MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Re: MTB'rs met een slechte conditie :) regio kempen
Post by Stalen Worm »
niemand die westerlo passeert?
of zin heeft bloso olen te doen?
of zin heeft bloso olen te doen?
Hey Stalen Worm, toe in Olen is ok voor mij. Ben wel ene met een slechte conditie
Waar spreken we af ? Mss ergens op den Teunenberg ?
Gr,Dirk
Gr,Dirk
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
damn dirk, lees net dit berichtdirk34 wrote:Hey Stalen Worm, toe in Olen is ok voor mij. Ben wel ene met een slechte conditie![]()
Gr,Dirk
ben net op vrees ik (erg he !!)
vanmiddag maar wat op de baan rijden denk ik... volgend weekend proberen we wat vroeger af te spreken !!
Geen probleem, we proberen volgend wknd nog eens hé. Of als ge in de week eens een toerke wilt doen? ik probeer 's woensdags na m'n werk een ritje te doen. Laat maar weten.Stalen Worm wrote:damn dirk, lees net dit berichtdirk34 wrote:Hey Stalen Worm, toe in Olen is ok voor mij. Ben wel ene met een slechte conditie![]()
Gr,Dirk
vanmiddag maar wat op de baan rijden denk ik... volgend weekend proberen we wat vroeger af te spreken !!
Gr,
-
insaniacx
- Mountainbiker
Rond welk uur vertrek je dan ongeveer? Wil ook wel eens in de week gaan fietsen terug.dirk34 wrote:Geen probleem, we proberen volgend wknd nog eens hé. Of als ge in de week eens een toerke wilt doen? ik probeer 's woensdags na m'n werk een ritje te doen. Laat maar weten.Stalen Worm wrote:damn dirk, lees net dit berichtdirk34 wrote:Hey Stalen Worm, toe in Olen is ok voor mij. Ben wel ene met een slechte conditie![]()
Gr,Dirk
Gr,
Wim
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
ik probeer me dan ook vrij te maken (week om week ivm shiften)insaniacx wrote: Rond welk uur vertrek je dan ongeveer? Wil ook wel eens in de week gaan fietsen terug.
Wim
zondag iemand fietsen? ondertss vervangwagen, k ben terug mobiel!
- Biker23
- Mountainbiker
Hey mannen
Dit weekend nog eens thuis en niet in de Ardennen, dus degene die ergens willen gaan rijden laat maar weten. Liefst zaterdag.
Dit weekend nog eens thuis en niet in de Ardennen, dus degene die ergens willen gaan rijden laat maar weten. Liefst zaterdag.