Ja, toen waren die ook al veel moderner dan die van vroeger. En toen werden ze ons ook opgedrongen.
Ik hoop dat ik inderdaad positief zal verrast zijn.
Mvg,
Niki
German A Kilo vork ervaring
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
Japie carbon
- Mountainbiker
Re: German A Kilo vork ervaring
Post by Japie carbon »
Zorg dan wel dat je de jusite koopt! Beter geen Avid en formula want die hebben nogal snel de neiging om aan te lopen.
Magura schijnt ook nogal eens kure te hebben.
Magura schijnt ook nogal eens kure te hebben.
- Rode Kogel
- Mountainbiker
Re: German A Kilo vork ervaring
Post by Rode Kogel »
german A vork,
de slechtste en duurste aankoop ooit voor mijn mountainbike. Qua systeem super en comfortabel terwijl hij elk obstakel vlot nam ipv te stuiteren over een rotsblok. Maar tijdens elke marathon sneuvelde de dempers, rollementen vervangen was maandelijks daar er speling op komt.
heel veel miserie door gebrek aan service en betrouwbaarheid. Uiteindelijk zelfs een demper ontvangen die steviger was en gebruikt werd door hun competitie renners maar dat ging evenlang mee: één marathon rit en ik kwam dikwijls toe zonder vering.
de slechtste en duurste aankoop ooit voor mijn mountainbike. Qua systeem super en comfortabel terwijl hij elk obstakel vlot nam ipv te stuiteren over een rotsblok. Maar tijdens elke marathon sneuvelde de dempers, rollementen vervangen was maandelijks daar er speling op komt.
heel veel miserie door gebrek aan service en betrouwbaarheid. Uiteindelijk zelfs een demper ontvangen die steviger was en gebruikt werd door hun competitie renners maar dat ging evenlang mee: één marathon rit en ik kwam dikwijls toe zonder vering.