Toptochtje, daar zal iedereen het wel mee eens zijn. Maar wat me ook opgevallen is, is de no-stress mentaliteit tussen de toertochtrijders. Aangename sfeer, prachtige tracks, top-organisatie, en een lentezon.
Dit voelde als vakantie, congé en verlof in het zonnige Zuiden. En het bier achteraf was nog beter.
ZO 20/04/2014 - 18° LA TRACE D'HEZ - TANGISSART
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Motorbiker
- Mountainbiker
- vtteddy
- Mountainbiker
Re: ZO 20/04/2014 - 18° LA TRACE D'HEZ - TANGISSART
Mooie tocht en goed georganiseerd. En ne dikke merci voor de seinmannetjes en vrouwtjes. Is altijd tof als er iemand het verkeer tegenhoud bij een oversteek . Ik heb daar iemand zien foto's nemen, wanneer en waar zijn die te bezichtigen?
Een toptocht zowel wat het parcours als de organisatie betreft. Genoten van de schitterende bospassages met bij momenten een indrukwekkend boshyacintentapijt, evenals van de prachtige vergezichten. Het is de tweede maal dit jaar dat ik in deze streek rijd en het blijft de moeite waard om de verre verplaatsing te maken. Alles waar organisatoren voor kunnen zorgen was hier overvloedig aanwezig: seingevers op bijna alle oversteekplaatsen, bevoorradingen die echte buffetten waren, bewaakte fietsstalling, een gezellige plaats voor een leuke après met een ruime keuze, ... Ondanks het vele volk bleef de sfeer tijdens de rit voortdurend heel relax met het nodige respect voor de rappere en tragere biker. Waarschijnlijk is dit het jaarlijkse hoogtepunt in het kleine gehucht Tangissart (waarbij heel wat inwoners ingeschakeld worden) en ik blijf hier graag terugkomen. Is ondertussen een jaarlijkse certitude op mijn persoonlijke mountainbikekalender. Hartelijk dank en tot volgend jaar.
@liebherr 914: een spoedig herstel gewenst aan je vrouw. Blijkbaar kan ze nogal wat pijn verbijten, want daar zo staan met twee gebroken ribben ...
@liebherr 914: een spoedig herstel gewenst aan je vrouw. Blijkbaar kan ze nogal wat pijn verbijten, want daar zo staan met twee gebroken ribben ...
-
Zazoo
- Mountainbiker
Het is hier allemaal al gezegd geweest, maar ik herhaal het graag nog eens. Toptocht georganiseerd door toporganisatie! Heel leuk pittig parcours met fijne technische stukjes erin! Nooit gezien zo'n uitgebreid bevoorradingsbuffet met dan nog eens pasta erbij ook! Vorig jaar was mijn eerste keer en stond sinds dan aangeduid in mijn agenda voor dit jaar. Als je bovendien dan nog eens kan genieten van het zalig lenteweertje kan het echt niet meer stuk!
Even nagedacht wat er hier nog beter zou kunnen. Maar 1 ding kunnen bedenken: het zou leuk zijn moest er een extra lusje gelegd worden, voor wie de moed en goesting heeft, om de laatste afdaling, "de tobogan", nog eens te laten nemen. Ik zou hem met plezier 3 keer doen, niets leuker als bocht na bocht proberen hoger en hoger in de kombochten te rijden. Van tochten als deze krijg ik niet genoeg.
Volgend jaar opnieuw!
Even nagedacht wat er hier nog beter zou kunnen. Maar 1 ding kunnen bedenken: het zou leuk zijn moest er een extra lusje gelegd worden, voor wie de moed en goesting heeft, om de laatste afdaling, "de tobogan", nog eens te laten nemen. Ik zou hem met plezier 3 keer doen, niets leuker als bocht na bocht proberen hoger en hoger in de kombochten te rijden. Van tochten als deze krijg ik niet genoeg.
Volgend jaar opnieuw!
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
Zo dacht ik er gisteren ook over toen ik beneden kwam...Zazoo wrote:... het zou leuk zijn moest er een extra lusje gelegd worden, voor wie de moed en goesting heeft, om de laatste afdaling, "de tobogan", nog eens te laten nemen. Ik zou hem met plezier 3 keer doen, niets leuker als bocht na bocht proberen hoger en hoger in de kombochten te rijden....
- liebherr 914
- Mountainbiker
- Location: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine
Post by liebherr 914 »
mijn vrouw dacht dit ookBresciani wrote:Zo dacht ik er gisteren ook over toen ik beneden kwam...Zazoo wrote:... het zou leuk zijn moest er een extra lusje gelegd worden, voor wie de moed en goesting heeft, om de laatste afdaling, "de tobogan", nog eens te laten nemen. Ik zou hem met plezier 3 keer doen, niets leuker als bocht na bocht proberen hoger en hoger in de kombochten te rijden....
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
Is 't daar dat ze haar ribben gebroken heeft misschien?liebherr 914 wrote:mijn vrouw dacht dit ookBresciani wrote:Zo dacht ik er gisteren ook over toen ik beneden kwam...Zazoo wrote:... het zou leuk zijn moest er een extra lusje gelegd worden, voor wie de moed en goesting heeft, om de laatste afdaling, "de tobogan", nog eens te laten nemen. Ik zou hem met plezier 3 keer doen, niets leuker als bocht na bocht proberen hoger en hoger in de kombochten te rijden....
Wens haar in alle geval veel sterkte en weet dat jij de eerste weken haar veters zal moeten knopen,
want ze zal zich niet makkelijk vooroverbuigen, ook lachen en hoesten zal minder aangenaam zijn...
Ciao,
Bresciani