tijdje uit roulatie vrees ik
maar soit so be it
Ai, das erger , veel beterschap gewenst. Vervelende blessure , ook al paar maal mee te maken gehad.zwolle wrote:bij mij was het nog slechterlaatste ronde gevallen enkel verdraaid en ligamenten gescheurd
tijdje uit roulatie vrees ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar soit so be it
Post by wim vanderzanden »
Ai das minder. Veel beterschap.zwolle wrote:bij mij was het nog slechterlaatste ronde gevallen enkel verdraaid en ligamenten gescheurd
tijdje uit roulatie vrees ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar soit so be it
Post by kastelonfire »
Heb eens even gegoogled ziet er zanderig uit met stukjes bos, dus de bandjes goed aflaten voor wat grip :)kastelonfire wrote:Aan wat mogen we ons verwachten in Reusel?
Zeker met de regen die ze nog opgeven. Is dat zandgrond in de bossen, of velden met slijk? Snel of Technisch??
dago wrote:ten eerste chapeau voor da klein manneke da met de c's meerijd.maar hij mag wel een beetje manieren hebben en een beetje respect voor andere deelnemers.
Post by Dirty Daddy »
dago wrote:ten eerste chapeau voor da klein manneke da met de c's meerijd.maar hij mag wel een beetje manieren hebben en een beetje respect voor andere deelnemers.
Katspeed wrote:Da manneke moet idd eens dringend leren dat fietsen met uw benen gebeurd en niet met uwe mond.