Onze toerbouwers hebben nog een kleine aanpassing moeten doen in Asse Ter Heide wegens een wielerwedstrijd.
De vernieuwde kaart met alle details staat online op onze site http://www.strafinbergaf.be/
27/04/2014 Droeshout-Opwijk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 27/04/2014 Droeshout-Opwijk
Wie de commentaren van de vorige edities er op naleest, weet waar hij/zij moet zijn op 27 maart 2014 
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Post by mahna-mahna »
aanwezig voor de 85 km of zelfs misschien voor de 1e x de 100 km
De 100km zou ik je zeker aanraden, op de 80 km mis je enkele mooie stukken in Bekkerzeel, Asse centrum en Asbeek.mahna-mahna wrote:aanwezig voor de 85 km of zelfs misschien voor de 1e x de 100 km
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
Vorig jaar hier ook gereden en alles wat je maar rijden kon
dus langste afstand.
Als het weer het toelaat en er deze week niet te veel regen valt, hoop ik dit opnieuw te kunnen doen.
'k Zal dan zoals vorig jaar op parcours gaan in de omgeving van het Kravaalbos en bij doorgang in Opwijk eurookes boven halen.
Zo vermijd ik ook de massa en kan ik rustig fietsen. Het is een tt die af is !!!
Als het weer het toelaat en er deze week niet te veel regen valt, hoop ik dit opnieuw te kunnen doen.
'k Zal dan zoals vorig jaar op parcours gaan in de omgeving van het Kravaalbos en bij doorgang in Opwijk eurookes boven halen.
Zo vermijd ik ook de massa en kan ik rustig fietsen. Het is een tt die af is !!!
De verschillende afstanden worden van in het begin gescheiden, zo verdelen we het volk beter over het hele parcours.fietsertjeAnn wrote:Zo vermijd ik ook de massa en kan ik rustig fietsen. Het is een tt die af is !!!
- Brugse Racer
- Mountainbiker
Post by Brugse Racer »
Normaal gezien zal een delegatie Brugse Racers afzakken naar jullie toertocht. Jullie rit oogst altijd veel lof, dus willen we die rit persoonlijk eens komen "verkennen"