ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
JelleDB
Mountainbiker
Location: Zannata z29 evo (29") & Cube reaction GTC Pro (26")

Re: ATB Cross

Post by JelleDB »

Ik heb eens wat zitten rekenen via mijne Strava. Ik heb geen snelheidsensor'tje en de ontvangst in de bossen was bij momenten nihil.
Als de tijd wel bleef lopen heb ik een 55min25 gereden op 5 ronden. Startte ongeveer midden in het pak (was bij de (gelukkigen) die twee klassen mochten/moesten opgaan) en eindigde 36ste bij de B's. Ieder begin is moeilijk zeker ;)
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Ik heb ook geen sensor maar had niet het idee dat het signaal veel weg viel. Die tijd is wel wat sneller in vergelijking met de C klasse. Er zit dus wel degelijk nog wat verschil in.

Ik moet enkel nog ff een app zoeken waarmee ik de rondes uit elkaar kan halen. Iemand een idee?
JelleDB
Mountainbiker
Location: Zannata z29 evo (29") & Cube reaction GTC Pro (26")

Post by JelleDB »

Reflex wrote:Ik heb ook geen sensor maar had niet het idee dat het signaal veel weg viel. Die tijd is wel wat sneller in vergelijking met de C klasse. Er zit dus wel degelijk nog wat verschil in.

Ik moet enkel nog ff een app zoeken waarmee ik de rondes uit elkaar kan halen. Iemand een idee?
Ik ben een Bryton gebruiker ;) . Die moeten iets vlugger tevreden zijn :D . Strava is hier wel goed voor, als je zelf je segment aanmaakt kan je van iedere gebruiker die zijn koers uploadt naar Strava zien hoe snel die gereden heeft per ronde (het kan ook dat je alleen zijn snelste ronde ziet, dat weet ik niet goed). Misschien kun je zo een beetje vergelijken.
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Heb het maar handmatig gedaan en kom tot de conclusie dat ik heel egaal heb gereden (wat ik al verwacht had gezien de uithouding wel goed is maar de explosiviteit nog niet aanwezig is). De slechtste ronde is de eerste met 13min en 21 sec. Dit zelfs ondanks het kortere traject bij de eerste heuvel. De andere ronden continu rond de 11min.
jam29X0
Mountainbiker

Post by jam29X0 »

Op strava staan enkele tijden, http://www.strava.com/segments/6958833" onclick="window.open(this.href);return false;
de snelste is ene van de A-klasse 10'19'', dan al c-klasses ongeveer 10'30''. Wordt toch al goed doorgereden me dunkt. ik heb zelf geen tijden, mene garmin had na 400m geen goesting meer blijkbaar. Volgende zondag update van Beverlo B-klasse.
Proberen gekneusde rib vergeten die ik in de zandbak heb opgedaan en hopelijk goeie uitslag rijden.
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Heb hem dan ook maar toegevoegd. Ik kom met mijn laatste ronde daar op de 16e plaats.
dago
Mountainbiker

Post by dago »

kan iemand mij daar een korte beschrijving voor geven hoe ik dat ook op strava krijg?
ik heb mijn garmin 800 op mijne pc aangesloten, ingelogd op strava en geklikt op upload ...
en dan niks, pff ik en computers #-o

dank bij voorbaat
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Je kan ook linksboven kiezen voor: "From file" en via bladeren naar het geschiedenis bestand gaan op je GPS apparaat.
jam29X0
Mountainbiker

Post by jam29X0 »

dago wrote:kan iemand mij daar een korte beschrijving voor geven hoe ik dat ook op strava krijg?
ik heb mijn garmin 800 op mijne pc aangesloten, ingelogd op strava en geklikt op upload ...
en dan niks, pff ik en computers #-o

dank bij voorbaat
Normaal moete ni meer doen. Wel effe checken of u computer al een gps heeft gedetecteerd.ik heb dat ook al gehad dat er op de 1 of ander manier geen connectie gemaakt wordt. Nog is proberen zou ik zeggen.
zwolle
Mountainbiker
Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Post by zwolle »

ik reed 11:18 in ronde 3 men beste tijd ben best tevreden als D rijderke
Post Reply