Don. 01/05/2014 Deurne - Diest (Bike Fun Team)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
looike
Mountainbiker

Don. 01/05/2014 Deurne - Diest (Bike Fun Team)

Post by looike »

Op donderdag 1 mei staat het Bike Fun Team weer paraat "alreeds voor de 20ste keer" om u de mooiste tracks van Diest te laten ontdekken.

In de lus van de 65 km hebben we helaas een aanpassing moeten doorvoeren omwille van privegrond waar we niet meer over mogen, maar niet getreurd, we hebben hier een waardig alternatief voor gevonden. Om voor de eerste keer in onze tocht "de klitsberg" in Paal te introduceren :-)

Ook dit jaar zal er terug een fotograaf aanwezig zijn op onze tocht met dank aan Connie Sinteur =D>
Haar foto's zijn na de tocht terug te vinden op http://www.conniesinteurfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Praktische info :

• Start aan Zaal "De SOK" (Hasseltsebaan 43, 3290 Deurne - Diest)
• Verschillende afstanden : 26 km, 36 km, 48 km & 65 km
• Inschrijving vanaf 8u tot 10.30u
• Een uitgebreide bevoorrading en twee voor de 65 km (drank wordt u aangeboden door UP)
• Prijs : VWB of WBV leden : 3 € - 65 km 4 € , Niet-leden : 4 € - 65 km 5 €
• Bewaakte fietsenstalling
• Afspuitstand
• Douches
• Een vlotte bediening op de aprés
• Voor iedere deelnemer een ISO Power Gel van First Class Nutrition. (zolang de voorraad strekt)

Filmpje van vorig jaar, met dank aan Frits Motaar => " onclick="window.open(this.href);return false;

Neem ook eens een kijkje op onze website : http://www.bikefunteam.be" onclick="window.open(this.href);return false;
of op onze facebookpagina: https://www.facebook.com/pages/Bike-Fun ... 53?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Last edited by looike on Fri 18 Apr 2014 11:08, edited 1 time in total.
Speedy G.
Mountainbiker

Re: Don. 01/05/2014 Deurne - Diest (Bike Fun Team)

Post by Speedy G. »

Normaal gezien aanwezig.
LaGamuza
Mountainbiker

Post by LaGamuza »

Speedy G. wrote:Normaal gezien aanwezig.
+1
Komende van Bekkevoort met de fiets, kan ik ter hoogte van Diest ergens inpikken op het parcours van de 65 km?
Thumbler
Mountainbiker

Post by Thumbler »

De Tieltse wielervrienden komen af.
BMW
Mountainbiker

Post by BMW »

Ik heb er zin in...tot donderdag...
eric66
Mountainbiker

Post by eric66 »

Present
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Als de weergoden ons gunstig zijn , komt er een delegatie van MTB Bike Brothers :lol:
BMW
Mountainbiker

Post by BMW »

junior72 wrote:Als de weergoden ons gunstig zijn , komt er een delegatie van MTB Bike Brothers :lol:
zeker doen...
looike
Mountainbiker

Post by looike »

@lagamuza afkomend van Bekkevoort kun je het best inpikken op de stadswallen in Diest, dan heeft de 65 km er al een 45km opzitten, wat de splitsing van de 65km betreft is er maar 1 lus voorzien richting Paal dus dan zul je je keuze moeten maken 48km of 65km.
Connie
Mountainbiker

Post by Connie »

Donderdag ben ik in ieder geval weer van de partij bij 't Steenkot om jullie op de foto te zetten. Dezelfde plek als vorige keer, doe ik normaal eigenlijk niet, maar dit was zo'n mooi plekje en ik heb nog wat nieuw speelgoed wat ik in kan zetten, dus dat kan ik niet laten :bounce:

De kortste afstand van 26 km komt hier echter niet langs, die snijden daar precies een klein stukje af. Wel zo veilig misschien.

Wees er wel voorzichtig en als je onderaan de helling weer naar links moet, vergeet dan niet op tijd in te draaien :wink:

Ik heb daarnet een nieuwe klok aangeschaft die ik in de buurt neer zal zetten zodat jullie makkelijker kunnen onthouden hoe laat je op de foto gegaan bent en de foto's dus makkelijker te vinden zijn vrijdag. Graag hoor ik wel van jullie of de klok leesbaar is als je er snel langs komt. Experimentje!

Verder is het meestal praktisch om niet in het wiel van de voorganger te zitten (de voorste pakt vaak de flits en de tweede zit in het donker) maar dat is ook het mooie aan deze plek, hier houden de meeste van nature wel een beetje afstand! :-D

Tot donderdag!
Groetjes,
Connie
Post Reply