Do 01/05/2014 Kortrijk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Brede Boskanter
- Mountainbiker
Do 01/05/2014 Kortrijk
Post by Brede Boskanter »
Iemand enig idee wat we hier kunnen verwachten ? Welke richting gaan we uit ? Graag een beetje meer info .
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Re: Do 01/05/2014 Kortrijk
Post by spiermassa »
kbreek nie graag ne tocht af ......mo ier ist der nie veel te beleven........org is meer dan ok mo weinig mtb-gehalte......alst goe weer is ist wel leuk fietstochtje.Brede Boskanter wrote:Iemand enig idee wat we hier kunnen verwachten ? Welke richting gaan we uit ? Graag een beetje meer info .
spiermassa wrote:kbreek nie graag ne tocht af ......mo ier ist der nie veel te beleven........org is meer dan ok mo weinig mtb-gehalte......alst goe weer is ist wel leuk fietstochtje.Brede Boskanter wrote:Iemand enig idee wat we hier kunnen verwachten ? Welke richting gaan we uit ? Graag een beetje meer info .
+1 er is hier niets te beleven ga beetje verder van mijn huis gaan zoeken .ik verveel mij dood op zo parcour sorry voor de organisatie die wel zijn best zal doen
Voor zover op de website van de organisatie terug te vinden, vertrekt de TT in het begijnhofpark en gaat de 30 km richting Bellegem - Bellegembos alwaar de splitsing zich bevind, de 50 km gaat verder richting Kooigem en St Denijs vermoedelijk via de Geitenberg en kooigembos...
Vorig jaar deze tocht gereden en niettegenstaande ik de streek hééééééééééééél goed ken heeft deze tocht mij zeker en vast kunnen bekoren, met vele mooie offroad passage's en zeker en vast qua intensiteit niet te onderschatten want er zit maar weinig "plat" in deze glooiende streek, en als het nu een beetje gaat regenen zal je na 50 km wel voelen dat je gereden hebt.
Dat vele mensen dit geen uitdagende streek vinden kan zijn, maar laat ons wel wezen, hier in West Vlaanderen liggen er nog vele streken waar het nog véééééééééééééél minder uitdagend is dan de streek van Kortrijk Bellegem St Denijs, zonder afbreuk te willen doen aan organisatie's
Vorig jaar deze tocht gereden en niettegenstaande ik de streek hééééééééééééél goed ken heeft deze tocht mij zeker en vast kunnen bekoren, met vele mooie offroad passage's en zeker en vast qua intensiteit niet te onderschatten want er zit maar weinig "plat" in deze glooiende streek, en als het nu een beetje gaat regenen zal je na 50 km wel voelen dat je gereden hebt.
Dat vele mensen dit geen uitdagende streek vinden kan zijn, maar laat ons wel wezen, hier in West Vlaanderen liggen er nog vele streken waar het nog véééééééééééééél minder uitdagend is dan de streek van Kortrijk Bellegem St Denijs, zonder afbreuk te willen doen aan organisatie's
- R1ALAIN
- Mountainbiker
- Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC
Tzal voor mij ook den dezen worden. De rest is te ver.
50 km MTB rit + heen en terug maakt 70 km, da's goed voor op 1 mei.
Wat reserve houden voor aanstaande zondag (Houffalize).
50 km MTB rit + heen en terug maakt 70 km, da's goed voor op 1 mei.
Wat reserve houden voor aanstaande zondag (Houffalize).
Vorig jaar dezen ook eens gereden en het mtb gehalte was écht ver te zoeken... Enkel heel op het laatste ter hoogte van het VTI een heel klein stukje singletrack waarvan ik het bestaan niet van af wist.... Best dat dit er nog in zat want ik viel bijna in slaap...
Dit jaar sla ik deze tt gewoon over.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
inderdaad da laatste stukske wist ik ook nie liggen........al vele malen ondertussen naar toe gaan spelen.Hans76 wrote:Vorig jaar dezen ook eens gereden en het mtb gehalte was écht ver te zoeken... Enkel heel op het laatste ter hoogte van het VTI een heel klein stukje singletrack waarvan ik het bestaan niet van af wist.... Best dat dit er nog in zat want ik viel bijna in slaap...
Start hier alvast om 8.15u , nog nooit gereden maar naar jullie oordeel niet echt een topper
Iemand een idee wat de tocht in Diksmuide te bieden heeft ?
Have fun ,
Stic
Iemand een idee wat de tocht in Diksmuide te bieden heeft ?
Have fun ,
Stic
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
zal deze ook rijden kom naar daar met de fiets 28km + 50km TT +28km terug naar de bakkerij.
zal dan wel een stuutje kunnen eetn :)
zal dan wel een stuutje kunnen eetn :)
- R1ALAIN
- Mountainbiker
- Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC
Ik ben van deze streek en toch enkele nieuwe stukjes ontdekt!
Mooi in elkaar geknutseld parcours, toffe ambiance aan start/aankomst, mooi weer, prachtig weer, twee ravito's en een Omer bij aankomst.
Al bij al begrijp ik de commentaren van sommigen niet....
Chapeau aan de organisatie!
PS:iemand nam foto's. Waar zijn deze te vinden?
Mooi in elkaar geknutseld parcours, toffe ambiance aan start/aankomst, mooi weer, prachtig weer, twee ravito's en een Omer bij aankomst.
Al bij al begrijp ik de commentaren van sommigen niet....
Chapeau aan de organisatie!
PS:iemand nam foto's. Waar zijn deze te vinden?