WoodiesClassic
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: WoodiesClassic
De organisatie heeft daar vorig jaar toch een mooi en zwaar/ technisch parcours met veel klimwerk in elkaar gestoken. Voor mij zeker een aanrader. Wegens andere verplichtingen kan ik dit jaar niet, anders zeker terug van de partij.
-
pieter90
- Mountainbiker
jup, vorig jaar daar mijn eerste wedstrijd ooit gereden (funklasse). heel mooi parcours met veel bochtjes en constant op en af. echt aan te raden deze wedstrijd! Dit jaar wel niet van de partij wegens niet meer op kot in Leuven en iets te ver van West-Vlaanderen.
ik ook daar mijn eerste xc wedstrijd ooit gereden bij de funrace! mooi maar zwaar parcours. Ik vrees, dat bij zoals elke organistie die iets wil doen voor "echte beginners", de funrace niet echt een funrace zal worden of blijven (altijd pipo's die daar toch liefst winnen ipv bij de originele race een 10de plaats te rijden of zo
)!!
-
WoodiesClassic
- Mountainbiker
Post by WoodiesClassic »
Na 4 succesvolle Kluis Classics organiseren de Woodies voor de 1e maal de Woodies Classic! Het concept blijft identiek aan de voorbije jaren: een uitdagend parcours waar elke deelnemer zijn gading in vindt waarbij ook de supporters ten volle in de watten worden gelegd.
We merkten inderdaad in het verleden dat in de Funrace deelnemers aan de start verschenen die vlot voor een top-10-plaats konden strijden in de Classicrace. Dit trachten we meer en meer te vermijden door hen voorafgaand te overtuigen om de Classicrace te rijden.
Graag verwijzen we naar onze website http://www.woodiesclassic.be" onclick="window.open(this.href);return false; voor alle informatie en inschrijvingen. We hopen jullie massaal te mogen verwelkomen zaterdag 24/05 op de Mollekesberg te Herent.
De Woodies.
We merkten inderdaad in het verleden dat in de Funrace deelnemers aan de start verschenen die vlot voor een top-10-plaats konden strijden in de Classicrace. Dit trachten we meer en meer te vermijden door hen voorafgaand te overtuigen om de Classicrace te rijden.
Graag verwijzen we naar onze website http://www.woodiesclassic.be" onclick="window.open(this.href);return false; voor alle informatie en inschrijvingen. We hopen jullie massaal te mogen verwelkomen zaterdag 24/05 op de Mollekesberg te Herent.
De Woodies.
vorig jaar hier ook mijn eerste xc wedstrijd gereden ooit.
en het is inderdaaad een mooi parcour .
vorig jaar bij de fun gereden omdat niet wist wat te verwachten als dit jaar komt doe de classic.
@ de woodies kan je da dag zelf niet meer inschrijven ?
en het is inderdaaad een mooi parcour .
vorig jaar bij de fun gereden omdat niet wist wat te verwachten als dit jaar komt doe de classic.
@ de woodies kan je da dag zelf niet meer inschrijven ?
-
WoodiesClassic
- Mountainbiker
Post by WoodiesClassic »
Inschrijven de dag zelf raden we af, te meer omdat we voor elke deelnemer een verzekering voorzien (op naam van de deelnemer). Wie terplaatse wilt inschrijven, is dan ook niet verzekerd.
Kortom, vooraf inschrijven is de boodschap.
Kortom, vooraf inschrijven is de boodschap.
ben zoiezo verzekerd want betaal mijn verzekering aan de bond.
is eigenlijk omdat niet goed past in mijn planning zaterdag de 24 mei.
tegen wanneer moet te laatste beslissen moest toch vooraf inschrijven .
alvast veel succes met jullie organisatie alles was top vorig jaar

is eigenlijk omdat niet goed past in mijn planning zaterdag de 24 mei.
tegen wanneer moet te laatste beslissen moest toch vooraf inschrijven .
alvast veel succes met jullie organisatie alles was top vorig jaar
-
WoodiesClassic
- Mountainbiker
Post by WoodiesClassic »
Bij voorkeur ten laatste inschrijven vrijdagmiddag 23/05.
De Woodies zijn klaar voor een top-editie!
De Woodies zijn klaar voor een top-editie!
-
pédalleur de charme
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20
Post by pédalleur de charme »
Een wedstrijd in mijn achtertuin. En ik moet werken
. Vorig jaar ook...
Succes met de organisatie in elk geval en overweeg misschien eens om volgend jaar op een zondag te organiseren.
De op zaterdag werkende mens zal u dankbaar zijn.
Succes met de organisatie in elk geval en overweeg misschien eens om volgend jaar op een zondag te organiseren.
De op zaterdag werkende mens zal u dankbaar zijn.