Zo 11/05/2014 4é Bergpallieterstocht Buggenhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Xcarma
Mountainbiker

Re: Zo 11/05/2014 4é Bergpallieterstocht Buggenhout

Post by Xcarma »

Hier in opstal ( hof ter koppen ) hangen er wat bordjes... Zijn dit gewoon pijlen naar de start of kan ik hier gewoon inpikken op één of andere afstand?
16Horsepower
Mountainbiker

Post by 16Horsepower »

Vandaag nog een stuk uitgepijld. Het lag er verrassend droog bij, zeker in vergelijking met gisteren. De harde wind heeft ferm zijn werk gedaan om alles te doen opdrogen. Afwachten wat er morgen nog uit de lucht valt, maar momenteel kan je op heel wat stukken goed doorvlammen.
weldman
Mountainbiker

Post by weldman »

Obelix wrote:Waar kunnen we best inpikken op de rit komende vanuit Vilvoorde? Is er een bepaald herkenningspunt in Asse bijv.?
Ik ben vandaag door Bekkerzeel gereden en pijlen gezien richting Poel (ze komen waarschijnlijk uit Sint Ulriks Kapelle).
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

het zal nu niet meer zo droog liggen , spijtig voor al dat werk dat er al in gestoken is ,hopelijk morgenvroeg goed weer [-o<
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

Post by El Toro Cycling Club HB »

Volgens de voorspelling is het morgen in de ochtend droog op wat miezer na dan, maar uhh....
Hoeveel valt er nu daar bij jullie, het zal moeten stormen om het weer enigszins droog te krijgen :evil:
of moeten we voor de zekerheid peddels meenemen?
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

het is hier al de hele dag kletsnat , maar het zal wel meevallen , slijk zal er sowieso zijn maar zwaar baggeren daar geloof ik niet in .
palmbiker
Mountainbiker

Post by palmbiker »

Xcarma wrote:Hier in opstal ( hof ter koppen ) hangen er wat bordjes... Zijn dit gewoon pijlen naar de start of kan ik hier gewoon inpikken op één of andere afstand?
parkoers passeert via de dreef en door het bosken naar de manege maar weet niet op welke afstand je dan zit .
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

palmbiker wrote:
Xcarma wrote:Hier in opstal ( hof ter koppen ) hangen er wat bordjes... Zijn dit gewoon pijlen naar de start of kan ik hier gewoon inpikken op één of andere afstand?
parkoers passeert via de dreef en door het bosken naar de manege maar weet niet op welke afstand je dan zit .
Ik ben net terug van het uitpijlen in en rond buggenhout en ik moet zeggen dat ondaks alle regen buggenhoutbos er verrassend goed bijligt. Wat de situatie in Asse en omstreken is mag ik niiet zeggen want ben er niet geweest. Het bosje aan de manege is inderdaad ook in orde gebracht, jullie kunnen er van genieten helemaal in het begin van de tocht, je zultt een kleine vijf kilometer gereden hebben. Veel plezier ermee en morgenvroeg blijft het droog
Den Bees
Mountainbiker

Post by Den Bees »

Ondanks de voorbije regengolf lag het parcour er nog redelijk bij.
In de voormiddag geen regen gezien , had meer bang van de sterke wind , maar die was 80 % telkens in het voordeel met wind in de rug.
Her en der moogt er een pijltje meer hangen, al bij al een fijne tocht.
Cya next year =D> =D> =D> =D> =D> =D>
weldman
Mountainbiker

Post by weldman »

prachtige toer en dit zonder regen , parcour lag er nog zeer goed bij , tot volgend jaar
Post Reply