Don. 01/05/2014 Deurne - Diest (Bike Fun Team)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
junior72
- Mountainbiker
Re: Don. 01/05/2014 Deurne - Diest (Bike Fun Team)
Man man man , wat hebben we allemaal voormiddag weer geluk gehad.
Eerst een beetje mist maar dan volop het zonnetje.
Nu regent en onweert het hier in Beringen.
Prachtig parcours , ik heb de 48km gereden en heb me goed geamuseerd.
Meer moet dat niet zijn.
82km op de teller in een heerlijk voorjaarszonnetje

Eerst een beetje mist maar dan volop het zonnetje.
Nu regent en onweert het hier in Beringen.
Prachtig parcours , ik heb de 48km gereden en heb me goed geamuseerd.
Meer moet dat niet zijn.
82km op de teller in een heerlijk voorjaarszonnetje
Het was inderdaad een tof tochtje.
rond 9u30 gestart voor de 65km en geen last van enige drukte drukte gehad, zeker op de extra lus van de 65 was het in het begin eenzaam. door de vele korte maar toch steile klimme was het zwaarder dan ik verwacht had en had in totaal 724hm op de gps staan over 65,6km.
de afpijling was perfect en de bevoorradingen basic maar zeker niet slecht.

rond 9u30 gestart voor de 65km en geen last van enige drukte drukte gehad, zeker op de extra lus van de 65 was het in het begin eenzaam. door de vele korte maar toch steile klimme was het zwaarder dan ik verwacht had en had in totaal 724hm op de gps staan over 65,6km.
de afpijling was perfect en de bevoorradingen basic maar zeker niet slecht.
Samengevat het was Bike Fun door en door, niks op aan te merken. Super geregeld en elk heuveltje benut.
Desondanks de mist aan de 65km begonnen, zelden zo een droge tocht zo vuil thuis gekomen
Zelf 3 x pech gehad. Eerst is de fotograaf haar batterij aan het vervangen dus gene foto
De heuvel na de fotograaf kettingbreuk. Dankzij ene Walter gelukkig verder kunnen rijden, met risico, was bezig aan de 65 en ben die blijven doorrijden.
Maar je mag het lot niet tarten, op 60km van het zelfdfe maar nu was het niet meer mogelijk die te maken, te veel schakels weg. Maar had weer geluk, kwam iemand langs die lek gereden was en geen pomp had. Heb hem mijn pomp gegeven en als wederdienst heeft hij me geduwd tot de finish. DANK JE WEL Kristof Tielen (natuurlijk die naam kan op vele manieren geschreven worden, als je hem kent, het is een toffe gast dat hij dit heeft willen doen) Geen sinecure mij nog 5 km trekken en duwen. Bijgestaan door mensen iut het Waasland (Lokeren) en iemand uit Genk.
Dank je wel mensen, bikers helpen elkaar en das een fijn gevoel.

Desondanks de mist aan de 65km begonnen, zelden zo een droge tocht zo vuil thuis gekomen
Zelf 3 x pech gehad. Eerst is de fotograaf haar batterij aan het vervangen dus gene foto
De heuvel na de fotograaf kettingbreuk. Dankzij ene Walter gelukkig verder kunnen rijden, met risico, was bezig aan de 65 en ben die blijven doorrijden.
Maar je mag het lot niet tarten, op 60km van het zelfdfe maar nu was het niet meer mogelijk die te maken, te veel schakels weg. Maar had weer geluk, kwam iemand langs die lek gereden was en geen pomp had. Heb hem mijn pomp gegeven en als wederdienst heeft hij me geduwd tot de finish. DANK JE WEL Kristof Tielen (natuurlijk die naam kan op vele manieren geschreven worden, als je hem kent, het is een toffe gast dat hij dit heeft willen doen) Geen sinecure mij nog 5 km trekken en duwen. Bijgestaan door mensen iut het Waasland (Lokeren) en iemand uit Genk.
Dank je wel mensen, bikers helpen elkaar en das een fijn gevoel.
-
adriescc03
- Mountainbiker
Post by adriescc03 »
Ben niet voor niets uit Nederland komen afzakken,wat heb ik genoten van deze rit.Lekker droog en veel stof happen,meer moet dat niet zijn.Ik heb eerst de 26 km gedaan en daarna nog de 65 km.In totaal kwam ik op bijna 93 km uit.Minpuntje is dat er wat teveel asfalt inzat.Maar ik neem aan dat de organisatie het beste er uit heeft gehaald.Op de verzorging was niets aan te merken.Deze rit is verders voor herhaling vatbaar.
Heel plezante tocht in ideale weersomstandigheden met deftige bevoorradingen, chapeau aan organisatie!
Alleen snap ik niet goed hoe het mogelijk kan zijn dat de opgegeven afstanden van TT soms serieus afwijken. Vandaag weer....na de 65km stond op't kilometrikske 69km en op gps 69,3km, en nergens verkeerd gereden ofzo. Lastig als ge u daar toch wel wa op vastpint, en zeker als je zoals mij vandaag overkwam de laatste 10km ne dikke klop van de hamer kreeg
Alleen snap ik niet goed hoe het mogelijk kan zijn dat de opgegeven afstanden van TT soms serieus afwijken. Vandaag weer....na de 65km stond op't kilometrikske 69km en op gps 69,3km, en nergens verkeerd gereden ofzo. Lastig als ge u daar toch wel wa op vastpint, en zeker als je zoals mij vandaag overkwam de laatste 10km ne dikke klop van de hamer kreeg
En het is de mensen van Bike Fun Team weer gelukt! Weer mooi fietsweer!
Hoe jullie het voor elkaar krijgen weet ik niet, maar ik begin er tegenwoordig al gewoon op te rekenen, daarom was ik vantevoren ook vol vertrouwen.
In 't Steenkot was ik vorig jaar ook geweest. Nu had ik echter wat andere spullen waardoor ik toch wel weer een andere foto kon maken dan vorig jaar. Extra flitser, nieuwe groothoeklens, betere statiefjes, en dat laatste was maar goed ook, want er is in dat Steenkot geen meter recht, ook niet voor de fotograaf. Het resultaat is gelukkig naar wens.
Het blijft alleen een struikelblok dat ik mijn flitsers na een man of 250 een poosje rust moet geven, want dan geven ze er de brui aan ivm oververhitting. Dat waren dus de momenten dat jullie mij aan konden treffen op de rand net voor de afdaling of, voor de echte pechvogels zoals @eric66, midden in de flitserwissel.
Nu maar hopen dat de scheersessie voor @BMW
Wat vonden jullie van de klok? Aanwinst, of voortaan gewoon thuis aan de muur laten hangen?
De foto's staan nu te laden, morgenochtend hoop ik ze compleet online te hebben. In ieder geval alvast bedankt voor de gezellige ochtend!
Groetjes,
Connie
In 't Steenkot was ik vorig jaar ook geweest. Nu had ik echter wat andere spullen waardoor ik toch wel weer een andere foto kon maken dan vorig jaar. Extra flitser, nieuwe groothoeklens, betere statiefjes, en dat laatste was maar goed ook, want er is in dat Steenkot geen meter recht, ook niet voor de fotograaf. Het resultaat is gelukkig naar wens.
Het blijft alleen een struikelblok dat ik mijn flitsers na een man of 250 een poosje rust moet geven, want dan geven ze er de brui aan ivm oververhitting. Dat waren dus de momenten dat jullie mij aan konden treffen op de rand net voor de afdaling of, voor de echte pechvogels zoals @eric66, midden in de flitserwissel.
Nu maar hopen dat de scheersessie voor @BMW
niet voor niets is geweestBMW wrote:Ik heb me al geschoren voor de foto's....beentjes ook;-);-)
Wat vonden jullie van de klok? Aanwinst, of voortaan gewoon thuis aan de muur laten hangen?
De foto's staan nu te laden, morgenochtend hoop ik ze compleet online te hebben. In ieder geval alvast bedankt voor de gezellige ochtend!
Groetjes,
Connie
- BMW
- Mountainbiker
Ik sta er zeker op met bestofte maar geschoren benen.
top parcours...top weer...topvorm...fijne tocht.
geen drukte op de 65 km...lekker snelle singletracks...en toch wat klimmen erin.
top parcours...top weer...topvorm...fijne tocht.
geen drukte op de 65 km...lekker snelle singletracks...en toch wat klimmen erin.
Het was weer de moeite vandaag in Deurne.
Prachtige tocht, de Klitsberg op de 65km was zeker een meerwaarde.
Dank aan het ganse Bike Fun team voor de prachtige voormiddag.
Zeker tot volgend jaar.
@ Connie
breng volgende keer de klok maar opnieuw mee.
Prachtige tocht, de Klitsberg op de 65km was zeker een meerwaarde.
Dank aan het ganse Bike Fun team voor de prachtige voormiddag.
Zeker tot volgend jaar.
@ Connie
breng volgende keer de klok maar opnieuw mee.