BeMC 2014
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
geertbmc-ke
- Mountainbiker
Re: BeMC 2014
Post by geertbmc-ke »
Ik wil je ticket wel overnemen ! Kan je me verder op de hoogte brengen? Grt
-
thomasovaere
- Mountainbiker
-
jelle_be
- Mountainbiker
Of wat doen jullie de laatste week zeker niet meer?Goohooni wrote:ok gasten, nog drie weekends trainen en tis zover!
wat doen jullie nog in de laatste weken?
- Reindert
- Mountainbiker
De laatste week...
Maandag nog laatste keer 90km losrijden (woon-werk)
alles bijeen zetten qua materiaal voor op de camping
En vooral meteovista checken...
Maandag nog laatste keer 90km losrijden (woon-werk)
alles bijeen zetten qua materiaal voor op de camping
En vooral meteovista checken...
Ik kijk er alleszins erg naar uit. Dit wordt mijn eerste ervaring met een meerdaagse marathon en is dus allemaal vingerdik kijken. Heb goed getraind de laatste maanden maar ben toch wa bang van de hoogtemeters, ben nog niet veel boven de 2000m geweest. Maar dat zien we dan wel weer!
De goesting is er en dat is wat telt!
Tot dan!
Tot dan!
-
Davidoff
- Mountainbiker
Idem Dito hierPirgy wrote:Ik kijk er alleszins erg naar uit. Dit wordt mijn eerste ervaring met een meerdaagse marathon en is dus allemaal vingerdik kijken. Heb goed getraind de laatste maanden maar ben toch wa bang van de hoogtemeters, ben nog niet veel boven de 2000m geweest. Maar dat zien we dan wel weer!
Tot dan!
Ik heb de laatste maanden wel geprobeert tochtjes van >70Km met >2300Hm in de dardennen te maken.
Maar het zal inderdaad een heel avontuur worden. Finishen is mijn doel, tijden spelen geen rol
Veel succes in ieder geval !!!
- Chirurg
- Mountainbiker
Ik heb nog een startbewijs te koop, kan er helaas door omstandigheden (buiten mijn wil om) niet bijzijn.
Enkel startbewijs, geen overnachting.
Stuur PB indien interesse.
Mvrgr,
Pieter
Enkel startbewijs, geen overnachting.
Stuur PB indien interesse.
Mvrgr,
Pieter
Davidoff wrote:Idem Dito hierPirgy wrote:Ik kijk er alleszins erg naar uit. Dit wordt mijn eerste ervaring met een meerdaagse marathon en is dus allemaal vingerdik kijken. Heb goed getraind de laatste maanden maar ben toch wa bang van de hoogtemeters, ben nog niet veel boven de 2000m geweest. Maar dat zien we dan wel weer!
Tot dan!
Ik heb de laatste maanden wel geprobeert tochtjes van >70Km met >2300Hm in de dardennen te maken.
Maar het zal inderdaad een heel avontuur worden. Finishen is mijn doel, tijden spelen geen rol
Veel succes in ieder geval !!!
Bedankt Davidoff, jij ook veel succes! Bij mij telt de Olympische gedachte, " Deelnemen is belangrijker dan winnen"
Die begeerde T-shirt op het einde daar wil ik aangeraken, meer doelstellingen heb ik niet.
Ik heb ook wel steeds de langere TT's met meerdere HM's opgezocht langs de kanten van Namen en Charleroi en voor de rest zien we wel. Vorige zondag nog vlot 115KM met 1900HM overleeft dus dat moet wel lukken.
@Chirurg
Jammer dat je er niet kan bij zijn, je ticket geraak je zeker wel kwijt!
Succes iedereen