Welke gps is het best voor mij (enduro)??

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Hydraulic_Man
Mountainbiker

Re: Welke gps is het best voor mij (enduro)??

Post by Hydraulic_Man »

Iedereen alvast bedankt voor de info, het wordt dus idd een Oregon 600, het enige negatieve dat ik ze soms over lees is dat de Garmin houder de gps soms zou loslaten, maar ik denk dat dit mss op te lossen valt met een stuk binnenband over het geheel houder/gps te spannen.

@mrgps.nl, ik heb idd al beetje opzoekingswerk verricht en daaruit heb ik ook gevonden dat Eneloops de beste zijn maar de Ladda van ikea ook.

Weet er iemand of een standaard Nimh lader ok is?
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Ik heb me net een Etrex 20 gekocht.
Het was ook de bedoeling om enkel gedownloade tracks na te kunnen rijden, ook al eens een ritje uittekenen in Base Camp en narijden (mtb- en baanritten).
Verder wou ik hem ook kunnen gebruiken voor de occasionele wandelingen die we al eens met het gezinnetje ondernemen.
Voor mijn gebruik heb ik eig van 1 ding wat spijt.
Heb er ook de topomap pro benelux bijgekocht en na vergelijken met de openfietsmap prefereer ik voor het mtb'en deze laatste.
Ik moet wel toegeven dat ik nog maar een dikke maand aan het rondhossen ben met de Etrex op het stuur.
Feit is wel dat de singletracks in onze lokale bossen wél op de ofm aangeduid staan en in de Garmin topo niet.
Houder op stuur zit dankzij de colsonbandjes en de rubber vast genoeg voor het ruwere werk.
Hydraulic_Man
Mountainbiker

Post by Hydraulic_Man »

Dickie wrote:Ik heb me net een Etrex 20 gekocht.
Het was ook de bedoeling om enkel gedownloade tracks na te kunnen rijden, ook al eens een ritje uittekenen in Base Camp en narijden (mtb- en baanritten).
Verder wou ik hem ook kunnen gebruiken voor de occasionele wandelingen die we al eens met het gezinnetje ondernemen.
Voor mijn gebruik heb ik eig van 1 ding wat spijt.
Heb er ook de topomap pro benelux bijgekocht en na vergelijken met de openfietsmap prefereer ik voor het mtb'en deze laatste.
Ik moet wel toegeven dat ik nog maar een dikke maand aan het rondhossen ben met de Etrex op het stuur.
Feit is wel dat de singletracks in onze lokale bossen wél op de ofm aangeduid staan en in de Garmin topo niet.
Houder op stuur zit dankzij de colsonbandjes en de rubber vast genoeg voor het ruwere werk.
Voor de mtb gebruik je dan niet beter openmtbmap of is deze alleen voor de VS? Maw geen nut om de garmin topo te kopen want de openfietsmap is beter :)
Post Reply