Prachtige tocht, eentje om in te kaderen, en reeds aan te stippen voor volgend jaar.
't goeie weer helpt veel natuurlijk!
ZO 20/04/2014 - 18° LA TRACE D'HEZ - TANGISSART
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- liebherr 914
- Mountainbiker
- Location: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine
Re: ZO 20/04/2014 - 18° LA TRACE D'HEZ - TANGISSART
Post by liebherr 914 »
Hier de eerste keer gereden , en zeker niet de laatste keer, het was gewoon weg prachtig .
super organisatie,

staat genoteerd voor volgend jaar.
super organisatie,
staat genoteerd voor volgend jaar.
- Dickie
- Mountainbiker
Net voor het startschot aangeschoven als randoneur achter de chrono's voor de 75km.
Het fiasco van de eerste 2 km uit de vorige editie werd nu mooi opgelost met een rondje over bredere wegen en veldwegen, zodoende werd het peloton wat uitgerokken en bleven de 'mega-bouchons' achterwege.
Ook bij de ravi's werd er een tand bijgestoken, zulk een aanbod herinner ik me iig niet meer van vorige keren.
Prachtige locatie trouwens aan de 2de.
Het parcours lag er ook perfect droog en snel bij.
Op meerdere plaatsen genoten van het prachtige uitzicht over de weiden en de heuvels.
Het klimwerk was imo wat milder, maar de afdalingen begon ik met de rigid toch te voelen in de pollen.
Super geamuseerd en hopelijk volgende keer weer met vergelijkbaar weer
Het fiasco van de eerste 2 km uit de vorige editie werd nu mooi opgelost met een rondje over bredere wegen en veldwegen, zodoende werd het peloton wat uitgerokken en bleven de 'mega-bouchons' achterwege.
Ook bij de ravi's werd er een tand bijgestoken, zulk een aanbod herinner ik me iig niet meer van vorige keren.
Prachtige locatie trouwens aan de 2de.
Het parcours lag er ook perfect droog en snel bij.
Op meerdere plaatsen genoten van het prachtige uitzicht over de weiden en de heuvels.
Het klimwerk was imo wat milder, maar de afdalingen begon ik met de rigid toch te voelen in de pollen.
Super geamuseerd en hopelijk volgende keer weer met vergelijkbaar weer
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
Leuke tocht, vertrokken voor de 74km maar wegens minder conditie en daardoor te weinig tijd de 55km gedaan , leuk parcours en al de rest was perfect
We hebben geluk gehad met het weer. Als de voorspelde regen eruit was gekomen dan is dat hier zware koekenbak. Blij met het vlotte maar toch uitdagende parcour. Super genoten en gemerkt dat de conditie nog wat moet opgepept worden
Was het deze keer opnieuw 1500 man?
Was het deze keer opnieuw 1500 man?
-
Davidoff
- Mountainbiker
Niet dat ik gezien heb, buiten een stukje met barelen, maar ik denk dat je daar zowieso door mag.scelter wrote:Prive stukken? Kwil hem dinsdag gaan rijden..
Als je mil doorstuurd heb ik het GPX-je voor jou. maar ni lachen met men gemiddelde he