... , zoals gezegd , die euro meer , daar zal ik niet wakker van liggen met alle plezier .............., maar parcours en bevoorraadingen , beneden alle peil ,,, als je dan de laatste weken in vlaams / waal brabant gereden hebt is it toch een zware teleurstelling ,,, qua bevoorraading is t daar een feest .....er was echter niets anders in de omgeving dus ,,, ik had gelukkig nog een koek bij eerste , nog net bitje water bij tweede ..... en velen hadden niets ....... als mn zoiets opzet ,, zorg voor goede sponsering of laat het aan echte clubs over ... of neem is een kijkje bij anderen ,,,,of zoals men zegt , schoenmaker blijf bij uw leest ,,,,,, zelfs in de kantine , was er bijna niks meer .... dat was de zwaartste teleurstelling ..... cafeetje aan de kerk was de oplossing gelukkig ...

Voor mij persoonlijk was er ook 1 asfalt strook teveel aan , vooral die in het naar huis rijden ... 500 m onderweg
in de Testeltsebaan op mijn doos gegaan wegens wegdek in slechte staat ( diepe put ) ni gezien , indien de behulpzame MTB'r met de zwarte
" Peugeot partner - Citroén Berlingo " achtige wagen die stopte om zich te informeren of alles goed was met mij zich ff kan melden via PM als hij dit leest en zijn gegevens doorspeelt .Hopelijk kan ik nog iets van de geleden schade recupereren via de verzekering
Iemand met evaring op het forum ivm valpartij- schade - ten gevolge van slecht wegdek ...
Voor de rest een toertocht vol gemiste kansen ...
in de Testeltsebaan op mijn doos gegaan wegens wegdek in slechte staat ( diepe put ) ni gezien , indien de behulpzame MTB'r met de zwarte
" Peugeot partner - Citroén Berlingo " achtige wagen die stopte om zich te informeren of alles goed was met mij zich ff kan melden via PM als hij dit leest en zijn gegevens doorspeelt .Hopelijk kan ik nog iets van de geleden schade recupereren via de verzekering
Iemand met evaring op het forum ivm valpartij- schade - ten gevolge van slecht wegdek ...
- Rocking Colonel
- Mountainbiker
Post by Rocking Colonel »
H-D wrote:Voor mij persoonlijk was er ook 1 asfalt strook teveel aan , vooral die in het naar huis rijden ... 500 m onderweg
" Peugeot partner - Citroén Berlingo " achtige wagen die stopte om zich te informeren of alles goed was met mij zich ff kan melden via PM als hij dit leest en zijn gegevens doorspeelt .Hopelijk kan ik nog iets van de geleden schade recupereren via de verzekering![]()
Ik heb iets gelijkaardigs voorgehad in 2004 en zo heb ik het gedaan:
Het beste wat je kan doen volgens mij is foto's maken van de plaats, verkeersborden in de buurt, fiets, kledij enz... en één of meer bestekken laat maken. Alles opsturen naar de betreffende gemeente en zij zullen "normaal" gezien aan hun verzekeringsmaatschappij het dossier doorspelen. Ik moet wel zeggen dat ik opgenomen geweest ben in de kliniek toen (bewijslast!) en jij dus best je getuige een verklaring laat afleggen.
Bij mij is uitgezonderd de lange duur eigenlijk alles goed opgelost.
Veel beterschap.
Nog steeds opzoek achter de getuige die is gestopt bij mijn tuimelperté
de behulpzame MTB'r met de zwarte
de behulpzame MTB'r met de zwarte