04/05/2014 Peruwelz 3e La Peruwelzienne

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Single Tracker
Mountainbiker

Re: 04/05/2014 Peruwelz 3e La Peruwelzienne

Post by Single Tracker »

Jawadde! Wat een rit!!!! Dit was fun van de bovenste plank! De voorbije twee jaar koos ik voor Leernes, maar dit jaar wou ik eens La Peruwelzienne rijden. 'k Moet zeggen, ik heb me hier nog meer geamuseerd dan in Leernes. Deze tocht was gewoon af: zo veel single-tracks, zo veel bos, heerlijke terrils, fantastische tracks langs het grote meer, nijdige klimmetjes, spectaculaire afdalingen, variatie ten top, ... man man 't was fantastisch!! =D> =D> =D>
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Gekregen waar we voor gekomen waren : terrils , spielerij , bos , techniek en zelfs paar strookjes kassseien.
Toprit noem ik dat ! (o) =D>

Volgend jaar zeker terug ,al gelijk met welke rit hij samenvalt. :lol:
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Ten gevolge de honderdjarige oorlog tussen de Gouw Leernes en het tot Middenaarde behorende Peruwelz, gekozen voor het neutrale Elfenland Houffalize.
De Roc d'Ardenne stormde amper het dorpsplein uit, recht de kerk binnen want er was een pijlke op de grond gevallen.
De herstart weerklonk als daar waren twee koene Forumbikers, geheel in latex gehuld. De éne in't zwart, de andere lichtrose. Door hun witte bril vielen ze lichtelijk op in de massa maar lieten dit niet aan hun netkousen komen.
Wat volgde was een misbruik van bikes doorheen s'lands schoonste mountainbike paradijs Houffalize.
Ik weet het. Het is geen Peruwelz of Leernes, en de vrouwen zijn er minder mooi en gewillig.
Maar toch, iemand moet zich opofferen... en....

sorry jongens, mijn vrouw vraagt of ik nog eens die technische afdaling wil uitbeelden in de echtelijke sponde
BRaiNSaW
Mountainbiker

Post by BRaiNSaW »

Bedankt aan organisatie voor de mooie rit:

Eerste 10 km op hoofdzakelijk de spoorwegberm waren wat saai maar nadien ruimschoots gecompenseerd door prachtig parcours. Ik heb de hele 60 km genoten van het mooie parcours (vooral de beklimming/afdaling van die ene terril met het super uitzicht boven is iets waar ik elk jaar naar uitkijk). Het parcours was bovendien goed uitgepijld en de bevoorrading was zeer uitgebreid

CU next year
sierens
Mountainbiker
Location: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)

Post by sierens »

Moest kiezen tussen overijse en deze... omdat ik vorig jaar overijse had gedaan, nu maar eens hier gereden.

Super tochtje, zeker de laatste 10km lus van de 60km tussen het plaatselijke caravanpark =D>

Nergens voet moeten zetten, al scheelde het soms niet veel (zeker met 36-42 verhouding).

2de bevoorrading was wel povertjes bij ons (dacht rond een uur of 11u) maar soit, het is hun vergeven.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Eindelijk eens opnieuw het juiste ros van de haak getrokken... en duidelijk ook voor de juiste rit (en het juiste gezelschap). :-D
Iedere keer als ik aan Condé passeer, valt het reuze mee. Wat de organisatie er dan nog rond kan breien en crocheren is fantastisch. Een hele grote =D> =D> =D> =D>
Samen met spiermassa in de 'vitesseproblemen' geraakt, maar daar zat ik duidelijk in het goede gezelschap :bounce: thanks :wink:

Ik denk dat ik deze rit ook maar eens aan de frigo hang... :roll:
Grinta!
Mountainbiker

Post by Grinta! »

Ik was niet op de hoogte van een extra lus #-o :-k , wel herinner ik mij een prachtig stukje bos met singletracks die zich tussen verlaten caravans slingerde. Was dat dan die extra lus misschien?
Hans76
Mountainbiker

Post by Hans76 »

Grinta! wrote:Ik was niet op de hoogte van een extra lus #-o :-k , wel herinner ik mij een prachtig stukje bos met singletracks die zich tussen verlaten caravans slingerde. Was dat dan die extra lus misschien?
Aangezien je de 60 km. gedaan hebt, is die extra lus inderdaad de 10 km. meer dan de 50 km.:-) :-)
Grinta!
Mountainbiker

Post by Grinta! »

Hans76 wrote:
Grinta! wrote:Ik was niet op de hoogte van een extra lus #-o :-k , wel herinner ik mij een prachtig stukje bos met singletracks die zich tussen verlaten caravans slingerde. Was dat dan die extra lus misschien?
Aangezien je de 60 km. gedaan hebt, is die extra lus inderdaad de 10 km. meer dan de 50 km.:-) :-)
Ah bon, nu ben ik mee!
volse platter
Mountainbiker

Post by volse platter »

Net als vorig jaar enorm genoten van deze tocht. Terrils en bos a volonté en daarna een gezellige après-bike.... wat moet een mens meer hebben op een zondagochtend ? :bounce: :bounce:
Aan de organisatie : =D> =D> =D> =D> (memo voor mezelf : die mosterd tussen mijn 'pain saucisse ' was wel vreeee straf #-o )
Post Reply