Zo 13/04/14 Waasmunster- Ronde van het Waasland
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- TJ!
- Mountainbiker
Re: Zo 13/04/14 Waasmunster- Ronde van het Waasland
Staat er een plannetje aan de start? Ik zou met mijn zoon willen komen rijden, maar de kortste afstand is nog wat te lang voor hem ('k zou iets van een 20-25 moeten kunnen doen).
Als er een plannetje is, kan ik eens kijken waar we wat kunnen inkorten, zonder de bevoorrading te missen
Als er een plannetje is, kan ik eens kijken waar we wat kunnen inkorten, zonder de bevoorrading te missen
- duvalleken
- Mountainbiker
Post by duvalleken »
Wordt er bij deze tocht meer uit de streek gehaald qua fun gehalte dan vorige week in Sinaai . Volgens mij lieten ze daar veel leuke dingen links liggen . Verbeter mij als ik het mis heb.
Zij mochten maar over een deel van Waasmunster rijden. Als Waasmunsterse vereniging mogen wij wel door heel Waasmunster racen en gaan dit dan ook optimaal benutten!
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Het is al jaren zo dat je je zeker zal amuseren tijdens deze rit, en meestal staat er ook een zonnetje boven de omloop :Dduvalleken wrote:Wordt er bij deze tocht meer uit de streek gehaald qua fun gehalte dan vorige week in Sinaai . Volgens mij lieten ze daar veel leuke dingen links liggen . Verbeter mij als ik het mis heb.
En super après op de speelplaats, altijd TOP !!!BerggeitCasualFietser wrote:Het is al jaren zo dat je je zeker zal amuseren tijdens deze rit, en meestal staat er ook een zonnetje boven de omloop :Dduvalleken wrote:Wordt er bij deze tocht meer uit de streek gehaald qua fun gehalte dan vorige week in Sinaai . Volgens mij lieten ze daar veel leuke dingen links liggen . Verbeter mij als ik het mis heb.
Wij komen morgen met een 13 tal muddevils vanuit Sint-amands richting Waasmunster en nemen de veerboot over de schelde om 8.30u , indien er nog bikers zijn die mee willen rijden uit de streek sluit gerust aan.
Goedemiddag vanuit Hulst,
Zo, deze morgen de ronde van Waasmunster afgewerkt.
Een zeer mooie ronde, goed uitgezet, wel hard en stoffig.
Volgende keer ga ik wel met andere banden rijden, deze
waar ik nu mee rij zijn veel te grof en te breed.
Succes met de organisatie en volgend jaar komen wij met
het gehele team !!
Tot ziens,
Profile-Axel (Nederland).

Zo, deze morgen de ronde van Waasmunster afgewerkt.
Een zeer mooie ronde, goed uitgezet, wel hard en stoffig.
Volgende keer ga ik wel met andere banden rijden, deze
waar ik nu mee rij zijn veel te grof en te breed.
Succes met de organisatie en volgend jaar komen wij met
het gehele team !!
Tot ziens,
Profile-Axel (Nederland).