26-april Oudenaarde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 26-april Oudenaarde
Parcours zal waarschijnlijk niet veel anders zijn dan bij de laatste editie.
Veel pijltjes zien hangen in Maarkedal. Ook afsplitsingen richting Peerdegedoe en Louise-Marie.
Zonet ingeschreven: bijna €10 betaald voor mijn drie paar werkkousen & als extratje mag ik gratis Mountainbiketocht meerijden met goede bevoorradingen
Veel pijltjes zien hangen in Maarkedal. Ook afsplitsingen richting Peerdegedoe en Louise-Marie.
Zonet ingeschreven: bijna €10 betaald voor mijn drie paar werkkousen & als extratje mag ik gratis Mountainbiketocht meerijden met goede bevoorradingen
- liebherr 914
- Mountainbiker
- Location: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine
Post by liebherr 914 »
Als je maar 3 tt's rijd in een maand is € 10 niet veel natuurlijk , ik vind dit persoonlijk te veel ,jootje wrote:Parcours zal waarschijnlijk niet veel anders zijn dan bij de laatste editie.
een uitgebreide bevoorrading met 10 soorten cake en pannenkoeken hoeft niet , en sokken
heb ik genoeg. tis om te rijden da ik kom.
dat is mijn mening ,
en den 17 mei ga ik naar markedaal aan de helft van de prijs .
- KOTH
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper 2015, Trek Madone 4.7 baansloerie
Als je maar 3 tt's rijd in een maand is € 10 niet veel natuurlijk , ik vind dit persoonlijk te veel ,
een uitgebreide bevoorrading met 10 soorten cake en pannenkoeken hoeft niet , en sokken
dat is mijn mening ,
[/quote]
+1
de helft van de prijs en het dubbele aantal km's
dat is mijn mening ,
+1
de helft van de prijs en het dubbele aantal km's
- mattias de clerck
- Mountainbiker
Post by mattias de clerck »
ik heb de 45 km gereden en moet zeggen dak wa teleurgesteld was...
had veel meer offroad verwacht. de sigletracks die er in lagen waren wel knap en plezant
maar spijtig genoeg waren deze zeldzaam
bevoorrading was wel top!!
had veel meer offroad verwacht. de sigletracks die er in lagen waren wel knap en plezant
maar spijtig genoeg waren deze zeldzaam
bevoorrading was wel top!!
Met enkele Herderkes de 65 gereden.
Wij waren tevreden van het parcours, maar kan me wel inbeelden dat de kortste afstanden wat meer verwacht hadden van parcours, maar als je aan die kant vd Schelde start, dan moet je nu eenmaal hoop verloren kmrs insteken om Schelde te kruisen en N60 te ontwijken. Zelfs de 55 heeft heel leuke passage in Ronse gemist.
De organisatie was wel af. Topklasse!
Heel veel medewerkers en seingevers.
Wie de site vd organisatie tijdje geleden al bekeek zag daar een oproep staan voor helpers. Betalend.
Als deelnemer hebben we dus eigenlijk betaald voor een VIP arrangement. Moet niet ieder week, maar die 65 was prijs kwaliteit wel ok.
De enigen zie zich wel bedrogen mogen voelen zijn de mensen met kleine voeten, want ze hadden hun kousen enkel in 43/47

Wij waren tevreden van het parcours, maar kan me wel inbeelden dat de kortste afstanden wat meer verwacht hadden van parcours, maar als je aan die kant vd Schelde start, dan moet je nu eenmaal hoop verloren kmrs insteken om Schelde te kruisen en N60 te ontwijken. Zelfs de 55 heeft heel leuke passage in Ronse gemist.
De organisatie was wel af. Topklasse!
Heel veel medewerkers en seingevers.
Wie de site vd organisatie tijdje geleden al bekeek zag daar een oproep staan voor helpers. Betalend.
Als deelnemer hebben we dus eigenlijk betaald voor een VIP arrangement. Moet niet ieder week, maar die 65 was prijs kwaliteit wel ok.
De enigen zie zich wel bedrogen mogen voelen zijn de mensen met kleine voeten, want ze hadden hun kousen enkel in 43/47