Ik snap idd niet waarom bloso niet op de kar wil springen van een vaste route in de schorre terwijl dat het provinciaal domein al je werken toch "oogluikend toelaat; Is er al een vraag naar bloso toe geweest eigenlijk?flashing1 wrote:ach ken je die spreuk van " skateboarding is not a crime', Ik zeg dat omdat ik voel dat er totaal niets of nauwelijks wat wordt gedaan voor mtb , zelfs in Belgie qua parcours bvbschuppe wrote:@flashing1: vanwaar de vraag "is mountainbiking a crime?"
Af en toe zie ik wat nieuws verschijnen op de vaste parcours vh Bloso en in Langdorp bvb , allemaal heel goed maar hier in de rupelstreek ??? Nada ... Heeft te maken met geld en verkeerd beleid en verkeerde bazen , die totaal geen noties kennen van mtb
Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
- flashing1
- Mountainbiker
drie jaar terug wou zelfs Bloso en de provincie geld sponsoren voor dat parcour met douches en bikewash enzov... ik denk dat ze uiteindellijk inzagen dat dit project geen extra geld opbrengt .. Festivals elk jaar miljoenen natuurlijk , tommorowland bvb , geld en nog is geld , zielig om te zeggen maar het is zo , typisch Belgie , nadien maar klagen dat er geen medailles worden behaald op de Olympics , hoe zo dat komen ?, niet alle Vlamingen kunnen konstant oefenen in de Ardennen ? voor sommigen is de schorre en terhagen een waar paradijs om je techniek bij te schaven en je intervals ook natuurlijk ... dankzij wie , rara rrar a ?? maar niet getreurd we, zijn goed bezig and having biq funschuppe wrote:Ik snap idd niet waarom bloso niet op de kar wil springen van een vaste route in de schorre terwijl dat het provinciaal domein al je werken toch "oogluikend toelaat; Is er al een vraag naar bloso toe geweest eigenlijk?flashing1 wrote:ach ken je die spreuk van " skateboarding is not a crime', Ik zeg dat omdat ik voel dat er totaal niets of nauwelijks wat wordt gedaan voor mtb , zelfs in Belgie qua parcours bvbschuppe wrote:@flashing1: vanwaar de vraag "is mountainbiking a crime?"
Af en toe zie ik wat nieuws verschijnen op de vaste parcours vh Bloso en in Langdorp bvb , allemaal heel goed maar hier in de rupelstreek ??? Nada ... Heeft te maken met geld en verkeerd beleid en verkeerde bazen , die totaal geen noties kennen van mtb
ik moet eens samen met jou daar komen rijden om wat paadjes te ontdekken, want nu reed ik wat doelloos rond , al heb ik wel wat dingen ontdekt! enfin, we zien nog wel!!!
- flashing1
- Mountainbiker
meestal rij ik op woensdag vanaf 13 u in de schorre en verder , soms ook blijven hangen in de beide kleiputten om zodoende echt die intervals door te trainen ,vandaag ( zaterdag ) ben ik inde schorre om 14u om aan een club clinics te geven ; afspraak ad liftschuppe wrote:ik moet eens samen met jou daar komen rijden om wat paadjes te ontdekken, want nu reed ik wat doelloos rond , al heb ik wel wat dingen ontdekt! enfin, we zien nog wel!!!
-
Braeckie
- Mountainbiker
Deze voormiddag weer gaan rijden en uiteraard weer enorm geamuseerd.
De rockgarden en de kombochten zijn goedgekeurd!
Morgenavond nog eens gaan rijden, omdat het voor de rest van de week zou gaan regenen.
Ik ga dan die nieuwe singletrack in Terhagen eens testen.
De rockgarden en de kombochten zijn goedgekeurd!
Morgenavond nog eens gaan rijden, omdat het voor de rest van de week zou gaan regenen.
Ik ga dan die nieuwe singletrack in Terhagen eens testen.
- flashing1
- Mountainbiker
Braeckie , dat laatste nieuw stuk is wel supertricky , rij er traag af , ik moet dat zelf nog uitttesten ,
en heb zaterdag helaas nog een magnifieke place ontdekt waar er een hele plezante trail kan gerealiseerd worden , Put Terhagen , dinsdag begin ik daar misschien al mee
en heb zaterdag helaas nog een magnifieke place ontdekt waar er een hele plezante trail kan gerealiseerd worden , Put Terhagen , dinsdag begin ik daar misschien al mee
Laat dat vraagteken maar weg hoor.Mojobiker wrote:Flashing for president...?
Honderden bikers die plezier beleven door één man's harde werk.
Die mens moet DRINGEND getrakteerd worden door iedereen die hem tegenkomt.
Misschien nog es een goei caféke bouwen nu je toch bezig bent
-
Hans79
- Mountainbiker
Ik heb in mijn hof stenen liggen in allerlei maten en gewichten (gewone kasseien, zeer grote kasseien, onregelmatige stenen tot rotsblokken). De vorige eigenaar had aandelen in een steengroeve denk ik. Enfin, ik ben die beetje bij beetje aan het uitgraven om de tuin te heraanleggen en voorlopig smijt ik ze op een hoop achterin de tuin. Kom gerust eens langs met een remorque als je denkt er iets mee te kunnen doen. 't Is in St. Kat. Waver, niet al te ver van Boom dus. Of anders stuur ik eerst wat foto's zodat je kan zien of het de moeite is. Geen enkel probleem indien niet, maar 't zou een schone win-win situatie kunnen zijnflashing1 wrote:als de brug van Tommorrow klaar zal zijn , ga ik is vragen of er wat geld kan vrij komen voor wat stenen, 10 of 30 ton maaststenen bvb , daarmee kunt ge wel wat doen natuurlijksam2300 wrote:Aha! Da zullen we zo snel mogelijk is gaan inspecteren zie!;) MTB is een technische sport e, het mag al eens tricky zijn. Als ik gewoon rechtdoor wil rijden neem ik de racer wel!;)
Btw de nieuwe kom bochten en hoopje stenen in de schorre, kant van de bosstraat zijn ook goedgekeurd!:)