Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Re: Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Post by Kristof Huyck »
Misschien dat ik maandag meega, zal afhangen hoe ik de zondag verteer. Zondag ga ik namelijk een clinic rijden in De Schorre en bikes gaan testen bij Swooth 
Wel voor mij maandag is goe want zondag kan ik ook nie maar niet voor paaseieren te rapen zeerwin.91 wrote:Geen bike voor mij dit weekend, 'k ga paaseieren rapen![]()
Maandag ga ik wel den TT van t'Zonhoekje rijden in Zele.
Indien er nog iemand gaat, laat maar iets weten.
- svekken
- Mountainbiker
Ik ga maandag ook rijden, bij goed weer misschien met de SSblade wrote:Wel voor mij maandag is goe want zondag kan ik ook nie maar niet voor paaseieren te rapen zeerwin.91 wrote:Geen bike voor mij dit weekend, 'k ga paaseieren rapen![]()
Ik kan maandag niet fietsen, dus ik ga zondag fietsen. Er staat echter niet veel op het programma. Ik dacht eerst naar Boom te rijden, maar daar gaat een mtb-clinic door. Als het weer ok is, wordt het noodgedwongen 'Tangissart'. Jihaaaa
Tangissart is een mooie rit, heb die vorig jaar gereden.el stevo wrote:Ik kan maandag niet fietsen, dus ik ga zondag fietsen. Er staat echter niet veel op het programma. Ik dacht eerst naar Boom te rijden, maar daar gaat een mtb-clinic door. Als het weer ok is, wordt het noodgedwongen 'Tangissart'. Jihaaaa
Vorig jaar de chrono gereden was toen met massa start en de eerste km's veel stil gestaan in de file,
Is eigenlijk wel jammer want zijn van in het begin mooie singletracks.
Is niet echt een zware rit.
Voor wie mee gaat naar Zele, stel ik voor af te spreken om 8.00u aan de brug van Dendermonde, ok ?erwin.91 wrote:Geen bike voor mij dit weekend, 'k ga paaseieren rapen![]()
Voor mij ok, ik zal er Staan hoop ikerwin.91 wrote:Voor wie mee gaat naar Zele, stel ik voor af te spreken om 8.00u aan de brug van Dendermonde, ok ?erwin.91 wrote:Geen bike voor mij dit weekend, 'k ga paaseieren rapen![]()