hardtail 29er ( medium) in op te bergen?
http://www.decathlon.be/transporthoes-id_8023151.html" onclick="window.open(this.href);return false;

grt,
bip bip

Post by morgoth924 »
Post by prideandglory1891 »
TOP! dan weet ik wat gedaan voor mijn TGV verplaatsing naar de Roc!prideandglory1891 wrote:Kan er ZEKER in.
Ik heb er om naar de Roc te gaan een specialized epic expert carbon 29er in Large in gekregen.
NIKS moeten losmaken of verdraaien.
Gewoon zo er in, was nipt met het stuur maar dan nog kon ik bvb het stuur losmaken.
En de zadelpen zit er redelijk ver uit bij mij.
Wielen zitten in een zijvak.
Is wel niet zo beschermend, ik heb er van die mousse buizen rond gedaan op vele plaatsen.
Jammergenoeg wel. Maar je kan (ik denk bij bvb Rose) een soort mousse kopen waar je uw derrie kan door beschermen. Ik heb er ook zo een grote ronde buis rond gedaan. Maar dan steunt hij nog effectief op de derrie. Je kan hem eventueel ook losmaken?bip bip wrote:TOP! dan weet ik wat gedaan voor mijn TGV verplaatsing naar de Roc!prideandglory1891 wrote:Kan er ZEKER in.
Ik heb er om naar de Roc te gaan een specialized epic expert carbon 29er in Large in gekregen.
NIKS moeten losmaken of verdraaien.
Gewoon zo er in, was nipt met het stuur maar dan nog kon ik bvb het stuur losmaken.
En de zadelpen zit er redelijk ver uit bij mij.
Wielen zitten in een zijvak.
Is wel niet zo beschermend, ik heb er van die mousse buizen rond gedaan op vele plaatsen.
Toch nog één vraagje; hoe zit de achterderrie beschermd of steunt deze gewoon los op de bodem van de tas?
grt,
bip bip