liebherr 914 wrote:Traxer wrote:blackie wrote:Koffie om 7u45
Ik zal er zijn.
35 of 55 weet ik nog niet![]()
rue Léo Lagrange 62590 Oignies
-Blackie
-motorbiker??
-Traxer (35 met een biske?)
-liebherr 914 (en manage)
-henkieboy
-elsje
aanvullen hé
13-04-2014 Oignies(fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- henkieboy
- Mountainbiker
Re: 13-04-2014 Oignies(fr)
- HanZi
- Kerstman
- Location: grand canyon al 8.0,en nen zelf ineengestoken granville
[quote="henkieboy"][quote="liebherr 914"][quote="Traxer"][quote="blackie"]Koffie om 7u45
Ik zal er zijn.
35 of 55 weet ik nog niet

-Blackie
-motorbiker??
-henkieboy
-elsje
-hanzi
Ik zal er zijn.
35 of 55 weet ik nog niet
-Blackie
-motorbiker??
-henkieboy
-elsje
-hanzi
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Volgens VTT5962 zijn de terrils goed benut. Dat beloofd.
A demain.
A demain.
Vandaag toch wel een beetje op mijn honger blijven zitten!! Hier had ik toch wel wat meer verwacht! Ik vond dat er slechts 1 terril ten volle benut is geweest... Dommage!
Maar die ene terril heeft wel veel goed gemaakt! De passage in het bos was ook plezant.
Misschien volgend jaar terug???
Maar die ene terril heeft wel veel goed gemaakt! De passage in het bos was ook plezant.
Misschien volgend jaar terug???
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Na 8 Jaar vandaag eens kennis gemaakt met de forumbende
Eigentlik moeten vaststellen dat ze dezelfde trekken vertonen als de grysperre's
De kopman volgen kan resulteren in ietwat verloren rijden in den groten bos
Zelf menig aanwezigheid van GPS'en is geen zekerheid op een eensgezind richtingsbesef
Al roept men , kom daar ligt een weg , hoeft niet zozeer te kloppen
Ier en daar een grap en een grol.
de schoonste stukken zitten meestal niet in het te volgen parcours
De rit zelf ... beetje op m'n honger blijven zitten, is het de verplaatsing waard hmmm net niet.
T'was aangenaam kennis maken mannen
Eigentlik moeten vaststellen dat ze dezelfde trekken vertonen als de grysperre's
De kopman volgen kan resulteren in ietwat verloren rijden in den groten bos
Zelf menig aanwezigheid van GPS'en is geen zekerheid op een eensgezind richtingsbesef
Al roept men , kom daar ligt een weg , hoeft niet zozeer te kloppen
Ier en daar een grap en een grol.
de schoonste stukken zitten meestal niet in het te volgen parcours
De rit zelf ... beetje op m'n honger blijven zitten, is het de verplaatsing waard hmmm net niet.
T'was aangenaam kennis maken mannen
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/v ... =1.1936924" onclick="window.open(this.href);return false;
den dezen vanmorgen ook gespot op ne terril.......en je staat scherp wi

den dezen vanmorgen ook gespot op ne terril.......en je staat scherp wi
- liebherr 914
- Mountainbiker
- Location: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine
Post by liebherr 914 »
Voor den 2de keer mee met de forumbikers, en k`heb me terug gejeund,
met een paar nieuwe gezichten en een versnelling hoger
moe en voldaan
en met het (bissen)
aangekomen met toch ne 68km op den teller.
k'wa parcour vond ik het zeer goed maar k'zien ook nog nie vele gewend è
alvast tot den volgende,
liebherr 914 en manage.
met een paar nieuwe gezichten en een versnelling hoger
en met het (bissen)
k'wa parcour vond ik het zeer goed maar k'zien ook nog nie vele gewend è
alvast tot den volgende,
liebherr 914 en manage.
- Traxer
- Kerstman
Eindelijk ook nog eens op de mountainbike geraakt.
Heel leuk om nog eens met de bende mee te rijden.
Ik probeer de motivatie hoog te houden maar volgens Blackie mag ik maar om de veertien dagen mee....
Oignies is niet meer wat het vroeger was, met dank aan de lokale groenen. Spijtig. Waar lopers en paarden nog door mogen, mag een fiets niet meer passeren...
Al bij al heeft de organisatie er het beste uit gehaald en vonden we ook nog pure, geurige speelstukjes.
Best genoten van de voormiddag al haat ik de 'dokker' verbindingsstukken.
Aangename kennismaking met enkele nieuwe gezichten.
Oignies is niet meer wat het vroeger was, met dank aan de lokale groenen. Spijtig. Waar lopers en paarden nog door mogen, mag een fiets niet meer passeren...
Best genoten van de voormiddag al haat ik de 'dokker' verbindingsstukken.
Deze morgen voor het eerst vertrokken naar Oignies, omdat ik de laatste weken naast Filez les ranches en Wavrin, toch wel de smaak te pakken heb in het noorden van la douce france......
Voor ons was het lekker biken, hier en daar wel langere stukken road, maar dat werd voor ons voldoende gecompenseerd met de terrils en de bosdoorsteken.
Hier en daar een beetje ons wagentje aangepikt bij de forumbikers onder de deskundige leiding van Meester Blackie himself, en met een grap en een grol was het Vlaamse kermis in Frankrijk
Ook het aangename gezelschap van een Erika biker en zijn lady was leuk meegenomen....
Kortom, een leuke, gezellige voormiddag beleefd in Oignies.......alwaar op den apres de drankjes zijnde cola en Kronenburg gewoon.............volledig gratis waren!!!! Dit is toch ongezien hier bij ons????????
Leven als god in frankrijk!!!!, bij leven en welzijn tot volgende week in Orchies....

Voor ons was het lekker biken, hier en daar wel langere stukken road, maar dat werd voor ons voldoende gecompenseerd met de terrils en de bosdoorsteken.
Hier en daar een beetje ons wagentje aangepikt bij de forumbikers onder de deskundige leiding van Meester Blackie himself, en met een grap en een grol was het Vlaamse kermis in Frankrijk
Ook het aangename gezelschap van een Erika biker en zijn lady was leuk meegenomen....
Kortom, een leuke, gezellige voormiddag beleefd in Oignies.......alwaar op den apres de drankjes zijnde cola en Kronenburg gewoon.............volledig gratis waren!!!! Dit is toch ongezien hier bij ons????????
Leven als god in frankrijk!!!!, bij leven en welzijn tot volgende week in Orchies....
- blackie
- Mountainbiker
Traxer wrote:Eindelijk ook nog eens op de mountainbike geraakt.Heel leuk om nog eens met de bende mee te rijden.
Ik probeer de motivatie hoog te houden maar volgens Blackie mag ik maar om de veertien dagen mee....
![]()
Oignies is niet meer wat het vroeger was, met dank aan de lokale groenen. Spijtig. Waar lopers en paarden nog door mogen, mag een fiets niet meer passeren...![]()
![]()
Al bij al heeft de organisatie er het beste uit gehaald en vonden we ook nog pure, geurige speelstukjes.
![]()
![]()
Best genoten van de voormiddag al haat ik de 'dokker' verbindingsstukken.![]()
Tot volgende week hé