@Liebherr 918: blijkbaar de smaak ferm te pakken... je verwijdert je steeds verder van de kerktoren.
ZO 20/04/2014 - 18° LA TRACE D'HEZ - TANGISSART
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: ZO 20/04/2014 - 18° LA TRACE D'HEZ - TANGISSART
'k Ga mij een beetje duidelijker moeten uitdrukken. Inderdaad twee jaar geleden ziek van thuis vertrokken ... en het werd er niet beter op. Vorig jaar ferm genoten van deze prachtige rit. Dit jaar ook al kunnen genieten van de streek door de tocht in Mont-Saint-Guibert te rijden. Tangissart zal wel iets drukker worden, maar dat nemen we er dan maar bij. Vorige week waren er ook 2200 deelnemers in Rillaar. Blijkbaar zijn er heel wat mensen die in de zonnige maanden blijven zweren bij de mountainbike en de tochten dan ook heel doelgericht uitzoeken.
@Liebherr 918: blijkbaar de smaak ferm te pakken... je verwijdert je steeds verder van de kerktoren.
- Dickie
- Mountainbiker
Vwala,TaurineR wrote:Dat doen we allemaal........G_Heylen wrote:iemand die op een deftig tempo de 74km mee wil rijden?
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
avg op een toertocht.... blij dat je me er nog eens aan herinnert, want ik ben het tegen morgen weer vergeten.
De kameraderie, de tracks, de maten. Dat is waar het hart klopt.
De kameraderie, de tracks, de maten. Dat is waar het hart klopt.
- MTBiker from Berendrecht
- Mountainbiker
Post by MTBiker from Berendrecht »
Morgen ook present :) voor de 75km TT (chrono start om 8.00... is wat te vroeg als je van Noord Antwerpen komt) :)
-
Davidoff
- Mountainbiker
Op tijd in bed heMTBiker from Berendrecht wrote:Morgen ook present :) voor de 75km TT (chrono start om 8.00... is wat te vroeg als je van Noord Antwerpen komt) :)
Alles zit al in den auto
- Tims
- Mountainbiker
That's the spirit!Davidoff wrote:Op tijd in bed heMTBiker from Berendrecht wrote:Morgen ook present :) voor de 75km TT (chrono start om 8.00... is wat te vroeg als je van Noord Antwerpen komt) :)ik vertrek om 6u30, 7u30 ter plaatse en 8u vertrek.
Alles zit al in den auto
Ik moet spijtig genoeg eerst nog de paaseieren verstoppen en de klokken gaan luiden.
-1 , sorry guys , tijdsdrukQM wrote:@ De Forumbikers
The Guestlist for Sundaymorning,
1. Bresciani
2. Motorbiker
3. Winnitou
4. Sliekske (CHRONO)
5. Matthias ?
6. Fritsie
7. QM