Zaterdag 3 mei 2014 - Brandweerpoldertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Pompierke
Kerstman

Re: Zaterdag 3 mei 2014 - Brandweerpoldertocht

Post by Pompierke »

pearl jam wrote:Zal er duurtraining van maken :
Kuurne - Diksmuide 103km - kuurne met bike
Jawadde da's straf =D> =D> =D>
liebherr 914
Mountainbiker
Location: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Post by liebherr 914 »

Van thuis uit vertrokken om hier deze tocht te rijden,en t'was terug in orde, super organisatie die
toch zijn best doet om voor ons een mooi parcour, bevoorrading ..... te kunnen bieden.
En dat door een bende brandweermannen en vrouwen, =D> =D> =D> =D>
Alvast tot de volgende.
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Tegen de klok van 8 vertrokken voor de full monty, en ik moet eerlijk zijn, ik heb me echt goed geamuseerd en genoten van het parcours die werd aangeboden......

Het was niet spektaculair, maar dat had ik ook niet verwacht, maar na een paar kilometer warmdraaien op de baan, kregen we toch meer en meer offroad stroken aangeboden die mede door de strakke kopwind hier en daar serieus duwen was.....

De streek in en rond Houthulst werd zeer goed benut, denk dat er niet veel stroken niet werden aangedaan.... Na twee schitterende bevoorradingen trokken we dan naar de streek van Klerken, Beerst en Vladslo die voor mij nog relatief onbekend zijn, maar die toch een aantal mooie passages in petto hadden. Na controle 3 en 4 die ook al méér dan dik in orde waren trokken we met wind in t gat terug richting Diksmuide waar we nog enkele kilometer langs een kanaal moesten stoempen op eenondergrond die niet echt meegaande was en dus ook niet echt vlot boldde......

Maar na precies 4u56 en 103 km verder terug aangekomen in de kazerne alwaar we konden genieten van een lekker warme douche en een boterham met beleg naar keuze...

Met andere woorden, mijn eerste marathonrit van het seizoen is dan ook reuze meegevallen..... :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:

Na hopelijk een goede nachtrust morgen richting wallonie om hopelijk te genieten van een leuke rit te Peruwelz...

Beste Brandweermannen van Diksmuide, bedankt voor de leuke rit die we aangeboden kregen!!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Bij leven en welzijn tot volgend jaar :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Pompierke wrote:
pearl jam wrote:Zal er duurtraining van maken :
Kuurne - Diksmuide 103km - kuurne met bike
Jawadde da's straf =D> =D> =D>
dik 205km......schoon tochtje met enkele schone passages.
Zonder voor- & achtervering. Na enkele km op het parkoer wat druk uit de banden gelaten en were opgepompt om naar huis te rien.
Stic
Mountainbiker

Post by Stic »

Aan de start met enkele Steenbakkers voor mijn eerste rit boven de 100 km ,
zeer goeie organisatie met idem bevoorradingen .
Behoorlijk in het kader hangend toegekomen en nog van een toffe aprés kunnen genieten .
Met dank aan de toffe barmannen ! (o)
Zeker tot volgend jaar .
Bedankt ,

Stic
kasseifretter
Mountainbiker

Post by kasseifretter »

Gisteren weeral genoten van een schitterende tocht, waarbij het beste uit de streek werd gehaald.

Afgezakt naar Diksmuide met de bedoeling de 56 km te rijden, maar mijn maat koos voor de 75km. Uiteindelijk onderweg nog beslist om de 85 km te rijden. We waren pas laat gestart en zijn langs het parcours haast niemand tegen gekomen. Op het verste punt lek gereden en wat miserie gehad om band te herstellen en zelfs even afgeweken van het parcours om thuis nieuwe binnenband en reservebommetjes op te pikken.

Van de eerste tot de tweede bevoorrading (op dezelfde plek) zeker voor 85% onverhard gehad. En dan moest de terugweg wind op nog beginnen. Het was stampen, maar genieten.
Bijna als laatste aan de derde bevoorrading gekomen en dan met rugwind terug naar Diksmuide. In de voorlaatste onverhard nog een dame een serieuze tuimelperte zien maken. Gelukkig zonder erg.
Het venijn zat wel in de start naast het Handzaamtje dat voor geen meter bolde.

Dikke pluim voor de parcoursbouwer en de heel goede bepijling!!! Het maximum werd uit de streek gehaald. :-D
oxirane
Mountainbiker

Post by oxirane »

Heb van deze rit terug met volle teugen genoten.
Een dikke proficiat aan de hele ploeg die deze tocht mogelijk maakt =D> =D>
vermaut
Mountainbiker

Post by vermaut »

" onclick="window.open(this.href);return false;
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Hey pompier en team,
mooi ineengestoken toertocht!! =D> We hebben ons geamuseerd..de volle 103 afgebold in een stralend lentezonnetje 8) De tocht was goed ineengeknutselt,4 bevooradingen op slechts 2 verschillende plaatsen,chapeau =D> Ook met pech te maken gehad...eerst Dominique een platte band,daarna was het mijn beurt...aan de 2e bevoorading opgemerkt dat mijn derrailleurkabeltje nog met 3 draadjes vastging en zodoende achteraan niet meer kunnen schakelen #-o Dan maar een singlespeed van gemaakt en kon enkel nog op de midden-en grote plateau vooraan verleggen.70 km zo verder gereden maar toch kunnen uitrijden.Streek die we heel weinig aandoen en waar er wel heel mooie stukken in verwerkt waren,maar ook wat onvermijdelijke asfalt passages naar alweer een ander mooi stuk.Jullie verdienen echt meer deelnemers,had iets van een 268 gehoord?? Je kon het ook zien op de namiddag apres...heel kalm en veel plaats :wink: Toch zeer blij dat we afgezakt zijn naar Diksmuide en er een tocht van meer dan 100 km werd uitgepijlt. Dikke merci daarvoor!! =D>
dingo 8)
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

komen de foto's ook online die genomen zijn net na de bevoorrading in Vladslo ?
Post Reply