kben er aan aant werkenGlennvh wrote:Ahaaa ! :) mja ook zondag op de baan getraind, woensdag ga ik er een 2tal uurkes in verkennen, op zo'n parcour voor solo te rijden is het best een goed tempo te zoeken en nieteveel stil te staan, en voor nu dus zeker ritten van +- 4u en eventueel langer op de baan :)
mtb colega gezocht regio Hamme
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
climbbeast
- Mountainbiker
Re: mtb colega gezocht regio Hamme
Post by climbbeast »
- Glennvh
- Mountainbiker
Wij zijn er woensdag ook, rond 5u wie weet tot dan !
-
climbbeast
- Mountainbiker
Post by climbbeast »
Ik rond 17u20 ongeveerGlennvh wrote:Wij zijn er woensdag ook, rond 5u wie weet tot dan !
- Glennvh
- Mountainbiker
Check ! ik met een granville 29er, zwarte kledij van milc.be en blauwe rugzak ge kunt nie missen :pclimbbeast wrote:Ik rond 17u20 ongeveerGlennvh wrote:Wij zijn er woensdag ook, rond 5u wie weet tot dan !scott mtb.
-
climbbeast
- Mountainbiker
Post by climbbeast »
zwart blauwe kledij en zwarte north face rugzakje. Tot morge!Glennvh wrote:Check ! ik met een granville 29er, zwarte kledij van milc.be en blauwe rugzak ge kunt nie missen :pclimbbeast wrote:Ik rond 17u20 ongeveerGlennvh wrote:Wij zijn er woensdag ook, rond 5u wie weet tot dan !scott mtb.