Als een organisatie geen winst kan maken houdt die op te bestaan.
Als dat mensen hun job is moeten die daarvoor betaald worden.
Ge staat toch bij den bakker ook niet te zagen dat zijn brood te duur is ?
Als Golazo bij de eerste organisatie van de Roc direct 4.000 deelnemers heeft, wat is dan het probleem ? Buiten een paar schoonheidsfoutjes was de organisatie perfect.
Die 4.000 deelnemers bewijzen dat er een markt voor is.
Als organisatoren merken dat er met die marathons een centjen te verdienen is komen er misschien goed georganiseerde marathons bij en dat is goed voor de sport !
Roc D'Ardenne (Houffalize) - 2-4 mei 2014
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Robin21
- Mountainbiker
Roc Ruelles Houffalize
Hallo,
als er iemand foto's, filmpjes en dergelijke van de Roc Ruelles 2014 te Houffalize heeft, mag hij/zij deze gerust hier delen.
Alvast bedankt!
als er iemand foto's, filmpjes en dergelijke van de Roc Ruelles 2014 te Houffalize heeft, mag hij/zij deze gerust hier delen.
Alvast bedankt!
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Re: Roc Ruelles Houffalize
http://www.sportograf.com/nl/shop" onclick="window.open(this.href);return false;Robin21 wrote:Hallo,
Alvast bedankt!
Re: Roc D'Ardenne (Houffalize) - 2-4 mei 2014
Ik ben maar een amateur in foto's nemen:
https://www.flickr.com/photos/116173566 ... 134710497/
- R1ALAIN
- Mountainbiker
- Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC
yoeri wrote:Ik ben maar een amateur in foto's nemen:
Samen met mijn twee zoons (15 en 16) naar de Roc d' Ardenne getrokken met de verwachting een massa mtb evenement mee te maken en dat was het volgens mij volledig
Voor ritjes met echte technische hoogstandjes zijn er idd betere minder drukke organisatie's te vinden maar bij de Roc was het volgens mij metteen duidelijk welke richting ze uit wilden.
Wij hadden de eerste startbox en hebben van opstoppingen geen last gehad, ook niet achter ons
Vertrokken met de bedoeling de eerste 30km samen te rijden maar na de lange klim na de start waren mijn zoons niet meer mee, ze hadden gedaan zoals beloofd, rustig naar boven en hier niet teveel pijlen verschieten.
Dus heb ik er maar metteen een lap op gegeven en was er 45km lang geen spoor meer van hen, tot het plots van achter mij klonk "uw nieuw fietske is precies toch nog zo snel niet he pa?
" Alle moeite voor niets, derop, derover en weg was de oudste om in de laatste 6km nog 4min aan mijn broek te smeren
De jongste eindigde een goeie 20min later.
Voor ons was het weekend meer dan af, bevoorradingen (10-15man) waar ze u het eten aangeven, uw drinkzak helpen opvullen, waar technische assistentie aanwezig is, 2gesloten wc-kotjes en voldoende plasstanden, aan iedere oversteek minstens twee seingevers enz enz...
Volgend jaar komen we zo goed als zeker terug!
The movie:Klik
Voor ritjes met echte technische hoogstandjes zijn er idd betere minder drukke organisatie's te vinden maar bij de Roc was het volgens mij metteen duidelijk welke richting ze uit wilden.
Wij hadden de eerste startbox en hebben van opstoppingen geen last gehad, ook niet achter ons
Dus heb ik er maar metteen een lap op gegeven en was er 45km lang geen spoor meer van hen, tot het plots van achter mij klonk "uw nieuw fietske is precies toch nog zo snel niet he pa?
De jongste eindigde een goeie 20min later.
Voor ons was het weekend meer dan af, bevoorradingen (10-15man) waar ze u het eten aangeven, uw drinkzak helpen opvullen, waar technische assistentie aanwezig is, 2gesloten wc-kotjes en voldoende plasstanden, aan iedere oversteek minstens twee seingevers enz enz...
Volgend jaar komen we zo goed als zeker terug!
The movie:Klik
- whaleshark
- Mountainbiker
- Location: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem
Post by whaleshark »
Goed gedaan, samen met je zoons....Mooie film...
-
HardTail Charlie
- Mountainbiker
Post by HardTail Charlie »
Toffe film. Fijn herbeleven en tegelijk Goestingkweker voor de volgende rit...
Het klimmen gaat je goed af precies

Het klimmen gaat je goed af precies