Samen met mijne maat vertrokken voor een toertocht op een voor mij onbekend terrein.....
Omdat ik reeds 103 km in de benen had van gisteren te Diksmuide en niet wetend wat er ons hier voor de wielen zou worden geschoven, hadden we besloten om voor de 50 km te kiezen, en ik moet zeggen, geen seconde spijt van onze beslissing!!!!
Twee mooie terrils de ene al zwaarder dan de andere, maar uiteindelijk toch tot boven zonder voet aan de grond te zetten, en dan die supermooie en lange passage door het bos van Bonsecour, dat was echt genieten, want op een bepaald moment sprong er ongeveer 10 meter voor mij een ree over de boswegel........
Met twee goede Ravito's en een schitterend parcours was het echt een voormiddag super genieten in La Wallonië!!!
Na nu reeds enkele VTT's gereden te hebben in wallonie en Noord Frankrijk, staat deze toch echt wel in mijn persoonlijke top 3
Bij leven en welzijn, komen we hier volgend jaar vast en zeker terug aan de start en dan voor de volle 60 km, want vervelen kan het hier toch echt niet doen.....